Coachshinny Skrevet 17. februar 2024 #1 Skrevet 17. februar 2024 Noen her som kun ved tankens kraft, uten ytre påvirkning, klarer å oppnå orgasme? Jeg har lært meg denne «kunsten» kun gjennom tankens kraft, bli både så kåt og opphisset at jeg tilslutt får orgasme. Det tar gjerne en god stund, rundt 1 time, men også kortere hvis jeg er veldig kåt. Jeg kommer skikkelig hardt og gjør dette ganske ofte.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Nei, ikke med tankenes kraft alene, men tankenes kraft har veldig mye å si og må til samtidig som fysisk stimulering. Stimulering kan være veldig lite, dersom jeg får godt til tankenes kraft Anonymkode: b1d0f...f46 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Får orgasme i søvne rett som det er. Anonymkode: a99e3...73c 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 Ja, får det i søvne så det er vel tankens kraft. Vanligvis så kan jeg "tenke" meg helt til jeg er helt på nippet, så er det bare omtrent et lite trykk som skal til for å utløse den. Anonymkode: d5113...8f8
Fioljenta Skrevet 17. februar 2024 #5 Skrevet 17. februar 2024 Ja, jeg får det i erotisk hypnose. Ble skikkelig overrasket første gang. Ingen berøring. Kun fokusert oppmerksomhet og bruk av forestillingsevne. ;-)
Topper og daler Skrevet 17. februar 2024 #6 Skrevet 17. februar 2024 Coachshinny skrev (1 time siden): Noen her som kun ved tankens kraft, uten ytre påvirkning, klarer å oppnå orgasme? Jeg har lært meg denne «kunsten» kun gjennom tankens kraft, bli både så kåt og opphisset at jeg tilslutt får orgasme. Det tar gjerne en god stund, rundt 1 time, men også kortere hvis jeg er veldig kåt. Jeg kommer skikkelig hardt og gjør dette ganske ofte. Hva tenker du på da? 1
Siris Skrevet 17. februar 2024 #7 Skrevet 17. februar 2024 Ja det får jeg til. Tar riktignok ganske lang tid, så ikke så ofte jeg gjør det.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #8 Skrevet 17. februar 2024 Dette har jeg forsøkt å lære meg. Har ikke kommet dit helt enda, har noe beføling. Men har lært å få fullkroppsorgasme, i stedet for vaginalorgasme. Jeg elsker å være tent både emosjonelt, mentalt og fysisk. Ble kåt av å tenke på dette! Anonymkode: aa5a7...e8f 1
Bamseklemmer Skrevet 18. februar 2024 #9 Skrevet 18. februar 2024 Jeg kunne det før, men ikke nå lengre.. uten å jukse litt med knipeøvelser og skjelvinger med føttene. På den måten simulerer jeg min egen orgasme.. Så jeg tror dette fenomenet er "ferskvare", som må hyppig prøves eller trenes på. Men det mentale må være iorden, med en dash tro og fantasier.. eller lyden av en kvinne som onanerer🥰
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #10 Skrevet 18. februar 2024 On 2/17/2024 at 7:57 AM, Coachshinny said: Noen her som kun ved tankens kraft, uten ytre påvirkning, klarer å oppnå orgasme? Jeg har lært meg denne «kunsten» kun gjennom tankens kraft, bli både så kåt og opphisset at jeg tilslutt får orgasme. Det tar gjerne en god stund, rundt 1 time, men også kortere hvis jeg er veldig kåt. Jeg kommer skikkelig hardt og gjør dette ganske ofte. Jeg har klart det med intenst fokus. Noen ganger ligger jeg ved siden av dama og stryker henne forsiktig. Hun synes det gjør godt, men er ofte ikke klar for mer. Da fantaserer jeg at jeg trenger inn i henne og levendegjør bildet så tydelig som mulig. Da går det til slutt for meg. Anonymkode: f0c8f...afb 1
Coachshinny Skrevet 20. april 2024 Forfatter #11 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (På 18.2.2024 den 20.43): Jeg har klart det med intenst fokus. Noen ganger ligger jeg ved siden av dama og stryker henne forsiktig. Hun synes det gjør godt, men er ofte ikke klar for mer. Da fantaserer jeg at jeg trenger inn i henne og levendegjør bildet så tydelig som mulig. Da går det til slutt for meg. Anonymkode: f0c8f...afb Hørtes veldig deilig ut, bare med tankenes kraft kunne få orgasme. Det blir veldig intense og lange orgasmer, annerledes enn ved sex
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #12 Skrevet 20. april 2024 Det kunne jeg godt tenke meg å lære! Jeg er så dårlig på å fantasere, og det gjør meg ikke kåt å tenke på ting. Sykt irriterende. Del gjerne noen nybegynner tips . Anonymkode: b5b43...3a1
Coachshinny Skrevet 20. april 2024 Forfatter #13 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kunne jeg godt tenke meg å lære! Jeg er så dårlig på å fantasere, og det gjør meg ikke kåt å tenke på ting. Sykt irriterende. Del gjerne noen nybegynner tips . Anonymkode: b5b43...3a1 Du / dere må ha god tid, ikke bli forstyrret. Startet hos meg med at jeg ofte våknet kåt. I starten var det små bevegelser, ta på meg selv nesten uten berøring, fjærlette stryk, kropp, kjønn og låra på innsiden. Brukte veldig lang tid og orgasmen bygget seg sakte opp. Opplevde at orgasmene jeg fikk tok helt av, jeg fikk så helt amazing orgasmer som varte i evigheter. Dette ble min greie og utviklet seg sakte til mindre og mindre berøring, helt til jeg bare kunne lukke øynene, kjenne på den sitrende nytelsen. Da kom tankene og fantasiene av seg selv og jeg kunne bare kjenne nytelsen ble mer og mer intens, mens jeg lå helt urørlig å kjente orgasmen kom nærmere og nærmere. Kun skjelvinger gjennom kroppen min og tung pust og hikst vitnet om at orgasmen sakte var på vei. Tilslutt klarte ikke jeg og kroppen min mer, alt eksploderte i den sykeste orgasmen og uten å tatt på meg selv. Hvis noen så meg, måtte de ha opplevd dette som veldig spesielt og rart. Etter første gangen gjør jeg dette flere ganger i uken og har involvert kjæresten også, første gangen var han helt himmelfallen over reaksjonen min. Nå kan jeg tenke meg til orgasme på 5 maks 10 minutter. I starten kunne det gå fra 1 time eller 2. Bruk tid, ikke la deg forstyrre. Du vil oppleve det helt hinnsidige😊 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2024 #14 Skrevet 20. april 2024 Coachshinny skrev (56 minutter siden): Du / dere må ha god tid, ikke bli forstyrret. Startet hos meg med at jeg ofte våknet kåt. I starten var det små bevegelser, ta på meg selv nesten uten berøring, fjærlette stryk, kropp, kjønn og låra på innsiden. Brukte veldig lang tid og orgasmen bygget seg sakte opp. Opplevde at orgasmene jeg fikk tok helt av, jeg fikk så helt amazing orgasmer som varte i evigheter. Dette ble min greie og utviklet seg sakte til mindre og mindre berøring, helt til jeg bare kunne lukke øynene, kjenne på den sitrende nytelsen. Da kom tankene og fantasiene av seg selv og jeg kunne bare kjenne nytelsen ble mer og mer intens, mens jeg lå helt urørlig å kjente orgasmen kom nærmere og nærmere. Kun skjelvinger gjennom kroppen min og tung pust og hikst vitnet om at orgasmen sakte var på vei. Tilslutt klarte ikke jeg og kroppen min mer, alt eksploderte i den sykeste orgasmen og uten å tatt på meg selv. Hvis noen så meg, måtte de ha opplevd dette som veldig spesielt og rart. Etter første gangen gjør jeg dette flere ganger i uken og har involvert kjæresten også, første gangen var han helt himmelfallen over reaksjonen min. Nå kan jeg tenke meg til orgasme på 5 maks 10 minutter. I starten kunne det gå fra 1 time eller 2. Bruk tid, ikke la deg forstyrre. Du vil oppleve det helt hinnsidige😊 Høres deilig ut 🤩 Trekker muskulaturen i underlivet seg sammen som ved en "vanlig" orgasme? Tror min største utfordring er at jeg ikke er god på å fantasere 😔 Anonymkode: b5b43...3a1
Coachshinny Skrevet 20. april 2024 Forfatter #15 Skrevet 20. april 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Høres deilig ut 🤩 Trekker muskulaturen i underlivet seg sammen som ved en "vanlig" orgasme? Tror min største utfordring er at jeg ikke er god på å fantasere 😔 Anonymkode: b5b43...3a1 Det er sykt deilig😅 Ja det gjør den, musklene rekker seg sammen i rytmiske sammentrekninger. De gangene jeg klarer å ha øynene åpne, kan jeg se rykningene utenpå kjønnet og på innsiden av lårene opp mot skrittet😅 Prøv, når du er kåt, begynn med stimulering, svakt, bruk god tid og du vil oppleve hvor deilig det er. Det blir så sykt intenst og da vil jeg tro og fantasiene bare blomstrer🌺
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #16 Skrevet 22. april 2024 Ja, jeg klarer å oppnå orgasme bare av å tenke på sex. Jeg er egentlig nødt til å fantasere/tenke på sex for å bli kåt og få orgasme. Jeg kan basically sitte på kontoret, tenke på sex, og få meg selv til å komme. Tankens kraft kan gjøre meg så kåt og klar at bare det at han trenger inn i meg gjør at jeg kommer. -Kvinne 49. Anonymkode: 26dc6...642 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #17 Skrevet 22. april 2024 Hender seg at noen gang i året at jeg får orgasme mens jeg sover, våkner i det jeg kommer. Men, mye oftere orgasme av bare tankene ifb med at jeg har røyket en joint. Tankenes kraft blir for meg mye større og bedre om jeg har røyket. Anbefales Anonymkode: 86acc...91f
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #18 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 8.11): Får orgasme i søvne rett som det er. Anonymkode: a99e3...73c AnonymBruker skrev (På 17.2.2024 den 8.13): Ja, får det i søvne så det er vel tankens kraft. Vanligvis så kan jeg "tenke" meg helt til jeg er helt på nippet, så er det bare omtrent et lite trykk som skal til for å utløse den. Anonymkode: d5113...8f8 Nei, dette er helt vanlig og har ingenting med tankens kraft å gjøre. Anonymkode: 45eb5...b49
AnonymBruker Skrevet 22. april 2024 #19 Skrevet 22. april 2024 Coachshinny skrev (På 17.2.2024 den 7.57): Noen her som kun ved tankens kraft, uten ytre påvirkning, klarer å oppnå orgasme? Jeg har lært meg denne «kunsten» kun gjennom tankens kraft, bli både så kåt og opphisset at jeg tilslutt får orgasme. Det tar gjerne en god stund, rundt 1 time, men også kortere hvis jeg er veldig kåt. Jeg kommer skikkelig hardt og gjør dette ganske ofte. Hva legger du i «ytre påvirkning»? Jeg kan få orgasme ved fantasering, men jeg kniper nedentil samtidig. Jeg berører ikke meg selv, gnir meg ikke mot noe, bare kniper innvendig. Anonymkode: 369c3...b98
Coachshinny Skrevet 26. april 2024 Forfatter #20 Skrevet 26. april 2024 AnonymBruker skrev (På 22.4.2024 den 22.13): Hva legger du i «ytre påvirkning»? Jeg kan få orgasme ved fantasering, men jeg kniper nedentil samtidig. Jeg berører ikke meg selv, gnir meg ikke mot noe, bare kniper innvendig. Anonymkode: 369c3...b98 Ytre påvirkning, menes med dildo eller fingre eller tunge. Kniping er indre påvirkning. Orgasme ved tankens kraft er å ligge nærmest urørlig, men med tankens kraft stimulere nerver og hodet sånn at kroppen til slutt flyter på nytelses bølger som til slutt får alt til å eksplodere i de sykeste orgasmer, uten å røre en muskel eller berørt kjønnet. Dette gir de absolutt sterkeste og lengste orgasmene. Kjønnet og kroppen rykker ukontrollert, som enn ikke klarer å styre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå