AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Noen som har erfaring med dette kurset? Er det verdt det? Er 65% nå i helgen, både for kvinner og menn. Anonymkode: 9e143...f88
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 #snikreklame for noe ingen har hørt om Anonymkode: 482dd...23f 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Kjenner folk som har vært på dette kurset, lærer stort sett bare om hvordan runke mannen din. Ikke å anbefale. Anonymkode: 37928...a48 3
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kjenner folk som har vært på dette kurset, lærer stort sett bare om hvordan runke mannen din. Ikke å anbefale. Anonymkode: 37928...a48 Det var egentlig det jeg tenkte. Anonymkode: 9e143...f88
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 Kristina Merete, sexolog du mener? Hun som har nettbutikken Underlivet? Jeg elsker henne. Har ikke prøvd dette kurset, har ikke sett det reklamert for heller. Men jeg har hatt god nytte av hennes instagramkonto, hennes mailer, og alt av hennes gratis ressurser. Ved hjelp av det jeg har lært hos henne har jeg lært å få fullkroppsorgasmer, og funnet tilbake til min seksualitet etter flere år med sexaversjon, og smerter ved skjedeinngangen. Hun har virkelig en holistisk tilnærming. Det var fra henne jeg lærte at skjeden "åpner" seg når den er klar for å bli penetrert, både av finger, dildo og penis. Dette har vært et viktig ledd i å få tilbake lysten og ha deilig sex med min mann. Vi gikk faktisk et helt år uten samleie fordi jeg hadde så mye smerter. Nå har vi et deilig sexliv, der jeg også har lyst! Anonymkode: 8e831...c26 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå