rugrat Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 For et par uker siden fikk jeg resept på p-piller (synfase, har brukt dem før). Skal ta i 3 uker og så 1 ukes opphold. Det står at første p-pille skal tas første dag av mensen. Og det gjorde jeg, trodde jeg. Fredag i forrige uke var det en del blod på papiret da hadde vært på do, og jeg hadde også de velkjente murringene i magen. Så jeg tok første pillen og har selvfølgelig fortsatt. Bllødningene fortsatte i liten grad, men regnet med det var pga pillene. Så våkner jeg i dag, trøtt og på drit dårlig humør, og hva skjer? Joda, mensen kommer for fullt! Hva i alle dager er dette da? Begynte på en ny farge på brettet (5 hvite, x antall blå og så hvite igjen), men har det noe å si? Trodde alle pillene var like uansett jeg. Får ikke snakket med fastlegen, for hun har fri i dag. Men er det vanlig at sånt skjer? At mensen plutselig dukker opp igjen sånn midt i et brett?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Det er helt vanlig ja. Hormonene klusser gjerne med systemet i oppstartsfasen.
rugrat Skrevet 1. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2006 Tusen takk for kjapt svar. Da trenger jeg ikke å bekymre meg. Men må det gå 14 dager nå før pillene virker mot det de skal? Husker ikke hvordan det var med hele greia sist jeg brukte synfase.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå