Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på intervju i forrige uke og fikk beskjed om at vi skulle høre noe mer i går eller i dag. Har ikke hørt noe og er så deppa! Trodde det gikk så bra.

Hva gjør jeg nå? Kontakter man de som intervjuet og spør eller venter man bare?

Anonymkode: ae51e...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg lurer også alltid på det der, det er jo litt relevant hvis en skal flytte for jobben. Nå sist var jeg på et skikkelig proft intervju hvor han lederen der sa at han ringer kandidatene som har vært på intervju. Jeg fikk skikkelig godt inntrykk av ham. Skikkelige folk gjør sånt på en ryddig måte.

Ellers må en bare vente, søke på stillingen, ikke satse alt på ett kort.

Endret av Hoia
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Var på intervju i forrige uke og fikk beskjed om at vi skulle høre noe mer i går eller i dag. Har ikke hørt noe og er så deppa! Trodde det gikk så bra.

Ville ventet til i morgen, evnt fredag, men mest sannsynlig har de valgt en annen kandidat, dessverre.

Anonymkode: 986e2...6e7

Skrevet

Ikke alle som holder det de lover, dessverre. Jeg var på intervju for 4 uker siden. Fikk beskjed om at alle ville høre noe innen utgangen av januar. Har ikke hørt et pip ennå.. 

Skrevet

Føler med deg. Var på jobbintervju helt i begynnelsen av forrige uke. Sa de skulle treffe noen flere kandidater for intervju, men at jeg skulle få beskjed rimelig raskt om hva hun bestemte seg for da. Har ikke hørt noe. Skuffende.

Anonymkode: 0cd00...51d

Skrevet

Proffe arbeidsgivere følger regler til punkt og prikke, og noen ganger tar det mer tid. Ikke legg noe mer i det enn det. Du kan når som helst ringe for å høre. Det er ikke det samme som å være desperat, det er kun interesse. Det er jo ikke noe følelser involvert i jobbsøking, handler om livsgrunnlag etc.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har du ikke fått jobben får du som regel en epost etter en stund.

Anonymkode: 6dab5...467

Skrevet

Kan hende de har gitt tilbud til en annen som er i tenkeboksen. 

Anonymkode: f93b5...a4e

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke uvanlig at tilbakemeldinger kommer senere enn intervjuer antok.

Det har skjedd meg de tre siste intervjurundene jeg var på, og jeg fikk jobben alle gangene. I nåværende jobb så sa de at de ville innkalle til andregangsintervju i løpet av 3-4 dager, det tok nesten to uker før jeg hørte noe. Og da var det med jobbtilbud. De skippet hele prosessen med andregangsintervju.

Anonymkode: af91a...a85

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 19.58):

Kan hende de har gitt tilbud til en annen som er i tenkeboksen. 

Anonymkode: f93b5...a4e

Om man søker en jobb og må i tenkeboksen om man får tilbudet er det vel egentlig ikke rette jobben i utgangspunktet -eller kandidat.

Kan være kandidater som tar det tvert om de får tilbud uten tenmeboks fordi de virkelig vil ha den (eller trenger den) som da kanskje må vike for tenkeboks.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 19.37):

En ser ofte etter ok personligheter. Hvis en har historikk om å trakassere andre, i form av å si alt en føler og tenker i nærheten av andre (og direkte) i klasserom, så kan en like gjerne begynne på NAV (eller jobbe med ting som ikke involverer noe form for menneskelig kontakt, for eksempel å jobbe alene på ett lager eller noe)

Anonymkode: 10ad8...a77

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...