AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #1 Skrevet 16. februar 2024 Jeg lurer på om det finnes noen forum der man kan utveksle drink oppskrifter ol? Jeg drikker generelt veldig lite, men syntes det er litt spennende å lage noe godt når man først skal ha en drink. Har prøvd litt det som ligger på nettet, men desverre er ikke alt like godt. Eller mangelfull beskrivelse og blir da kanskje ikke helt riktig. Laget sangria nå, den ble olala. Anonymkode: 43ea9...6d0
skreppamedleppa Skrevet 17. februar 2024 #2 Skrevet 17. februar 2024 Jeg vet ikke om noe norsk sider/forum utenom de sidene du sikkert har snubblet over. Nå er det en del år siden jeg selv var bartender og elsket å se på oppskrifter, trikse og finne nye smaker og følge aktivt med i drink verden men da jeg var i siget så følgte jeg noen som het "tipsy bartender", han har endel på YouTube, har en egen nettside og opererer i andre some plattformer. https://tipsybartender.com/ Han er litt "mye" kanskje, og det er jo ikke alt som er like enkelt å lage her med norske ingredienser men likevel lærte jeg både et og to triks av han og endel gode oppskrifter på gode drinker en ikke finner på de typiske norske plassene. Han har endel bra og gøy og mer spennende enn GT å by på. Og han er også god på å vise og forklare. Men dessverre vet jeg ikke om noe forum der en kan dele idéer, utveksle oppskrifter osv.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #3 Skrevet 17. februar 2024 Anbefaler heller å laste ned en app med oppskrifter. Det er også flere apper der du velger hvilke ingredienser du har tilgjengelig og så viser den oppskriftene du kan lage av det du har. Anonymkode: d656b...59b
Perelandra Skrevet 17. februar 2024 #4 Skrevet 17. februar 2024 Tråden er ryddet for avsporing. Perelandra, mod. 1
Bygdedama Skrevet 18. februar 2024 #5 Skrevet 18. februar 2024 https://vinhona.com/category/cocktails/ Her finner du mye! 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2024 #6 Skrevet 18. februar 2024 skreppamedleppa skrev (På 17.2.2024 den 1.00): Jeg vet ikke om noe norsk sider/forum utenom de sidene du sikkert har snubblet over. Nå er det en del år siden jeg selv var bartender og elsket å se på oppskrifter, trikse og finne nye smaker og følge aktivt med i drink verden men da jeg var i siget så følgte jeg noen som het "tipsy bartender", han har endel på YouTube, har en egen nettside og opererer i andre some plattformer. https://tipsybartender.com/ Han er litt "mye" kanskje, og det er jo ikke alt som er like enkelt å lage her med norske ingredienser men likevel lærte jeg både et og to triks av han og endel gode oppskrifter på gode drinker en ikke finner på de typiske norske plassene. Han har endel bra og gøy og mer spennende enn GT å by på. Og han er også god på å vise og forklare. Men dessverre vet jeg ikke om noe forum der en kan dele idéer, utveksle oppskrifter osv. Har sett mye på tipsy bartender. Men det er mye greier og store dunker. Men inspirerende. Men med 7 slag alkohol, i drinkene, blir det litt dyrt i innkjøp , siden jeg ikke drikker så ofte eller mye. Har sjekket noen sider. Men syntes ofte det ikke er så godt. Selv om heg har funnet noen gode drinker. Og har latt meg inspirere til å lage en egen drink, som nå selges på den lokale puben. Har hatt feks lyst til å lage en god mijito. Jeg har kjøpt noen ute. Men de smaker jo dritt. Ett sted fikk jeg en som smakte himmelsk. Men oppskriftene er jo så forskjellige, så vet ikke hvem jeg skal prøve. Så hadde vært så fint med et forum der man kan spørre litt osv. Anonymkode: 43ea9...6d0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå