drue Skrevet 19. februar #41 Del Skrevet 19. februar Ja, men kun Coop Änglamark creamy. Liker å ha det på havregrøt. Ikke spesielt fan av crunchy peanøttsmør, blir litt for tørt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar #42 Del Skrevet 19. februar Skulle ønske jeg likte det! Synes det lukter og ser så himla godt, men jeg får ikke til å svelge det en gang. Det bare stopper opp i munnen. For tørt og bare... feil. Anonymkode: 4b818...095 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #43 Del Skrevet 20. februar De dagene jeg ikke klarer å få i meg nok kalorier og fett, så sper jeg på med en spiseskje med pianøttsmør. Anonymkode: 35011...a85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar #44 Del Skrevet 20. februar Jeg er ikke så glad i peanøttsmør som pålegg. Men rører gjerne litt ned i havregrøten, eller spiser det på eplebiter som noen nevnte over her. Spiser bare det som består av bare peanøtter og salt. Anonymkode: ba51a...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar #45 Del Skrevet 22. februar Det inneholder mye fett, mye energi. Men spiser det på brødskiva, liker det godt! Anonymkode: a2145...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #46 Del Skrevet 26. februar Elsker det. Blander litt i havregrøten til frokost, har den på overnight oats osv. Anonymkode: d1f9d...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #47 Del Skrevet 26. februar Har alltid i skapet og vi spiser når vi får lyst på. Det er verke spesielt sunt eller usunt. Kan likevel ikke sammenlignes med snopepålegg som nugatti, syltetøy, hapå o.l. Anonymkode: 43267...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå