moroklompen Skrevet 14. mars 2024 #61 Del Skrevet 14. mars 2024 (endret) Dragonfly84 skrev (På 14.3.2024 den 21.39): Syns det Chelsea sa om Megan Fox har blitt blåst opp helt ekstremt. Hun sa selv at det BARE kan være hårfargen og øynene som har gjort at folk sier det, og så snakkes det om som om hun har sagt hun er minst like sexy som henne. Enig i at det var dumt å nevne henne slik at han tenkte i de baner, men jeg syns det blir gjort et altfor stort nummer av det i sosiale medier. Clay 😳 Det virket som han helt seriøst forventet at han kunne invitere alle AD er glad i, få henne til å ordne kjole og vows og hele pakka og stå der foran alle hun kjenner og få et "nei, jeg vil ikke gifte meg med deg" - og så skulle han få fortsette forholdet og "do the work" etter å ha driti henne ut på den måten. Han stod etterpå og sa "jeg skjønte ikke helt konsekvensene...". Nei, du tenkte ikke så mye på hvordan dette påvirket henne som du liksom elsket. Jeg er helt enig med deg! Når hun sa det så presiserte hun også at hun ikke så det. Clay syntes jeg bare litt synd på, han sliter voldsomt med å tenke at han er som sin far men samtidig oppførte han seg feigt mot AD. Hun derimot bør slutte å legge verdien sin i en mann og ikke spille sånn på (den fantastiske) kroppen sin. Alt hun snakket om var hva hun kunne gjøre for han. Endret 16. mars 2024 av moroklompen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 15. mars 2024 #62 Del Skrevet 15. mars 2024 moroklompen skrev (4 timer siden): Mange menn blir ekstremt følelsesmessig skadet av å vokse opp med slike fedre. Det at faren faktisk tok han med når han skulle møte elskerinnene sine, satt nok Clay i ett stort dilemma som barn ifht hvor lojal han er i stand til å være mot sin mor/kvinne. Det faren gjorde med å dra han direkte inn i utroskapen, var nok svært mye mer skadelig enn om han bare hadde fått vite at faren var utro. Moren sin samtale med faren var høydepunktet i hele sesongen for meg! Faren er så tydelig ikke i stand for å ta ansvar for seg selv og det var bare trist å se på hvordan han ikke evnet å ta innover seg hvordan hans handlinger har påvirket barnet hans. Ja, er klar over det. Jeg skrev jo nettopp om det i min kommentar (den du siterte), og forstår selvfølgelig at det åpenbart (som jeg også skrev) var flere faktorer som gjorde at han ble såpass påvirket som han ble. Jeg mener like fullt resten av det jeg skrev. Jeg vil si han dret skikkelig på draget ved å la AD gå. Det er kanskje et liiite håp (?) der (etter å ha sett reunionen)...? For meg virket det iallefall som det mest var Clay sine usikkerheter og belastende familiehistorie som kom i veien for han/de, og ikke at det var noe galt med forholdet egentlig... Men, selvfølgelig, det er jo helt sikkert mer til alt enn bare det som er blitt vist på tv, men AD ville jo og hvis det helst var usikkerhetene til Clay som kom i veien er det ihvertfall synd for de, syns jeg. De virket som en god match. moroklompen skrev (4 timer siden): Jeg er helt enig med deg! Når hun sa det så presiserte hun også at hun ikke så det. Clay syntes jeg bare litt synd på, han sliter voldsomt med å tenke at han er som sin far men samtidig oppførte han seg feigt mot AD. Hun derimot bør slutte å legge verdien sin i en mann og spille på (den fantastiske) kroppen sin. Alt hun snakket om var hva hun kunne gjøre for han. Enig i dette, det eneste er at jeg ville sagt at hun aller mest bør spille på (det fantastiske) hodet sitt. Hun har en flott kropp også, men skjønte ikke helt oppfordringen med å spille på den...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 16. mars 2024 #63 Del Skrevet 16. mars 2024 dårligbrukernavn skrev (På 15.3.2024 den 3.10): Ja, er klar over det. Jeg skrev jo nettopp om det i min kommentar (den du siterte), og forstår selvfølgelig at det åpenbart (som jeg også skrev) var flere faktorer som gjorde at han ble såpass påvirket som han ble. Jeg mener like fullt resten av det jeg skrev. Jeg vil si han dret skikkelig på draget ved å la AD gå. Det er kanskje et liiite håp (?) der (etter å ha sett reunionen)...? For meg virket det iallefall som det mest var Clay sine usikkerheter og belastende familiehistorie som kom i veien for han/de, og ikke at det var noe galt med forholdet egentlig... Men, selvfølgelig, det er jo helt sikkert mer til alt enn bare det som er blitt vist på tv, men AD ville jo og hvis det helst var usikkerhetene til Clay som kom i veien er det ihvertfall synd for de, syns jeg. De virket som en god match. Enig i dette, det eneste er at jeg ville sagt at hun aller mest bør spille på (det fantastiske) hodet sitt. Hun har en flott kropp også, men skjønte ikke helt oppfordringen med å spille på den...? Det manglet ett «ikke» der, rettet det opp nå 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå