Gå til innhold

Norge bak fasaden.


Helene

Anbefalte innlegg

Er her ingen som vil kommentere. Jeg har blitt utsatt for psykisk vold, gjentatte ganger. Har kommet meg ute av dette. Det er kjempevanskelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er tragisk. Men i praksis er myndighetene med på denne volden ettersom de ikke ønsker å hindre det. Erna og andre politikere ønsker "å snakke om det" (noe vi vet ikke løser noe som helst). Andre som kommune politikere og byråkrater velger å gjøre det samme av vikarierende årsaker. Vi har hørt hvordan helsevesenet feiler i Mina og Mille saken og at de i ettertid beklager men etter det skjer det ingenting.
Det er for lett for byråkrater og politikere å legge lokk på hendelser som skjer med enkeltmennesker.
Tragedier skjer nå så ofte  at folk  flest ikke orker å høre om det. Dette begynte for mange år siden med at byråkratene og politikerne lukket øynene for det som skjer og isteden prioriterer seg selv og egen situasjon.
Dessverre har ikke jeg heller en løsning men det hjelper at noen tar det opp og vi får adressert problemet slik at vi som medmennesker ser hvem som har skylda. Nå er det også slik at byråkrater og politikere er de som er flinkest til å skylde på andre. De går jo på kurs for å lære å skylde på andre.
Når det gjelder udugelige byråkrater kan vi ikke gjøre noe direkte men vi kan stemme bort de udugelige politikerne som gir inntrykk av at de skal velges igjen til tross for alle feilene de har gjort med å prioritere seg selv fremfor resten av befolkningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.jpeg.6e849d5c651eaa6e66608b4d9b1ccff7.jpeg

Løgnene tåler ikke dagens lys, og det er derfor debatter ble forsøkt latterligjort og sensurert.

Endret av frivis
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...