Adrenalina1 Skrevet 16. februar #21 Del Skrevet 16. februar Æsj nei. Finnes ikke noe mer kvalmende🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 17. februar #22 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Finnes det melkefri snickers? Anonymkode: 133a8...484 Finnes faktisk flere 😁 Jeg liker denne fra Loveraw best, og kjøper normalt på diggbox, men har også funnet på helsekost. Vet ikke hvorfor merket har noe med «raw» i seg, da den er vanlig sjokolade. https://www.diggbox.no/butikk/for-barn/loveraw-peanut-caramel-bar/ Denne er også god, https://www.diggbox.no/butikk/godteri/buttermilk-peanut-nougat-bar/ men der liker jeg best den fra samme merket som skal tilsvare Mars. Jeg pleier å handle en del på diggbox, så jeg alltid har noe melkefritt liggende. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hareena Skrevet 17. februar #23 Del Skrevet 17. februar Liker dette, men bruker det kun i matlaging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 17. februar #24 Del Skrevet 17. februar Peanut&Butter: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #25 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): I foodprocessor? Anonymkode: 133a8...484 Jepp 😊 Anonymkode: 1e900...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. februar #26 Del Skrevet 17. februar Fikk på gamlehjemmet en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #27 Del Skrevet 17. februar Spiser og spiser, jeg og dama pleier å putte det på kjønnsorganene våre og slikke det av hverandre. Anonymkode: e798b...fd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #28 Del Skrevet 17. februar Jeg spiser Green Choice peanøttsmør, i en moderat mengde. Anser det som et sunt tilskudd av fett til kosten min. Ligg unna Skippy Creamy, Mills og lignende. De er tilsatt mye dritt. Anonymkode: 52889...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #29 Del Skrevet 17. februar Spiser ofte Mills peanøttsmør 🤩 Tenker verken på det som sunt eller usunt, men bare et mettende pålegg. Anonymkode: e6ff0...a29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar #30 Del Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Spiser og spiser, jeg og dama pleier å putte det på kjønnsorganene våre og slikke det av hverandre. Anonymkode: e798b...fd9 TMI Anonymkode: b7b94...5a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #31 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg spiser Green Choice peanøttsmør, i en moderat mengde. Anser det som et sunt tilskudd av fett til kosten min. Ligg unna Skippy Creamy, Mills og lignende. De er tilsatt mye dritt. Anonymkode: 52889...a31 Hvorfor skriver alle om mills som at de har ett peanøttsmør? mills har ett av de sunneste også med 99,9% peanøtter. Anonymkode: 3ad5f...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #32 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor skriver alle om mills som at de har ett peanøttsmør? mills har ett av de sunneste også med 99,9% peanøtter. Anonymkode: 3ad5f...308 Om en kjøper vanlig fra Mills har det flere tilsetningsstoffer. Tenker på denne som denges Mills. Peanuttbutter: Peanøtter (89%), solsikkeolje, druesukker, stabilisator (mono- og diglyserider av fettsyrer), salt. Plantego fra Mills er greit og inneholder bare salt og peanøtter. Anonymkode: 9dd3e...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #33 Del Skrevet 18. februar Spiste nettopp et knekkebrød med et godt lag peanøttsmør etter styrketrening - kjempegodt!!! Anonymkode: 00b7a...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #34 Del Skrevet 18. februar Peanøttsmør og nugatti på ristet brødskive… 😋😋😋 Anonymkode: e7fbc...1bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #35 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): TMI Anonymkode: b7b94...5a6 Hæ? Hva er TMI om det? Anonymkode: e798b...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #36 Del Skrevet 18. februar Massevis. Peanøtter er sunt, men kaloririkt. Men jeg begrenser ikke kalorier. Anonymkode: 67f05...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #37 Del Skrevet 18. februar Aldri egentlig. Men kjøpte Rema sitt i helga😅 Blir vel en skive med peanut&jelly da Anonymkode: 76485...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #38 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Om en kjøper vanlig fra Mills har det flere tilsetningsstoffer. Tenker på denne som denges Mills. Peanuttbutter: Peanøtter (89%), solsikkeolje, druesukker, stabilisator (mono- og diglyserider av fettsyrer), salt. Plantego fra Mills er greit og inneholder bare salt og peanøtter. Anonymkode: 9dd3e...ed1 Var nettopp det jeg mente. Er som å si at yoghurt fra Tine ikke er sunt når det er flere yoghurter å velge mellom. Anonymkode: 3ad5f...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #39 Del Skrevet 18. februar Av og til når jeg har lyst på noe godt, skjærer jeg eplebiter med peanøttsmør. Anonymkode: 735c6...ab7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar #40 Del Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvorfor skriver alle om mills som at de har ett peanøttsmør? mills har ett av de sunneste også med 99,9% peanøtter. Anonymkode: 3ad5f...308 Jeg kjente ikke til at de hadde flere. Beklager, og takk for infoen. Imidlertid er det til mitt forsvar kun det ene som profileres under Mills-logoen. Anonymkode: 52889...a31 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå