AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #41 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Det var kanskje klønete formulert av meg, for det var liksom innbrakt i kjørlighetskortene - som en gjensidighet mellom to parter og kommunikasjon mellom partene i et kjærlighetsforhold. Altså ingen separat greie Anonymkode: ac94c...dbb Nei, jeg skjønner😊takk! Anonymkode: edc02...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #42 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Åh, takk for utfyllende svar! Kortene gir så mye mer mening. Jeg pleier egentlig å legge kort for andre i mer direkte dialog, og da finner man litt mer ut sammen. Tester ut å lese det sånn her, men ser jeg bommer en del på tolkningene mine. For det kortene viste var at dere holder på å balansere disse tingene ut, og at det er en prosess. Spør jeg direkte om fremtiden nå, så får jeg opp litt blanding. Jeg tror dette forholdet utfordrer en del ting dypt i dere begge. Det er veldig bra for å få det opp så man kan jobbe med det. Men det er ikke alltid lett. Det er et sånt forhold man utvikler seg veldig mye i. Men dette med framtid er ikke så lett med kortene. Framtida inneholder så mange mulige veier og valg som endrer alt. Ang, fritidsaktiviteten så fikk jeg opp at det ikke helt var den nye begynnelsen du håpa på. Og at det utfordrer din selvfølelse å være der. Det blir litt som det jeg skriver om forholdet - virkeligheten din peker hele tiden mot hva du har å jobbe med i deg selv. Kan jeg spørre om du driver mye med selvutvikling og om du er på en slags oppvåkningsvei? Hvis du er det så skjønner du hva jeg mener, hvis ikke så kanskje det bare blir babbel. Men jeg føler sterkt at du er i en veldig utviklende (og utfordrende) periode av livet ditt nå, der livet liksom hele tiden utfordrer deg på det du trenger å rydde vekk for å våkne opp. Hvis det høres sprøtt ut så kan du se bort fra det jeg skriver, men jeg spurte kortene om fremtiden innen den her aktiviteten og de peker mot at om du holder ut og jobber med det som kommer opp i deg med din selvfølelse, så vil det kunne bli en bra greie for deg. Anonymkode: ac94c...dbb Så spennende å lese det du skriver! Det treffer veldig! Må bare først si at ja, jeg er i en prosess med mye selvutvikling, det har jeg vært i mange år, men siden i sommer syns jeg at har vært ekstra mange triggere, både i det nye forholdet som startet nettopp da, og i den nye fritidsinteressen. Jeg har tenkt akkurat som du skrev, at dette er triggere som dukker opp for at jeg skal kjenne på gamle traumer, vanskelig følelser fra gamle sår osv, som må komme opp i lyset for at man igjen skal kunne kjenne på dem, og deretter sette dem fri/ gi slipp. Og det er kjempeutfordrende, og det har vært så mange ulike vonde følelser som har kommet opp, så mange gamle sorger. Men jeg har også tenkt at det er nettopp det som er meningen, i dette forholdet skal vi vokse og utvikle oss veldig. Han har vanskelig for å åpne helt opp og dele følelser han vanligvis holder på innsiden, men han sier at jeg har hjulpet han mye med å våge å åpne oppe Jeg tror det er en viktig del av hans utviklingsvei i dette forholdet. For min del er det frykten for å ikke bli møtt med empatisk forståelse, ikke bli lyttet godt nok til, ikke vist nok forståelse, da dette er traumer fra min barndom da jeg holdt mange følelser inne. Jeg har lært å åpne opp, men er også avhengig av å bli møtt på en god måte, hvis ikke stenger jeg igjen, og dess mer jeg stenger igjen, dess mer muskelspenninger og angstsymptomer oppstår. Jeg tror vi er på god vei nå, med å finne den tryggheten vi trenger i hverandre, men vi har fortsett en lang vei å gå. Men jeg føler virkelig at vi begge vil ta den veien. Ang fritidsinteressen er det også traumer som må opp av mørket. Redselen for å ikke bli inkludert (nå skal det sies at jeg har veldig gode venner utenfor denne interessen da, og har også hatt det fantastisk sosialt i studietiden, og også i flere sosiale settinger som barn- ungdom, men det var likevel enkelte settinger som barn og ung hvor jeg ikke følte meg inkludert, og det er en vond følelse. Muligens kan det være gamle traumer fra tidligere liv også, hvem vet. For det ligger mye usikkerhet i meg fortsatt, selv nå når jeg har gode venner i nærmeste sosiale krets. Så det er det ene. Det andre i denne fritidsinteressen er mestring i faget. Jeg er god i faget, var en gang i mine yngre dager «ung og lovende», om man kan si det sånn. Jeg har hatt mye utfordringer fysisk som har tatt meg bort fra dette i mange år, og nå når jeg våget å prøve meg igjen, merker jeg at jeg fortsatt blir hindret fysisk med helse og smerter. Aller helst skulle jeg trent meg opp fort til å komme opp på nivå igjen, men kroppen hindrer meg. Så jeg føler på det også, og ikke være god nok. (I min egen målestokk da, for jeg er helt ok, og fortsatt bedre enn mange der, men svarer ikke helt til mine egne «krav»). Dette tærer på meg. Det var dette jeg var god til, jeg fikk mye anerkjennelse tidlig i livet, men nå etter en såpass lang pause sliter jeg med å endre/senke kravene til meg selv. Det er en sorg at jeg ikke fikk fortsette å bygge meg opp, i den lidenskapen jeg elsket og som jeg var så god i. Veldig mange vanskelige følelser over mange år forbundet med dette. Og nå kommer alt til overflaten igjen. Kan det hende at det er meningen jeg skal lære å godta at jeg er bra nok som jeg er, både som menneske og kvalitetsmessig i den interessen? Er det det dette dreier seg om? Gi slipp på å jakte på næringen man får av anerkjennelse? Og være stolt og trygg på meg selv, uten å jakte på følelsen av å bli likt av andre sosialt? Bare lære meg «å være»? Eller kan det tenkes at jeg kan tørre å håpe å bli såpass god igjen på sikt at den følelsen av anerkjennelse vil komme tilbake? Ønsker vel bare å bli sett for mine gode kvaliteter, både menneskelig og faglig. Åj, det ble mye tekst, men det var så spennende at du nevnte dette med åndelig utvikling/ selvutvikling. Du har helt rett i at den starten i fritidsinteressen ikke ble som jeg håpte på, men jeg skal holde fast i den siste setningen din❤️ Anonymkode: 1dcfe...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #43 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så spennende å lese det du skriver! Det treffer veldig! Må bare først si at ja, jeg er i en prosess med mye selvutvikling, det har jeg vært i mange år, men siden i sommer syns jeg at har vært ekstra mange triggere, både i det nye forholdet som startet nettopp da, og i den nye fritidsinteressen. Jeg har tenkt akkurat som du skrev, at dette er triggere som dukker opp for at jeg skal kjenne på gamle traumer, vanskelig følelser fra gamle sår osv, som må komme opp i lyset for at man igjen skal kunne kjenne på dem, og deretter sette dem fri/ gi slipp. Og det er kjempeutfordrende, og det har vært så mange ulike vonde følelser som har kommet opp, så mange gamle sorger. Men jeg har også tenkt at det er nettopp det som er meningen, i dette forholdet skal vi vokse og utvikle oss veldig. Han har vanskelig for å åpne helt opp og dele følelser han vanligvis holder på innsiden, men han sier at jeg har hjulpet han mye med å våge å åpne oppe Jeg tror det er en viktig del av hans utviklingsvei i dette forholdet. For min del er det frykten for å ikke bli møtt med empatisk forståelse, ikke bli lyttet godt nok til, ikke vist nok forståelse, da dette er traumer fra min barndom da jeg holdt mange følelser inne. Jeg har lært å åpne opp, men er også avhengig av å bli møtt på en god måte, hvis ikke stenger jeg igjen, og dess mer jeg stenger igjen, dess mer muskelspenninger og angstsymptomer oppstår. Jeg tror vi er på god vei nå, med å finne den tryggheten vi trenger i hverandre, men vi har fortsett en lang vei å gå. Men jeg føler virkelig at vi begge vil ta den veien. Ang fritidsinteressen er det også traumer som må opp av mørket. Redselen for å ikke bli inkludert (nå skal det sies at jeg har veldig gode venner utenfor denne interessen da, og har også hatt det fantastisk sosialt i studietiden, og også i flere sosiale settinger som barn- ungdom, men det var likevel enkelte settinger som barn og ung hvor jeg ikke følte meg inkludert, og det er en vond følelse. Muligens kan det være gamle traumer fra tidligere liv også, hvem vet. For det ligger mye usikkerhet i meg fortsatt, selv nå når jeg har gode venner i nærmeste sosiale krets. Så det er det ene. Det andre i denne fritidsinteressen er mestring i faget. Jeg er god i faget, var en gang i mine yngre dager «ung og lovende», om man kan si det sånn. Jeg har hatt mye utfordringer fysisk som har tatt meg bort fra dette i mange år, og nå når jeg våget å prøve meg igjen, merker jeg at jeg fortsatt blir hindret fysisk med helse og smerter. Aller helst skulle jeg trent meg opp fort til å komme opp på nivå igjen, men kroppen hindrer meg. Så jeg føler på det også, og ikke være god nok. (I min egen målestokk da, for jeg er helt ok, og fortsatt bedre enn mange der, men svarer ikke helt til mine egne «krav»). Dette tærer på meg. Det var dette jeg var god til, jeg fikk mye anerkjennelse tidlig i livet, men nå etter en såpass lang pause sliter jeg med å endre/senke kravene til meg selv. Det er en sorg at jeg ikke fikk fortsette å bygge meg opp, i den lidenskapen jeg elsket og som jeg var så god i. Veldig mange vanskelige følelser over mange år forbundet med dette. Og nå kommer alt til overflaten igjen. Kan det hende at det er meningen jeg skal lære å godta at jeg er bra nok som jeg er, både som menneske og kvalitetsmessig i den interessen? Er det det dette dreier seg om? Gi slipp på å jakte på næringen man får av anerkjennelse? Og være stolt og trygg på meg selv, uten å jakte på følelsen av å bli likt av andre sosialt? Bare lære meg «å være»? Eller kan det tenkes at jeg kan tørre å håpe å bli såpass god igjen på sikt at den følelsen av anerkjennelse vil komme tilbake? Ønsker vel bare å bli sett for mine gode kvaliteter, både menneskelig og faglig. Åj, det ble mye tekst, men det var så spennende at du nevnte dette med åndelig utvikling/ selvutvikling. Du har helt rett i at den starten i fritidsinteressen ikke ble som jeg håpte på, men jeg skal holde fast i den siste setningen din❤️ Anonymkode: 1dcfe...302 Fantastisk! Nesten som å lese om meg… ulike omstendigheter, men så veldig det samme ellers. Da var det ikke helt galskap det jeg så. For det kom opp kort i kombinasjoner som jeg forbinder veldig med min egen prosess med så mye av det samme. Har du vurdert å lære deg tarot? Det føles som du ville hatt glede av det for å styrke kontakten din med deg selv og det som er større enn oss - om du tror på det. Det kan nok hjelpe deg å navigere i alle disse vanskelige leksene du går gjennom. Det er akkurat de tingene du skriver der som er det du blir vist at du trenger å bearbeide. Og det at du kjente deg dratt mot å starte med denne aktiviteten handler om det at du rett og slett skal gjøre de tingene som løfter opp alle gamle greier for deg nå. Jo mer du aksepterer at dette kapitlet i ditt liv handler om det, jo lettere blir det å gå gjennom. Selv om det er vondt så er det verre å ha vondt OG gjøre motstand. Og jeg kjenner det så altfor godt igjen at jeg går inn i noe som jeg tror skal være bare fint og gøy, men så viser det seg at den iveren jeg følte var bare for å få meg inn i de situasjonene der jeg skulle konfrontere ett eller annet 😅 Det ble mye tekst fra meg også. Men gøy å «møte» noen på en liknende vei som jeg er på. Masse lykke til! Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #44 Del Skrevet 19. februar 2024 Jeg vil også gjerne bli spådd ang familien og økonomi. Anonymkode: f73da...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2024 #45 Del Skrevet 19. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fantastisk! Nesten som å lese om meg… ulike omstendigheter, men så veldig det samme ellers. Da var det ikke helt galskap det jeg så. For det kom opp kort i kombinasjoner som jeg forbinder veldig med min egen prosess med så mye av det samme. Har du vurdert å lære deg tarot? Det føles som du ville hatt glede av det for å styrke kontakten din med deg selv og det som er større enn oss - om du tror på det. Det kan nok hjelpe deg å navigere i alle disse vanskelige leksene du går gjennom. Det er akkurat de tingene du skriver der som er det du blir vist at du trenger å bearbeide. Og det at du kjente deg dratt mot å starte med denne aktiviteten handler om det at du rett og slett skal gjøre de tingene som løfter opp alle gamle greier for deg nå. Jo mer du aksepterer at dette kapitlet i ditt liv handler om det, jo lettere blir det å gå gjennom. Selv om det er vondt så er det verre å ha vondt OG gjøre motstand. Og jeg kjenner det så altfor godt igjen at jeg går inn i noe som jeg tror skal være bare fint og gøy, men så viser det seg at den iveren jeg følte var bare for å få meg inn i de situasjonene der jeg skulle konfrontere ett eller annet 😅 Det ble mye tekst fra meg også. Men gøy å «møte» noen på en liknende vei som jeg er på. Masse lykke til! Anonymkode: ac94c...dbb Så spennende at du også er på en lignende utviklingsvei! Masse lykke til til deg også! 😊 Jeg har faktisk kjøpt tarotkort, men syns det er vanskelig. Føler det noen ganger kan stemme på den subjektive jeg har der og da, men neste dag kan følelsen være en annen, og da viser også kortene noe annet. Så jeg får liksom ikke mer hjelp enn at jeg får bekreftet mine egne følelser i øyeblikket. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å «se» lenger frem, eller få råd for fremtiden osv. Men nå er jeg helt fersk på det da, kanskje det blir lettere etterhvert. Dessuten finnes jeg ikke klarsynt, Kansnje tarotkort er lettere å lese hvis man kan bruke klarsyn og intuisjon i tillegg? Tusen takk igjen for lesning! Og nok en gang, masse lykke til videre med prosessen til deg også❤️ Anonymkode: 1dcfe...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #46 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 14.38): Jeg får dessverre bare opp i kortene mine at det vil være en tøff tid økonomisk, jeg klarer dessverre ikke å få opp hva det skyldes. Anonymkode: 69728...5c0 Haha, det skyldes vel sannsynligvis inntrykkene du får alle vegne om at det er høye priser og folk sliter, og siden ts er singel, er det store sjanser for at et slikt utsagn treffer Legger du tarot? I så fall vet du vel at den som skal spås selv må fysisk røre ved kortene. Anonymkode: 3c6ac...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #47 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Bra jeg tok feil om drikkinga da 😅 kortet som fikk meg til å tenke det er tre kopper, der tre damer danser rundt i ring og skåler med tre kopper. Kanskje handler det om gleden som du trenger å finne tilbake til heller enn om drikking 😊 Det kommer en Koppenes konge opp som mannen din. Han har kjærlighet til deg. Men det er noe som må rettes opp i. Det er opp til han på en måte, for her har det vært et svik. Kan jeg spørre om han har vært utro? Anonymkode: ac94c...dbb Det kortet handler ikke om alkohol. Det står for samhold, feiring, kreativitet. Kan bety at man skal hente styrke hos sine venner, f eks. Og den kongen representerer visdom og omtanke. Anonymkode: 3c6ac...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #48 Del Skrevet 20. februar 2024 Det er skremmende å lese denne tråden. Tilsynelatende voksne mennesker som faktisk tror at noen kan spå framtiden, ikke rart at verden går til helvete. Anonymkode: f0b03...215 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #49 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ang, fritidsaktiviteten så fikk jeg opp at det ikke helt var den nye begynnelsen du håpa på. Og at det utfordrer din selvfølelse å være der Anonymkode: ac94c...dbb Jeg også «fikk opp» det - hun skrev det jo selv 😂 Anonymkode: 3c6ac...d01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #50 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Så spennende at du også er på en lignende utviklingsvei! Masse lykke til til deg også! 😊 Jeg har faktisk kjøpt tarotkort, men syns det er vanskelig. Føler det noen ganger kan stemme på den subjektive jeg har der og da, men neste dag kan følelsen være en annen, og da viser også kortene noe annet. Så jeg får liksom ikke mer hjelp enn at jeg får bekreftet mine egne følelser i øyeblikket. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å «se» lenger frem, eller få råd for fremtiden osv. Men nå er jeg helt fersk på det da, kanskje det blir lettere etterhvert. Dessuten finnes jeg ikke klarsynt, Kansnje tarotkort er lettere å lese hvis man kan bruke klarsyn og intuisjon i tillegg? Tusen takk igjen for lesning! Og nok en gang, masse lykke til videre med prosessen til deg også❤️ Anonymkode: 1dcfe...302 Kortene speiler energien som er her og nå. Dette for å gi dypere forståelse for hva som skjer nå. Det blir også som bekreftelser på at det du får opp, virkelig stemmer. De viser også sider ved nåtida som vi er blinde for. Sånn sett er det fint. De kan antyde framtida, men da som mulig framtid ut fra situasjonen nå. Også kommer alt an på hva du spør kortene om. Du kan f eks stille spørsmål som: - hva er det jeg ikke ser ved denne situasjonen - hva er det jeg lærer av alt dette? - hva er det som blokkerer meg fra å føle meg akseptert i denne gruppa? (Tar som eksempel i situasjonen med fritidsaktiviteten din) - hvilken holdning bør jeg innta i denne situasjonen? - hvorfor føler jeg som jeg gjør om dette? - hvordan kan jeg oppnå xxx i denne situasjonen? - hva kan jeg forvente i denne situasjonen? - hva trenger jeg nå? osv osv. Så mye handler om å lære å stille de riktige spørsmålene. Om du føler deg litt dratt mot kortene så kan de virkelig hjelpe deg. Og klarsyn, eller bedre: intuisjon, har vi alle. Man trener den opp f eks ved å bruke kortene. Kanskje oppdager du noen evner du ikke visste at du hadde. Anonymkode: ac94c...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #51 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kortet handler ikke om alkohol. Det står for samhold, feiring, kreativitet. Kan bety at man skal hente styrke hos sine venner, f eks. Og den kongen representerer visdom og omtanke. Anonymkode: 3c6ac...d01 Kortene kan bety mange ting i ulike situasjoner og ut fra plassering i forhold til de andre kortene. De har flere lag enn du beskriver også. Og når jeg legger dem, er det jeg som må lese dem. De har alle både lyse og mørke sider. En gang kom dette kortet opp for meg som at en person bare vil ha det morsomme i livet og ikke håndtere det vanskelige. En annen gang var det snakk om en elskerinne på si. Enda en annen stod det for å være mer sosial og være sammen med andre kvinner. Tror det var du som skrev over om hvem som «må» ta på kortene. Innenfor tarotlesing finnes det masse slike «regler», vi føler alle ulikt om hva som stemmer. Noen mener man bare kan legge de ut på bord av tre. Noen mener energien blir forstyrra av at noen andre tar på dem. Noen mener man må rense dem med salvie før hver lesning. Eller legge dem i vinduskarmen under fullmåne for å lade dem med energi. Jeg er ikke enig i noe av det over, men jeg respekterer alle sine ritualer og hva de tror om kortene. Man bygger opp sin egen praksis. Anonymkode: ac94c...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2024 #52 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg også «fikk opp» det - hun skrev det jo selv 😂 Anonymkode: 3c6ac...d01 Kortene speila hva hun sa. Det er jo fint. Ville vært rart om de ikke gjorde det. Men du tror visst at man gjør dette for å overbevise noen om at man har evner utenom det vanlige. Det er ikke derfor jeg legger kort Anonymkode: ac94c...dbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challi Skrevet 20. februar 2024 #53 Del Skrevet 20. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du blir siste for i kveld 😄 Så spennende det jeg får opp! Du er på et sted i livet der du kan ønske deg omtrent hva som helst, så vil du få det. Men du må være tydelig! Jeg får opp at du nesten er litt handlingslamma. Men uansett hva du går for, så blir det liksom som en flott ny mulighet for deg. Bare velg og ønsk og fokuser på hva du vil ha. Anonymkode: ac94c...dbb Hvis du har tid og lyst i dag, kan du lese meg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2024 #54 Del Skrevet 22. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 19.25): Kan prøve litt kort: Kjærlighet: jeg får opp at du har vært gjennom noe vondt. Situasjonen med det vonde er over, men følelsesmessig er det ubearbeida. Du ønsker noe nytt, men det du ikke har skjønt enda er at det er gjennom å virkelig kjenne alle følelsene du har og våge å stå litt stille i det at noe nytt kan skje for deg på denne fronten. Du føler kanskje stillstand, men det er noe du vil lære i den stillstanden som til slutt vil gjøre at det løsner for deg. Men da må du våge og bestemme deg for å stå stille og kjenne etter litt til. Penger: kanskje er det relatert til det vonde i kjærligheten, det føles som at du på et vis har brent deg litt økonomisk på en person som var litt for impulsiv og egoistisk. Dette gjør at du ikke våger å samarbeide med andre om det økonomiske igjen. Det har også gjort at du føler deg litt sånn uverdig på en måte. Som at du ikke fortjener gode ting. Dette blokkerer deg i sin tur fra å få penger inn i livet ditt. Helse: jeg tror du sliter litt med tanker og følelser, du er kanskje litt deprimert. Kanskje drikker du litt mye også? Du kan få det bedre ❤️ det er noe du kan lære deg som vil kunne totalt forandre på hvordan du har det her. Så rådet er å oppsøke kunnskap, bøker, artikler etc som handler om det du sliter med. Når du leter og leser så vil det dukke opp noe som vil snu ting på hodet til det bedre. Anonymkode: ac94c...dbb Kunne du spådd meg? Føler jeg har det godt, men kommet på en vei der jeg er usikker på fremtiden. Spesielt mtp karriere, økonomi og kjærlighet. Også mye som har skjedd så langt i 2024, hva har jeg i ventet dette året? Setter stor pris på svar! Anonymkode: d25c1...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #55 Del Skrevet 2. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 18.56): Ikke meg du spurte, men jeg la noen kort på situasjonen din. La meg gjerne få vite om det treffer:) Jeg får opp at du må ta noen valg for å kunne fortsette. Det handler om en annen person, en mann, muligens en partner, som på en eller annen måte gjør at du føler deg litt fastlåst og ute av stand til å bevege deg framover slik du vil/må for å få den her skuta på rett kjøl. Du vet veldig godt hva slags valg det er snakk om, intuisjonen din har allerede fortalt deg dette, men det er som at du ikke enda er helt klar til å handle på det. Jeg føler det kanskje handler om at du har en partner som gir deg dårlig samvittighet for å jobbe mye. Men det er nettopp mye arbeid som vil kunne gjøre at du vil lykkes. Det vil blomstre om du legger ned den innsatsen. Penger og fremgang ligger der på andre siden av det valget. Anonymkode: ac94c...dbb AnonymBruker skrev (På 19.2.2024 den 19.08): Jeg må bare presisere at om det handler om en partner, så er det ikke sikkert valget du må ta handler om å dumpe han altså. Det kan handle om å være veldig tydelig på hva du vil gjøre. Sette en grense for hva det nå enn er denne personen gjør som gjør at du føler deg låst. Anonymkode: ac94c...dbb Hjertelig takk for svar😊 Kan det være en overført betydning på denne personen som et offentlig organ? Og det vil gå bra om jeg arbeider iherdig videre? Anonymkode: 021c9...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #56 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 15.42): Hjertelig takk for svar😊 Kan det være en overført betydning på denne personen som et offentlig organ? Og det vil gå bra om jeg arbeider iherdig videre? Anonymkode: 021c9...041 Ja, det kan være i overført betydning ja. Anonymkode: ac94c...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 4. mars 2024 #57 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 11.06): Noen som er treffsikre? Jeg er skikkelig nysgjerrig og blir evig takknemlig om noen kunne satt av en liten stund for å spå meg. Jeg er en kvinne på 22 år. Fortid, framtid, hva skjer i 2024, kjærlighet, helse, familie, økonomi?? Takk på forhånd! Anonymkode: d25c1...4b7 Ser kreft , og døden….. nei beklager feilen det var en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #58 Del Skrevet 4. mars 2024 Noen som kan spå meg og? Økonomi og annet som kommer opp. Anonymkode: 4901c...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2024 #59 Del Skrevet 14. april 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 17.49): Ja, det kan være i overført betydning ja. Anonymkode: ac94c...dbb Hjertlig takk igjen😊 men vil det gå bra om jeg arbeider iherdig videre? Anonymkode: 021c9...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2024 #60 Del Skrevet 17. april 2024 Kan noen spå? Hvilken dag vil barnet bli født? Har en fra før så gøy om noen kan treffe der også. Altså hvilket tall i mnd. Anonymkode: 0cca1...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå