Gå til innhold

kjøpte word skiveprogram


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 22.40):

🌸Takk🌸

Kjøpte det for 3 år siden sammen med mac🌸

Anonymkode: 3c52a...00f

Med mac kommer det jo skriveprogram, helt gratis. Pages heter det.

Anonymkode: 9e091...0c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med mindre jobben betaler, ville jeg aldri valgt Microsoft Office. Google Drive fungerer helt fint på omtrent alle enheter, og hvis du ønsker å jobbe offline eller helst vil unngå serverne til leverandørene, har du alltids LibreOffice.

Som andre skriver her, kan du uansett ikke forvente at programvare fra 2011 fungerer på en ny maskin. På Windows er sjansen noe større, men Apple har det med å bryte kompatibilitet når de føler for det, for å ivareta ytelse og sikkerhet. Ikke kjøp Mac om du ikke ønsker å oppgradere programvaren fortløpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pages følger gratis med Macbooken. Det er til forveksling likt Word, og kan åpne Word-dokumenter. Du må kanskje justere formateringen litt, men ellers er det helt uproblematisk å bytte fra Word til Pages.

Word fra 2011 er utdatert. Det er ikke slik med programvare at man betaler for det en gang og så fungerer det for alltid med nye maskiner og sånn. Kjipt, men sånn er det bare. 

Anonymkode: 30e54...665

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS mente åpenbart 2021, så programmet er bare tre år gammelt, ikke tretten. Det synes jeg også er for kort levetid for et program som koster noen tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/17/2024 at 7:07 PM, AnonymBruker said:

Kjøpte Word skriveprogram 2011, måtte kjøpe ny McAir ( andre varte bare i 3 år ) og har ikke skriveprogram lenger, jeg får derfor ikke lastet ned cv og det koster mye med nytt, hvorfor kan jeg ikke bruke det gamle?

Blir irritert rett og slett, har program pluss nøkkel men så kan du ikke bruke det lenger:risterpåhodet:😢

Anonymkode: 3c52a...00f

Antar du mente 2021 på det årstallet, og at din gamle Word-lisens var 3 år gammel. Hvorfor får du ikke lastet ned det programmet på nytt og brukt lisensen på nytt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...