Gå til innhold

Fantaserer du om andre enn din partner?

Fantaserer du om andre enn din partner?  

95 stemmer

1. 1. Fantaserer du om andre enn din partner?

• Ja
      69
    • Nei
      26

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva er vitsen med å moralisere på et anonymt forum? Det er da klart at du tenker på andre når du runker all den tiden verden er fylt med jenter som er betydelig mer attraktiv enn din bedre halvdel.

Anonymkode: b6091...e

Er det virkelig klart? Hva vet vel du om mine seksualvaner? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte ja, men det er fordi jeg fantaserer om andre sammen med min kjære. Hun er uansett i fokus for mine fantasier.

Anonymkode: 04059...1ab

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Her skulle jeg ønsket det var en inndeling i menn og kvinner for tidligere diskusjoner mener at det er forskjeller her. Polls viser jo ofte det motsatte da. Men kjønnsdeling hadde vært mer relevant 

Anonymkode: 3f949...5a2

Uansett mer kvinner som svarer, siden dette er... kvinneguiden.

Anonymkode: b8821...89a

Skrevet

Her var det mange som har svart ja. 
For meg er det veldig rart å fantasere om andre. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker at om du må tenke på andre menn mens du har sex med din kjæreste, så må du jo ha tatt et grusomt dårlig valg av menn.

Anonymkode: 9f2d3...c1e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fantaserer ofte om en venninne av samboer. Vi havna nesten i en trekant for noen få år siden... Har vel et håp om at det blir fullbyrdet en gang... 

Anonymkode: 05e87...553

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Husker jeg så på samboeren som verdens kjedeligste, hver gang jeg spurte henne om hennes fantasier, så var alltid svaret at hun ikke hadde noen fantasier. Herregud hvor kjedelig går det an å bli?

Senere i forholdet så tøyde hun opp litt, ja det viste seg at dette "uskyldige" vesenet faktisk hadde noen fantasier. Samlivet ble straks litt mer interessant når indre tanker deles.

Og fantasier er akkurat fantasier, det er ikke noe som nødvendigvis må gjennomføres, og visst man gjennomfører det så er det ikke en fantasi lenger, da har det blitt virklighet.

Anonymkode: 385cd...6f0

Du snakker om samboeren din med forakt.

Anonymkode: 18ff1...48e

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tenker at om du må tenke på andre menn mens du har sex med din kjæreste, så må du jo ha tatt et grusomt dårlig valg av menn.

Anonymkode: 9f2d3...c1e

Hvorfor det? Med mindre man er en eksepsjonelt attraktiv dame så får man jo ikke en seksuelt attraktiv mann. Så hva er da problemet med å fantasere om noen som faktisk er attraktiv? 

Anonymkode: b6091...e68

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor det? Med mindre man er en eksepsjonelt attraktiv dame så får man jo ikke en seksuelt attraktiv mann. Så hva er da problemet med å fantasere om noen som faktisk er attraktiv? 

Jeg skjønner at det er en kjepphest for deg at nesten ingen av oss er attraktive eller har partnere vi synes er attraktive. Men sannheten er at veldig mange kvinner og menn fantaserer om helt vanlige folk de møter på sin vei. Noen mer objektivt attraktive enn partner, noen mindre. Det er plenty av ting med et vanlig menneske som kan tenne ser du.

Anonymkode: bedab...631

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Fantaserer om andre, ikke fordi de er bedre, for det er de ikke. Men andre er tabu, tabu er sexy. Fantaserer ikke i den forstand at jeg vil erstatte damen med andre. Andre vil alltid være andre, aldri samme person. Snakker om runkefantasi.

Anonymkode: 95dca...d46

Har du eksempel på hvem andre kan være?

Er det hun på 23 år i resepsjonen på jobb, er det nabojenta på 16 år, svigerinnen din, eksdame, søker du opp damer på instagram eller facebook, betaler du for onlyfans, mødre i klassen til barna dine?

Jeg spør fordi jeg er kvinne, og jeg skjønner ikke dette om fantasier om andre. Hos meg er kjæresten alltid med i mine fantasier. Hadde en annen mann dukket opp i tankene mine hadde tenningen forsvunnet.

Fantaserer du om å tømme deg i de, eller å gjøre ting kjæresten din ikke går med på?

Er et mysterium dette for meg 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: d8703...4f5

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, definitivt. Hun er smellvakker, men jeg kommer alltid til å også se på andre kvinner.

Og hun gjør det samme med andre menn. Og vi forteller hverandre om dette og ler.

Anonymkode: 8e6a3...f19

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva er vitsen med å moralisere på et anonymt forum? Det er da klart at du tenker på andre når du runker all den tiden verden er fylt med jenter som er betydelig mer attraktiv enn din bedre halvdel.

Handler ikke om å moralisere. Du må forstå at ikke alle er som deg. Noen av oss har evnen til å binde dypere bånd til mennesker annet enn å bare se med det blotte øyet. Mange av oss skjønner også at vi er ulike og har ulike preferanser og tenningsmønster. Glad for at jeg finner folk attraktive jeg og ikke er som deg. For det er vel du som skriver om at så få er attraktive til stadighet her inne?

Jeg kan med hånda på hjertet si at min kone er verdens mest attraktive kvinne for meg. Vet at hun objektivt sett er veldig attraktiv også, men det har uansett ingenting å si så lenge jeg finner henne attraktiv. Ingen jeg har blitt så tent av tidligere og kommer nok aldri til å finne noen senere heller. Kan selvfølgelig se at det finnes mange attraktive kvinner det ute, men tanken stopper ved at jeg anerkjenner det. Lurer ikke på hvordan det vil være å knulle dem.

Min kone er sentrum i alle mine fantasier. Har ofte fantasier av at hun blir pult av andre menn og innimellom at hun slikker en annen kvinne. Men uansett er hun i fokus. Ser ikke poenget med å fantasere om andre når hun er det jeg forbinder med nytelse. 

Som singel har jeg mye mer livlig fantasi, men har jeg partner fantaserer jeg om partneren min. Slik har jeg alltid vært. Ja, bortsett fra med eksen, for da kunne jeg titt og stadig fantasere om hun som er kona mi nå.

Anonymkode: cdef2...8a6

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg pleier inn i mellom om å fantasere om kollegaer. Kunne aldri skjedd i virkeligheten. 

Anonymkode: 52247...9f0

• Nyttig 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg pleier inn i mellom om å fantasere om kollegaer. Kunne aldri skjedd i virkeligheten. 

Anonymkode: 52247...9f0

Nice

Anonymkode: b8821...89a

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Fantaserer ofte om en venninne av samboer. Vi havna nesten i en trekant for noen få år siden... Har vel et håp om at det blir fullbyrdet en gang... 

Anonymkode: 05e87...553

Hvorfor er du sammen med dama di da? Har aldri forstått menn som er sammen med en dame, men som skal holde på med venninna. Hvorfor slår du ikke opp om du ikke er fornøyd med dama di?

Anonymkode: 8e5ea...99e

• Nyttig 2
Skrevet

Stemte på ja, men realiteten er at jeg aldri fantaserer om noen bestemte andre. Det er mer fantasier angående situasjoner, hvor mannen ikke nødvendigvis er min mann, men han er ikke noen andre heller. Bare en mann, en kropp, en pikk, og ingen ansikter jeg ser for meg. Vet ikke egentlig om det teller som andre. 😆

Anonymkode: 1059e...968

Skrevet

Ja. I downperioder i forholdet fantaserer jeg mye om andre. I bedre perioder fantaserer jeg om partneren.

Anonymkode: 62dd7...c9e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 10.48):

Jeg spør fordi jeg er kvinne, og jeg skjønner ikke dette om fantasier om andre.

Kvinner fantaserer også om andre, selv om du ikke gjør det. Fantasier om andre har ikke et kjønnsperspektiv. 

• Liker 1
Skrevet

Har fantasert om andre menn i alle forhold jeg har hatt, selv om jeg har vært veldig forelsket i og tiltrukket av personen. 

Anonymkode: 9d994...036

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...