Gå til innhold

Fantaserer du om andre enn din partner?

Fantaserer du om andre enn din partner?  

95 stemmer

1. 1. Fantaserer du om andre enn din partner?

• Ja
      69
    • Nei
      26

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 2/16/2024 at 2:18 PM, AnonymBruker said:

Handler ikke om å moralisere. Du må forstå at ikke alle er som deg. Noen av oss har evnen til å binde dypere bånd til mennesker annet enn å bare se med det blotte øyet. Mange av oss skjønner også at vi er ulike og har ulike preferanser og tenningsmønster. Glad for at jeg finner folk attraktive jeg og ikke er som deg. For det er vel du som skriver om at så få er attraktive til stadighet her inne?

Jeg kan med hånda på hjertet si at min kone er verdens mest attraktive kvinne for meg. Vet at hun objektivt sett er veldig attraktiv også, men det har uansett ingenting å si så lenge jeg finner henne attraktiv. Ingen jeg har blitt så tent av tidligere og kommer nok aldri til å finne noen senere heller. Kan selvfølgelig se at det finnes mange attraktive kvinner det ute, men tanken stopper ved at jeg anerkjenner det. Lurer ikke på hvordan det vil være å knulle dem.

Min kone er sentrum i alle mine fantasier. Har ofte fantasier av at hun blir pult av andre menn og innimellom at hun slikker en annen kvinne. Men uansett er hun i fokus. Ser ikke poenget med å fantasere om andre når hun er det jeg forbinder med nytelse. 

Som singel har jeg mye mer livlig fantasi, men har jeg partner fantaserer jeg om partneren min. Slik har jeg alltid vært. Ja, bortsett fra med eksen, for da kunne jeg titt og stadig fantasere om hun som er kona mi nå.

Anonymkode: cdef2...8a6

Forklarer jo saken når du informerer her om at du har en cuckfantasi. 

Anonymkode: b6091...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det, klarer ikke se meg selv med andre. Men klarer se han med andre kvinner. Kanskje jeg er sånn kvinnelig couckold? Jeg er ikke bi heller, men ville likt å se han nyte en annen kvinne. 

Vet han han fantaserer om andre, vi er åpne om det. 

Anonymkode: 71885...8f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Forklarer jo saken når du informerer her om at du har en cuckfantasi. 

Anonymkode: b6091...e68

Har ingen cuck-fantasi. Jeg tenner på å se kona mi ha sex. Å sitte på fremste rad og se verdens vakreste dame nyte sex må jo være fantastisk! Vi filmer ofte at vi har sex og det er fra å se disse filmene fantasien om å se henne ha sex i virkeligheten kommer fra. Hvis vi noen sinne skulle ha hatt trekant ville jeg ha vært like så delaktig som den andre mannen. Jeg tenner hverken på ydmykelse eller tanken på at kona har sex med andre uten meg. Vet ikke om jeg ville ha taklet trekant med en annen mann heller, men det må jo være lov å fantasere om noe uten at det har innvirkning på eventuelle andre fantasier eller ønsker. Det er jo det samme med dem som fantaserer om sex med andre enn sin partner. Det har ingen innvirkning på hva de føler for partneren sin eller sier at de ønsker dette i virkeligheten. 

• Liker 1
Skrevet

Digger resultatene 😊

Anonymkode: b8821...89a

Skrevet

Nei, fantaserer ikke om andre fordi kjæresten min er så deilig og kjekk. :) Men har fantasert om andre i tidligere forhold, var vel en grunn til det.

Anonymkode: d2811...aad

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 14.18):

Min kone er sentrum i alle mine fantasier. Har ofte fantasier av at hun blir pult av andre menn og innimellom at hun slikker en annen kvinne. Men uansett er hun i fokus. Ser ikke poenget med å fantasere om andre når hun er det jeg forbinder med nytelse. 

Du motsier deg selv. Først sier du at du ikke fantaserer om andre, så sier du at du fantaserer om både en ekstra mann eller en ekstra kvinne. Er ikke disse ekstra personene "andre" da?

Om du fantaserer om trekant fantaserer du jo per def. om flere enn kona di.

Anonymkode: 5c9eb...f62

Skrevet

Når jeg fantaserer om en mann, så er det minnene jeg har med samboeren min jeg bruker, og drømmer jeg ønsker skal gjennomføres, men noen ganger fantaserer jeg om å ha sex med ei annen dame. 

Anonymkode: 764d2...fb6

Skrevet

Det kan jeg kanskje gjøre (ikke om noen spesifikke, men mer ansiktsløse personer og skikkelser) men utelukkende dersom han er med i fantasien likevel.  Det er i grunn veldig irriterende - for selv den ene gangen jeg har forsøkt å bryte med ham, så er det emosjonelle båndet der og det  gjør at det er totalt umulig å fantasere om andre alene. Var så sint på ham at det var godt han var langt vekke - men selv i hodet mitt måtte han likevel inn i fantasien for at jeg skulle klare å tenne..... 

Anonymkode: 3f949...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...