AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #21 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er usikker. Vi har ikke snakket noe om det, jeg vet ikke hva som er «normalt» . Anonymkode: 51f18...7bc Det må dere snakke om. Pause betyr for dere hva den betyr for spesifikt dere. Du må spørre. Mange som slår opp på grunn av sjalusien som oppstår om de er med andre i mellomtiden. Om ikke du helst vil gjøre det slutt? Anonymkode: a366d...1fa
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #22 Skrevet 14. februar 2024 Er man på dating apper i en gjensidig pause så kan man ikke bare gjøre det slutt først da? Ser det er noen som hadde pause her, men de var enige om troskap i pausen. Anonymkode: ae5a0...d00
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #23 Skrevet 15. februar 2024 Pauseunderholdning er normalt i de fleste sammenhenger. Anonymkode: 2b2c5...eb1
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. februar 2024 #24 Skrevet 16. februar 2024 For meg er vi enten sammen eller det er slutt. Pause i et forhold eksisterer ikke.
Gjest ytmnd Skrevet 16. februar 2024 #25 Skrevet 16. februar 2024 Pause = Den feige/lettvinte måten å gjøre det slutt 😂 Bare gå videre, ikke se deg tilbake. Hvertfall hvis det var h*n som ville ha pause. I så fall betyr det at h*n vil ligge rundt først før de vil inn i fast forhold. Mao søppelmenneske.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #26 Skrevet 16. februar 2024 Er det virkelig ingen her som har sett Friends?😂 Om du dater andre er forholdet å anse som over. Jeg ville spurt motparten om hva som skal ligge i den pausen dere har avtalt, men hvis han nekter å ha kontakt så ville jeg kalt forholdet over uansett. Anonymkode: f1694...36b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå