Gå til innhold

Munnsår og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får til tider forkjølelsessår på leppene og naturlig nok verken vil jeg kysse eller kona vil ha så mye kyss av meg akkurat da. 
Kona liker å kose og kysse når vi har sex og at vi ikke kan kysse gjør at det bremser hennes lyst på sex også. 
Jeg kan jo fortsatt masere, stryke, kysse huden hennes osv men ikke akkurat munnen eller de nedre deler. 

Hva tenker dere andre damer? Stopper et forkjølelsessår lysten deres?

Anonymkode: 9cd76...6e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg får til tider forkjølelsessår på leppene og naturlig nok verken vil jeg kysse eller kona vil ha så mye kyss av meg akkurat da. 
Kona liker å kose og kysse når vi har sex og at vi ikke kan kysse gjør at det bremser hennes lyst på sex også. 
Jeg kan jo fortsatt masere, stryke, kysse huden hennes osv men ikke akkurat munnen eller de nedre deler. 

Hva tenker dere andre damer? Stopper et forkjølelsessår lysten deres?

Anonymkode: 9cd76...6e4

Stopper ikke meg ihvertfall 👌

• Hjerte 1
Skrevet

Kysser ikke og vil ikke ha munnen til mannen min på musa hvis det er munnsår synlig.

Anonymkode: 901cc...de7

Skrevet

Vi får begge herpes 2-sår på munnen av og til. Da dropper vi kyssing. 

Anonymkode: 36abf...aa1

Skrevet

Forkjølelsessår = herpes. Man bør i alle fall droppe oralsex. Ellers blir det herpes på kjønnsorganene.

Anonymkode: 00330...6bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Man bør i alle fall droppe oralsex. Ellers blir det herpes på kjønnsorganene.

Anonymkode: 00330...6bb

TS skrev: «Jeg kan jo fortsatt masere, stryke, kysse huden hennes osv men ikke akkurat munnen eller de nedre deler.» 

• Liker 1
Skrevet

Jeg får munnsår av og til (vanlig herpesvirus), mens mannen ikke gjør det. Antakelig er han jo smittet også i likhet med 70-90% av den voksne befolkningen. Men at han slipper hvertfall utbrudd.

Uansett dropper vi kyssing (og alt annet av min munn mot hans kropp) mens såret væsker - det er i utgpkt kun da det smitter. Når det er blitt tørr skorpe er det ok (men pleier å vente litt ekstra med oralsex bare i tilfelle).

Fun fact: Man KAN få herpes i kjønnsorganene av munnsår-herpes, men visstnok er man ofte litt bedre beskyttet mot herpes i kjønnsorganene om man er plaget med forkjølelsessår fordi det er litt ulike virus - men immunstoffene kroppen produserer ligner:) Og bedre med herpes på munnen enn i musa 😁

Anonymkode: 36f75...1d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...