Gå til innhold

Handle fra shein


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er nok litt late to the party, men ser jo stadig shein hauls... Så, skulle sjekke ut siden selv, men, jeg finner ikke at de sender til Norge? Whats the trick?

Anonymkode: 12648...b6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo de sender til Norge. Rask levering også. Typ 70 kr for levering, hvis du kjøper over ca 800 kr så får du gratis ekspresslevering. Jeg fikk da varene på døra på under en uke. 

Anonymkode: 697f5...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lett styrt unna. Ultra fast fashion er noe av det verste vi utsetter jorda for 👎🏻 Skjønner at det er fristende med billige klær, men likevel. Uff.

Anonymkode: d3cf7...a2a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde lett styrt unna. Ultra fast fashion er noe av det verste vi utsetter jorda for 👎🏻 Skjønner at det er fristende med billige klær, men likevel. Uff.

Anonymkode: d3cf7...a2a

Da får du la være å kjøpe klær og la oss andre få kjøpe det vi har lyst på.

Til ts: Joda de leverer til Norge. Kjenner flere som kjøper derfra. Jeg har ikke gjort det selv, men er inne og ser på sidene deres og kommer nok til å kjøpe en kjole eller to til sommeren samt smykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også styrt unna. Ikke nødvendigvis kun fordi det er fastfashion, men fordi klærne er av en så elendig kvalitet at selv Bikbok virker eksklusivt. Størrelsene er inkonsistente, det vil si at om du bestiller f.eks. en bikinitopp i nøyaktig samme størrelse så kan varen du får enten være så liten at du ikke får den på det i det hele tatt eller så er den noe som vil tilsi to-tre størrelser for stor (padsene i bikinien vises også gjennom bikinistoffet). Jeg har også bestilt et par bomullskjoler derfra en gang og stoffet er så tynt (selv om det er mørkt og mønstret) at man omtrent ser fargen på trusa og ikke er noe man går i blant folk (materialet er så lett og ustrukturert at et lite vindkast vil gjøre at du blotter deg).

Hører du om folk som har dårlig opplevelser med Shein? Ja. Hører du om folk som returnerer varene de får fra Shein? Nei, fordi det er et herk og nesten dyrere enn det du bestiller. Å bestille derfra er et tapsprosjekt. 

Anonymkode: 8fd59...436

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...