Blyana Skrevet 14. februar #1 Del Skrevet 14. februar Dere som ikke har et dedikert rom til hjemmetrening, hvilket utstyr har dere? Har lyst på en vektstang men har liksom ikke noe spesiell plass å ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Del Skrevet 14. februar Pullup stang som festes i dørkarmen, strikk og noen manualer. Alt legges under senga/sofa. Trenger ikke mere. Anonymkode: e44b7...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3 Del Skrevet 14. februar Jeg trener ikke. Anonymkode: 1d926...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 14. februar Forfatter #4 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trener ikke. Anonymkode: 1d926...45a Veldig nyttig info😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 14. februar Forfatter #5 Del Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pullup stang som festes i dørkarmen, strikk og noen manualer. Alt legges under senga/sofa. Trenger ikke mere. Anonymkode: e44b7...4fb Har akkurat det samme selv men har lyst å trene med litt tyngre vekter. Hvordan øker du vekt på manualer? Jeg har et sett med justerbare vekter men er litt strevsomt å drive å skifte hele tiden alt ettersom hvilken øvelse man gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #6 Del Skrevet 14. februar Hvis man har lite plass, ville jeg ut fra hvor sterk du er gått for 2 manualer og en kettlebell. For eksempel 2x10 kg og 16 kg kettlebell. Da kan du kjøre masse økter og øvelser. Trener selv crossfit og på mange av øktene bruker vi bare en manual med stor effekt. Eksempel på noen av mine favorittøvelser?med en eller to manualer: snatch, clean and jerk, kettlebell swing, thrusters, devil press, man maker, gående utfall, bulgarsk splittbøy, floor press, foroverbøyd roing, strict press, ettbeins hipthrust++ Anonymkode: 8b512...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 15. februar #7 Del Skrevet 15. februar Blyana skrev (18 timer siden): Dere som ikke har et dedikert rom til hjemmetrening, hvilket utstyr har dere? Har lyst på en vektstang men har liksom ikke noe spesiell plass å ha den. Benk man kan flytte på, knebøy stativ med pullups og Dips muligheter, vektskiver til 180 kg, vann flasker som bruker til manualer , Sidehev osv, strikker i ulik belastning. Less is more , og heller ledig plass en mye utstyr. Er bedre trent nå en jeg var på treningstudio, ikke undervurder hjemme gym med minimalistiske program som 3x5 /5x5 samt mye hvile og mat💪💪🦵. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 15. februar Forfatter #8 Del Skrevet 15. februar Blåmonster skrev (1 time siden): Benk man kan flytte på, knebøy stativ med pullups og Dips muligheter, vektskiver til 180 kg, vann flasker som bruker til manualer , Sidehev osv, strikker i ulik belastning. Less is more , og heller ledig plass en mye utstyr. Er bedre trent nå en jeg var på treningstudio, ikke undervurder hjemme gym med minimalistiske program som 3x5 /5x5 samt mye hvile og mat💪💪🦵. Jeg har et program jeg følger med god effekt men tenker en vektstang er bedre for hipthrusts blandt annet. Har en kettlebell men den er 10 kg og føler sånne øvelser krever mer vekt. Jeg har benk, manualer som kan justeres til 20 kg maks tror jeg, strikk, osv. Egentlig ikke plass mangel men vil ikke at hele huset skal være fullt av utstyr heller. Bare benken er litt estetisk i veien synes jeg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #9 Del Skrevet 15. februar Tredemølle, elipsemaskin, manualer, strikker og pull up stang. Anonymkode: 96a6e...867 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 15. februar #10 Del Skrevet 15. februar Blyana skrev (6 timer siden): Jeg har et program jeg følger med god effekt men tenker en vektstang er bedre for hipthrusts blandt annet. Har en kettlebell men den er 10 kg og føler sånne øvelser krever mer vekt. Jeg har benk, manualer som kan justeres til 20 kg maks tror jeg, strikk, osv. Egentlig ikke plass mangel men vil ikke at hele huset skal være fullt av utstyr heller. Bare benken er litt estetisk i veien synes jeg😅 Trodde du hadde et eget rom til det😅, misforsto trodde du skulle lage en liten hjemme gym. Får vel gjort mye slynge og kroppsvekt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 15. februar Forfatter #11 Del Skrevet 15. februar Blåmonster skrev (1 time siden): Trodde du hadde et eget rom til det😅, misforsto trodde du skulle lage en liten hjemme gym. Får vel gjort mye slynge og kroppsvekt også. Nei nei, bare lurer på hvordan andre som trener hjemme gjør det. Skulle gjerne hatt et dedikert rom til trening men det får bli i fremtiden😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #12 Del Skrevet 15. februar Har en sånn https://hjemmetrening.no/products/n-bar Mange muligheter, stanga er litt tung i seg selv, sammenleggbar og kan brukes på mange måter. Har også noen kettlebells, og løse manualer. Anonymkode: aa97c...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 15. februar #13 Del Skrevet 15. februar Blyana skrev (1 time siden): Nei nei, bare lurer på hvordan andre som trener hjemme gjør det. Skulle gjerne hatt et dedikert rom til trening men det får bli i fremtiden😅 Jeg har iallfall det jeg listet opp og fornøyd, stativet tar plass men får trent alt der💪🫠 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blyana Skrevet 15. februar Forfatter #14 Del Skrevet 15. februar Blåmonster skrev (12 minutter siden): Jeg har iallfall det jeg listet opp og fornøyd, stativet tar plass men får trent alt der💪🫠 Skulle gjerne hatt et stativ men får se om jeg blir fornøyd med en mindre vektstang😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #15 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Har en sånn https://hjemmetrening.no/products/n-bar Mange muligheter, stanga er litt tung i seg selv, sammenleggbar og kan brukes på mange måter. Har også noen kettlebells, og løse manualer. Anonymkode: aa97c...1a1 Hei! Er du fornøyd med N-bar'en? Funker den greit til å gjøre øvelser som knebøy, markløft osv? Jeg har trent på treningssenter før, der det er stativ med stang og vekter, men har lurt på å kjøpe en N-bar for å trene hjemme istedenfor Anonymkode: db85a...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå