Gå til innhold

Love is Blind - USA (ny sesong 14/2)

MissStiles

Anbefalte innlegg

Elsker denne serien og gleder meg til å begynne på den nye sesongen!

Det er allerede lagt ut 6 episoder idag!!!!

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MissStiles skrev (10 timer siden):

Elsker denne serien og gleder meg til å begynne på den nye sesongen!

Det er allerede lagt ut 6 episoder idag!!!!

Gleder meg til å begynne! Holder på med sesong to i reprise for å lade opp til sesong 6 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun sett 2 episoder så langt, men allerede lurer jeg på hva er greia med Matthew? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (5 timer siden):

Jeg har kun sett 2 episoder så langt, men allerede lurer jeg på hva er greia med Matthew? 

Jeg gjetter på at han er på spekteret et sted, ikke normal sosial oppførsel av en voksen mann. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt oppe til 01.30 og så de seks første episodene, så addictive! 😅🙈 Ikke lett å stå opp kl. 6.30 igjen…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Min favoritt var han store koselige med hockeysveis. Synd Chelsea valgte han der bleikfeite Jimmy, han virker overfladisk og han gjør henne usikker. Hun er jo kjempe pen.

Jeg er hekta😁 har sett alle ep som er lagt ut!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matthew altså, nå trakk han seg fordi han skulle finne Amber. For en type😡.  Er hekta jeg også😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hekta her å. Kommer de nye episodene rundt midnatt, eller i morgen kveld? Fant ikke noe tidspunkt på Netflix. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at noen av parene kommer til å gifte seg? Jeg er usikker. Syns de har lagt opp til unødvendig drama og innblanding av de som ikke ble valgt…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ada@ skrev (14 timer siden):

Tror dere at noen av parene kommer til å gifte seg? Jeg er usikker. Syns de har lagt opp til unødvendig drama og innblanding av de som ikke ble valgt…

Samtidig burde man tåle det hvis man skal gifte seg, så på en måte er det bra også. Selv om produksjonen så klart har gjort det for underholdning

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De glassene altså, de er virkelig plassert overalt. De var i forrige sesong og i den svenske versjonen også. Greit nok med sponsing, men når de til og med dukker opp på restauranter og barer de er på 🤔 De ser ærlig talt ikke så delikate ut heller, jeg foretrekker å se drikken. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

caskerette skrev (1 time siden):

De glassene altså, de er virkelig plassert overalt. De var i forrige sesong og i den svenske versjonen også. Greit nok med sponsing, men når de til og med dukker opp på restauranter og barer de er på 🤔 De ser ærlig talt ikke så delikate ut heller, jeg foretrekker å se drikken. 

Har også med redigering å gjøre leste jeg. De klipper og limer tipper jeg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også på om det ikke kommer til å være mange som sier «I do» i bryllupet. I minst to av parene er det jo en person som nesten tenker på den andre personen som den datet og ikke valgte. Det blir spennende å se fortsettelsen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (1 time siden):

Lurer også på om det ikke kommer til å være mange som sier «I do» i bryllupet. I minst to av parene er det jo en person som nesten tenker på den andre personen som den datet og ikke valgte. Det blir spennende å se fortsettelsen!

Tror helt ærlig kanskje bare Amy og han typen sier ja, husket ikke navnet på han 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes denne sesongen ble litt for dårlig skuespill fra alle kanter 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

caskerette skrev (10 timer siden):

Det er pga klipping :)  Så de slipper å følge med på hvor folk er i drinken og kan klippe ting sammen mest mulig dramatisk e.l. uten å tenke på at de hopper litt frem og tilbake i tid, eller spoler over store deler.

Mange togkræsj som er med i år. Chelsea og Jimmy er jo HELT sjanseløst. Hun er så uskker at hun ikke burde vært i et forhold, og han prøver hardt men det var nok litt slag i trynet at hun ikke lignet på Megan Fox likevel 😂 Jeg tror han spiller skuespill og prøver å lure både seg selv og alle andre, og Chelsea plukker det vel opp og blir enda mer clingy. 

Jeg hadde litt troa på det kristne paret, men pluselig var visst det over så fort han fikk tilbake mobilen sin. Ikke troen på AD og han kjekkasen hennes heller. Han som ikke vet om det i det hele tatt er mulig å være i et monogamt forhold og ikke være utro. Om du ikke vet det, så er det nok ikke mulig for deg, nei 😅 Og hun satt jo og så på han som han var verdens største tulling da han spiste, og lagde en krangel av ingenting etterpå, og kranglet vel litt foran foreldrene også. Jeg likte henne best i starten, men nå er hun jo helt ute. 

Jeg har vel bare troen på det kjedeligste paret, han med rødt hår og hun brunetten.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett den første episoden, men er det bare jeg som synes det er urovekkende å ha med folk som har barn? 🙈 "Hei igjen lille venn, her er den nye stefaren din du aldri har møtt"?! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caskerette skrev (20 timer siden):

De gjør det for at de kan klippe og redigere scenene som de vil. Ingen ser om innholdet i glassene endrer seg i de glassene, så de trenger ikke ta hensyn til å klippe sammen i rett rekkefølge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...