AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #1 Del Skrevet 17. februar 2024 Denne viser feil- for lite. Hva skyldes det og hvordan Fikse? Anonymkode: 8c1eb...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Del Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Denne viser feil- for lite. Hva skyldes det og hvordan Fikse? Anonymkode: 8c1eb...e20 Den viser ikke for lite. Anonymkode: ffa9e...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Del Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Den viser ikke for lite. Anonymkode: ffa9e...c9e Jo. Helt garantert. Ser det på bruken så langt bare nå har jeg vørt 20 min på fb og væet d masse før idag men står 16 min masse lignende Anonymkode: 8c1eb...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Del Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Den viser ikke for lite. Anonymkode: ffa9e...c9e den oppdaterer seg ikke i ddt hele tatt. Står oppdatert på nåværende kl slett med tiden har ikke økt/endret seg Anonymkode: 8c1eb...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #5 Del Skrevet 18. februar 2024 Skrudde av og på tlf og da begynte den å registrere igjen. Men var et hull der den ikke hadde registrert.., Anonymkode: 8c1eb...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #6 Del Skrevet 22. februar 2024 Masse problemer mrd skjermtid synes jeg. Må stadig be datter skru tlf av og på for at innstillingene i skjermtid skal bli riktige. Bruker foreldrekontroll og det er veldig irriterende når det plutselig ikke funker Anonymkode: 8707e...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå