Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Jeg er så slapp og trøtt om dagen..har vært det de siste månedene. Jeg har vært hos to forskjellige leger, blitt undersøkt...tatt blodprøver...alt, men de finner ingenting galt. Jeg hadde et anfall av svimmelhet et par uker i jula også, men de kom fram til at det antageligvis bare var "virus på balansenerven". Kan dette fremdeles henge igjen i form av slapphet og trøtthet?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #2 Skrevet 2. februar 2006 Sånn har jeg også hatt det til tider... Og man blir jo helt utslitt av å være slapp også. Når jeg føler meg tom for energi, tar jeg vitamintabletter (dobbel dose) og rosenrot. Etter en ukes tid bør du føle deg litt mer ovenpå - og så er det viktig med nok søvn.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #3 Skrevet 2. februar 2006 Jeg gikk og var svimmel som det der i noen uker, og da var jeg slapp en tid etterpå. Jeg er ikke på topp enda faktisk. Hos meg viste det seg å være en slags depresjon. Det viser seg ofte i mangel på tiltakslyst, og følelsen av ikke å orke å gjøre noe. For meg hjalp det å snakke med en psykolog. Var der ca ti ganger, men merker at jeg hadde hatt godt av flere turer dit. Hjelper sdet ikke med vitaminer ville jeg nok anbefalt det.. Utbrenthet kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #4 Skrevet 2. februar 2006 Sover du nok?? Og spiser nok da?? Og samtidig sørger for å få litt mosjon?? Helst i frisk luft.. Jeg har også perioder hvor jeg er trøtt, slapp og svimmel.. Det er fordi jeg ikke har fått trent ordentlig, ikke har fått sovet nok, eller stresset veldig mye.. Kom deg ut å om ikke annet gå deg en tur hver dag. Spis sunt og rege regelmessig, og sørg for å sove nok.. lykke til. Skal nok mer enn som så til om du er utbrent., til deg over. Men er du litt nedfor, litt smådeppa over ett eller anna, så slår det også ut på trøtthet, slapphet og giddaløshet..
Gjest ung23 Skrevet 2. februar 2006 #5 Skrevet 2. februar 2006 Har de testet deg for hypotyreose(for lavt stoffskifte) ?? VELDIG mange leger her i landet anser ikke dette som en sykdom... Den blir regelrett bortprioritert... Veldig mange med denne diagnosen har samme fortelling som deg - med untak av at den går over FLERE!! år .(inkl. jeg) Mange leger mener det gir dem bedre status at pasientene deres er psykisk syke, dessverre. Slik er helsenorge Sjekk ut dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå