Anjah Skrevet 16. februar 2024 #1 Del Skrevet 16. februar 2024 Hei! Jeg har lyst til å pynte meg litt ekstra fint! Jeg har ikke eid en god foundation på årevis, og bruker til daglig kun litt Maxfactor Compact pudder (NO1 Porcelain) med et anstrøk Guerlain glow "pudder" på topp. Når jeg skal stæsje meg litt ekstra, bruker jeg Iloje CC cream som foundation. Den er egentlig veldig ålreit, men litt tykk i konsistensen. Og den sitter ikke så godt at den holder en helt kveld. Litt som om fjeset "sægger" 😆 Så jeg håper på et godt tips til et WOW-produkt? Jeg er 38 år, og hudtypen min er: knusktørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #2 Del Skrevet 16. februar 2024 Å droppe den. Hud uten noe på er penest. Concealer og contour i krem om du MÅ ha noe Anonymkode: 921bd...1cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #3 Del Skrevet 16. februar 2024 Camilla phil skin tint. Med tørr hud i din alder er neppe pudderfoundation din venn. Fremhever fort linjer og porer Anonymkode: 3792a...190 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Del Skrevet 16. februar 2024 Jeg er fan av Mac Waterweight foundation. Men blander den ofte med primer eller fuktighetskrem, da jeg svært sjeldent trenger mye dekning, kun litt utjevning. Sitter fint en hel arbeidsdag i barnehagen. Anonymkode: dd9f4...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå