Wenda Skrevet 28. februar 2024 #41 Del Skrevet 28. februar 2024 Jeg kan faktisk se visse likheter mellom Megan Fox og Chelsea så jeg syns absolutt ikke det er helt bak mål Denne sesongen syns jeg bare har vært rørete. Håper ikke dette blir den nye standarden i fremtidige sesonger. Jeg vil se par som faktisk er ute etter å finne kjærligheten og som går inn i det med hud og hår. Denne sesongen har jo vist seg å inneholde mye juks og fanteri. En av de var sammen med ei dame mens han gikk med i prosjektet…for hva? Må jo være et håp om berømmelse eller noe. En annen er mest sannsynlig utro mot hun han har valgt med en annen deltaker. Og dette greiene med hu lyse og han mørke (husker ikke navna), hvor det bare gikk ad undas idet de kom hjem…skjønt at det var mye bak i kulissene der, men har ikke fått satt meg ned å saumfart nettet om de to helt enda. Nei, denne sesongen likte jeg dårlig 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetutt Skrevet 28. februar 2024 #42 Del Skrevet 28. februar 2024 Synes ikke Chelsea ligner Megan Fox i det hele tatt! Hun er stygg som juling. Den munnen er bare fæl, og så gjør hun hele tiden noe rart der hun trekker tunga etter tennene med munnen lukket Hun har ingen midje, ingen rumpe og en dårlig holdning. Hun snakker slepende og ekkelt, høres ut som hun snøvler selv i edru form. Hun er usikker, masete og så totalt usjarmerende at hjelp🤮 Synes AD er den peneste og mest veltalende av alle. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 29. februar 2024 #43 Del Skrevet 29. februar 2024 Huttetutt skrev (9 timer siden): Synes ikke Chelsea ligner Megan Fox i det hele tatt! Hun er stygg som juling. Den munnen er bare fæl, og så gjør hun hele tiden noe rart der hun trekker tunga etter tennene med munnen lukket Hun har ingen midje, ingen rumpe og en dårlig holdning. Hun snakker slepende og ekkelt, høres ut som hun snøvler selv i edru form. Hun er usikker, masete og så totalt usjarmerende at hjelp🤮 Synes AD er den peneste og mest veltalende av alle. Dette er ikke en ok måte å omtale andres utseende på! Wow... Altså, jeg er enig i at hun ikke ligner på Megan Fox, og jeg syns ikke hun er spesielt pen, men dette er bare langt utover hva jeg syns er greit å si om andres utseende. Det virker også mot sin hensikt tenker jeg, for når du uttaler deg så overdrevet høres det nesten mer ut som du syns hun er så utrolig pen at du er sjalu... Ellers: Wow! Jeg har sett de to nyeste episodene, og jeg må si jeg er sjokkert over atferden hennes. Så giftig!!! Det var helt ubehagelig å se på, syns jeg. Frykter at man også gjerne toner seg ned noe når det er tv-kameraer, så hvordan hun da er bak lukkede dører orker jeg ikke å tenke på egentlig... Noe av det jeg reagerte spesielt på var hvordan hun gikk på han, presset og presset og presset, han blir tydelig mer og mer presset også, men hun bare fortsetter, jeg føler det var helt tydelig at nå presser du for langt, og når han da får nok og trekker seg vekk, så kommer hun etter og nei, da vil hun at det skal være ferdig og forventer at hun bare kan sette et eller annet forsøk på blikk og sur trutmunn (har inntrykk av at hun innimellom (feilaktig) tror at hun er veldig søt og sjarmerende, mens hun i virkeligheten er giftig, sutrete og utrolig usjarmerende). Nei uff, stakkars Jimmy, jeg tror dessverre det kan bli et usunt og giftig forhold å bli værende i, så jeg håper nesten han sier nei (iallefall en av de). Utover det: Er folk "sånn" som i "Love is Blind" (det gjelder flere av sesongene egentlig)? Jeg føler liksom ofte når de har samtaler at det er litt sånn "textbook", nesten som om det er scriptet/at de prøver å bare si de "rette" tingene, eller iallefall oppfører seg innenfor de forskjellige "stereotypene" av forskjellige typer..? Haha, det er iallefall utrolig fjernt fra hvordan mine forhold/relasjoner har vært (nå har jeg vært i et par forhold som ikke har vært så bra altså, så jeg vet jo at de har vært spesielt dårlige altså)... Bare føler det virker så "rigget" og at de sier mer det de tenker man "skal" si/det som er "rett" å si mye av tiden, men så blir det også kontraster når de er emosjonelle og ikke klarer å holde seg innenfor slik de ellers prøver å... fremstå? For kan det være det? Får jo litt følelsen av at de kanskje prøver å fremstå på en viss måte på tv, at at tv-kameraene er der er av en viss betydning og at de prøver å oppføre seg på visse måter (men føler det stadig slår litt sprekker/skinner gjennom at det kanskje er litt falskt, og særlig når det da "er" noe/de som sagt er emosjonelle så sprekker det helt opp og mer av hvordan de kanskje egentlig er kommer til syne)..? Altså, det er jo forståelig egentlig, såklart vil man jo prøve å fremstå best mulig på tv, og det er vel også litt av problemet med at de, samtidig som de liksom skal finne denne "blinde" kjærligheten, også deltar i noen av verdens mest populære reality-program... Jeg kan selvfølgelig også tolke det feil, jeg vet ikke, føler bare det virker liksom tilgjort/tidvis litt falskt/påtatt, som om de er mer opptatt av hvordan de skal fremstå for tv-seerne enn å vise partneren sitt ekte jeg... Altså, man har jo også "fake it till you make it" - atferdsendring kan jo begynne med at man i starten prøver å fremstå som litt bedre enn man er, men hvis man faktisk klarer å opprettholde det over tid kan man jo ende opp med å endre seg til det positive/bli mer som man tidligere prøvde å fremstå som at man er. Altså, det kan jo være en måte å få til positive endringer på også. Men, som sagt, her er det vel kanskje mest sannsynlig at det handler mer om at de blir filmet/skal vises på tv verden over enn at de prøver å bli bedre utgaver av seg selv kanskje da. Det gjelder selvsagt ikke alle heller i like stor grad, men generelt er det vel litt et inntrykk jeg får av amerikanere i større grad enn folk fra ellers i verden, det med at de virker litt falske liksom. Syns Clay og hun damen er søte, jeg håper de får det til og at han finner mer selvtillit/blir tryggere på seg selv i "rollen". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 29. februar 2024 #44 Del Skrevet 29. februar 2024 Vendetta skrev (På 28.2.2024 den 12.03): Så flaut, hun Chelsea er emo-full og urettferdig i episode 10 altså. Stakkars fyr som får kjeft for å «dra på byen» i halvannen time for å gratulere en venn med dagen. Jepp, var det jeg også tenkte! Men han var jo med hu «bestevenninna» som de har kjent hverandre i 2 år, og hatt samleie sammen 🤣 synes synd på chelsea, hu gjør seg selv til en dørmatte for han!!! Han la alt skylden på henne! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ella morax Skrevet 29. februar 2024 #45 Del Skrevet 29. februar 2024 dårligbrukernavn skrev (6 timer siden): Dette er ikke en ok måte å omtale andres utseende på! Wow... Altså, jeg er enig i at hun ikke ligner på Megan Fox, og jeg syns ikke hun er spesielt pen, men dette er bare langt utover hva jeg syns er greit å si om andres utseende. Det virker også mot sin hensikt tenker jeg, for når du uttaler deg så overdrevet høres det nesten mer ut som du syns hun er så utrolig pen at du er sjalu... Ellers: Wow! Jeg har sett de to nyeste episodene, og jeg må si jeg er sjokkert over atferden hennes. Så giftig!!! Det var helt ubehagelig å se på, syns jeg. Frykter at man også gjerne toner seg ned noe når det er tv-kameraer, så hvordan hun da er bak lukkede dører orker jeg ikke å tenke på egentlig... Noe av det jeg reagerte spesielt på var hvordan hun gikk på han, presset og presset og presset, han blir tydelig mer og mer presset også, men hun bare fortsetter, jeg føler det var helt tydelig at nå presser du for langt, og når han da får nok og trekker seg vekk, så kommer hun etter og nei, da vil hun at det skal være ferdig og forventer at hun bare kan sette et eller annet forsøk på blikk og sur trutmunn (har inntrykk av at hun innimellom (feilaktig) tror at hun er veldig søt og sjarmerende, mens hun i virkeligheten er giftig, sutrete og utrolig usjarmerende). Nei uff, stakkars Jimmy, jeg tror dessverre det kan bli et usunt og giftig forhold å bli værende i, så jeg håper nesten han sier nei (iallefall en av de). Utover det: Er folk "sånn" som i "Love is Blind" (det gjelder flere av sesongene egentlig)? Jeg føler liksom ofte når de har samtaler at det er litt sånn "textbook", nesten som om det er scriptet/at de prøver å bare si de "rette" tingene, eller iallefall oppfører seg innenfor de forskjellige "stereotypene" av forskjellige typer..? Haha, det er iallefall utrolig fjernt fra hvordan mine forhold/relasjoner har vært (nå har jeg vært i et par forhold som ikke har vært så bra altså, så jeg vet jo at de har vært spesielt dårlige altså)... Bare føler det virker så "rigget" og at de sier mer det de tenker man "skal" si/det som er "rett" å si mye av tiden, men så blir det også kontraster når de er emosjonelle og ikke klarer å holde seg innenfor slik de ellers prøver å... fremstå? For kan det være det? Får jo litt følelsen av at de kanskje prøver å fremstå på en viss måte på tv, at at tv-kameraene er der er av en viss betydning og at de prøver å oppføre seg på visse måter (men føler det stadig slår litt sprekker/skinner gjennom at det kanskje er litt falskt, og særlig når det da "er" noe/de som sagt er emosjonelle så sprekker det helt opp og mer av hvordan de kanskje egentlig er kommer til syne)..? Altså, det er jo forståelig egentlig, såklart vil man jo prøve å fremstå best mulig på tv, og det er vel også litt av problemet med at de, samtidig som de liksom skal finne denne "blinde" kjærligheten, også deltar i noen av verdens mest populære reality-program... Jeg kan selvfølgelig også tolke det feil, jeg vet ikke, føler bare det virker liksom tilgjort/tidvis litt falskt/påtatt, som om de er mer opptatt av hvordan de skal fremstå for tv-seerne enn å vise partneren sitt ekte jeg... Altså, man har jo også "fake it till you make it" - atferdsendring kan jo begynne med at man i starten prøver å fremstå som litt bedre enn man er, men hvis man faktisk klarer å opprettholde det over tid kan man jo ende opp med å endre seg til det positive/bli mer som man tidligere prøvde å fremstå som at man er. Altså, det kan jo være en måte å få til positive endringer på også. Men, som sagt, her er det vel kanskje mest sannsynlig at det handler mer om at de blir filmet/skal vises på tv verden over enn at de prøver å bli bedre utgaver av seg selv kanskje da. Det gjelder selvsagt ikke alle heller i like stor grad, men generelt er det vel litt et inntrykk jeg får av amerikanere i større grad enn folk fra ellers i verden, det med at de virker litt falske liksom. Syns Clay og hun damen er søte, jeg håper de får det til og at han finner mer selvtillit/blir tryggere på seg selv i "rollen". Har hatt litt sympati med Chelsea fordi hun er tydelig farget av å ha vært i forhold der hun har blitt behandlet som dritt. Virker ikke som hun er klar for et forhold eller stole på noen. Fikk desto mer sympati med Jimmy etter den siste krangelen. Måten hun presset på og var etter han på...fikk litt Amber Heard-Johnny Depp vibes av det. Driver hun med gaslighting? Eller er det hun som er "offeret" i relasjonen? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 29. februar 2024 #46 Del Skrevet 29. februar 2024 ella morax skrev (11 minutter siden): Har hatt litt sympati med Chelsea fordi hun er tydelig farget av å ha vært i forhold der hun har blitt behandlet som dritt. Virker ikke som hun er klar for et forhold eller stole på noen. Fikk desto mer sympati med Jimmy etter den siste krangelen. Måten hun presset på og var etter han på...fikk litt Amber Heard-Johnny Depp vibes av det. Driver hun med gaslighting? Eller er det hun som er "offeret" i relasjonen? Jeg har ikke vært god på å avgjøre slikt, er selv blitt gaslightet tidligere uten å skjønne det i starten, men slik jeg oppfatter det (er selvfølgelig alltids litt vanskelig å si utifra tv-programmer som er klippet så kraftig og sånn, men) syns jeg det var Chelsea som fremstod verst, og Jimmy jeg følte mest med etter de to siste episodene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 6. mars 2024 #47 Del Skrevet 6. mars 2024 caskerette skrev (På 22.2.2024 den 20.52): De glassene altså, de er virkelig plassert overalt. De var i forrige sesong og i den svenske versjonen også. Greit nok med sponsing, men når de til og med dukker opp på restauranter og barer de er på 🤔 De ser ærlig talt ikke så delikate ut heller, jeg foretrekker å se drikken. Jeg og blir hengt opp i de glassene, flaskene og hvordan hele produksjonen gjennomføres. Er det noen få intense dager i podene? De redigerer det jo som det er mange dager, at de lager frokost etc. Uansett så sier de god morgen, og Å drikker de alkohol likevel...litt rart med et glass vin rett etter frokost. Reagerer litt på alkoholmengden ja...kan jo være vann i glassene, men det jo de shotter tequila og heller i vin... Blir veldig tydelig når se glassene er så iøynefallende. Syk i dag, så har binget halve sesongen. 🤣 de har akkurat kommet til hotellet. Spent på når han får se henne han valgte bort, hun med datteren Autumn.... Er jo tydelig etterhvert at både utseende og ikke minst ringen er viktig...og definitivt at selve institusjonen EKTESKAP er et mål i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 6. mars 2024 #48 Del Skrevet 6. mars 2024 Spoiler Var det bare to av parene som gikk til alteret? Og bare ett som faktisk sa ja? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. mars 2024 #49 Del Skrevet 6. mars 2024 kahaki skrev (4 minutter siden): Skjul innhold Var det bare to av parene som gikk til alteret? Og bare ett som faktisk sa ja? Jepp Denne sesongen har bare vært tullete drama. Skikkelig dårlig bakgrunnssjekk av castingen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 6. mars 2024 #50 Del Skrevet 6. mars 2024 Wenda skrev (Akkurat nå): Jepp Denne sesongen har bare vært tullete drama. Skikkelig dårlig bakgrunnssjekk av castingen Enig. Og veldig mye manus og klipping som skal skape noe annet enn reality. Altså jeg vet at mye ikke er ekte men dette er jo skikkelig dårlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. mars 2024 #51 Del Skrevet 6. mars 2024 kahaki skrev (24 minutter siden): Enig. Og veldig mye manus og klipping som skal skape noe annet enn reality. Altså jeg vet at mye ikke er ekte men dette er jo skikkelig dårlig. Ja det er jo ekstra ille når en deltaker var i et forhold mens han deltok i podene, mulig utroskap med et par av de andre og hva enn det var som skjedde mellom hu lyse og han mørke (sistnevnte antar jeg at har pratet mye mer enn det som ble vist på tv, men likevel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 6. mars 2024 #52 Del Skrevet 6. mars 2024 Wenda skrev (1 time siden): Ja det er jo ekstra ille når en deltaker var i et forhold mens han deltok i podene, mulig utroskap med et par av de andre og hva enn det var som skjedde mellom hu lyse og han mørke (sistnevnte antar jeg at har pratet mye mer enn det som ble vist på tv, men likevel) Har også inntrykk av de fleste var med for å bli TikTok-kjendiser… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. mars 2024 #53 Del Skrevet 6. mars 2024 kahaki skrev (10 minutter siden): Har også inntrykk av de fleste var med for å bli TikTok-kjendiser… Ja det skulle ikke forundre meg. Fortsetter det slik neste sesong så orker jeg ikke mer av den serien tror jeg Som den svenske. Den syns jeg var fin. Ekte, jordnær…ja det var litt drama med sergio, men det virker som de løste det også på en voksen måte. Mulig noe mer drama i kulissene, men det var en mye mer ekte sesong likevel alt for mye shit. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2024 Forfatter #54 Del Skrevet 6. mars 2024 Endelig onsdag igjen. Klar for å se hvem som gifter seg eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 6. mars 2024 #55 Del Skrevet 6. mars 2024 Helt elendig sesong. Og alt det fine de sier om og til hverandre…i love you blabla og så kun 1 par som det ble noe av. Nei, vet du hva. Jeg spolte stort sette hele dagens episode. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 6. mars 2024 #56 Del Skrevet 6. mars 2024 ada@ skrev (Akkurat nå): Helt elendig sesong. Og alt det fine de sier om og til hverandre…i love you blabla og så kun 1 par som det ble noe av. Nei, vet du hva. Jeg spolte stort sette hele dagens episode. Enig at det ble en merkelig sesong. Veldig trist å se hvordan Clay er så tydelig preget av faren sin utroskap og hvordan faren ikke evner å ta ansvar for hvordan han sine handlinger har påvirket neste generasjon. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet 7. mars 2024 #57 Del Skrevet 7. mars 2024 moroklompen skrev (7 timer siden): Enig at det ble en merkelig sesong. Veldig trist å se hvordan Clay er så tydelig preget av faren sin utroskap og hvordan faren ikke evner å ta ansvar for hvordan han sine handlinger har påvirket neste generasjon. Enig ang. Clay, men man har jo også et ansvar selv for å slippe ting. Jeg hadde ingen betenkeligheter ifht. å gifte meg tross at jeg har foreldre med havarerte forhold og utroskap fra begge bak seg liksom. Skjønner jo av det vi har sett fra Clay at det har vært flere faktorer/ting som har spilt inn der, blant annet var det jo trist at faren tok han med da han var utro (?!??!! wtf), men igjen: Man må jo på et eller annet tidspunkt velge å fokusere på annet/ikke la det få så ekstrem innvirkning på sitt eget voksne liv og potensielle ekteskap. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 7. mars 2024 #58 Del Skrevet 7. mars 2024 Clay har meldt seg på feil program, burde vært Love Island eller noe. Han hverken var eller er klar for å gifte seg og jeg syntes så synd på AD som virkelig ønsket dette. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 14. mars 2024 #59 Del Skrevet 14. mars 2024 Syns det Chelsea sa om Megan Fox har blitt blåst opp helt ekstremt. Hun sa selv at det BARE kan være hårfargen og øynene som har gjort at folk sier det, og så snakkes det om som om hun har sagt hun er minst like sexy som henne. Enig i at det var dumt å nevne henne slik at han tenkte i de baner, men jeg syns det blir gjort et altfor stort nummer av det i sosiale medier. Clay 😳 Det virket som han helt seriøst forventet at han kunne invitere alle AD er glad i, få henne til å ordne kjole og vows og hele pakka og stå der foran alle hun kjenner og få et "nei, jeg vil ikke gifte meg med deg" - og så skulle han få fortsette forholdet og "do the work" etter å ha driti henne ut på den måten. Han stod etterpå og sa "jeg skjønte ikke helt konsekvensene...". Nei, du tenkte ikke så mye på hvordan dette påvirket henne som du liksom elsket. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 14. mars 2024 #60 Del Skrevet 14. mars 2024 dårligbrukernavn skrev (På 7.3.2024 den 5.47): Enig ang. Clay, men man har jo også et ansvar selv for å slippe ting. Jeg hadde ingen betenkeligheter ifht. å gifte meg tross at jeg har foreldre med havarerte forhold og utroskap fra begge bak seg liksom. Skjønner jo av det vi har sett fra Clay at det har vært flere faktorer/ting som har spilt inn der, blant annet var det jo trist at faren tok han med da han var utro (?!??!! wtf), men igjen: Man må jo på et eller annet tidspunkt velge å fokusere på annet/ikke la det få så ekstrem innvirkning på sitt eget voksne liv og potensielle ekteskap. Mange menn blir ekstremt følelsesmessig skadet av å vokse opp med slike fedre. Det at faren faktisk tok han med når han skulle møte elskerinnene sine, satt nok Clay i ett stort dilemma som barn ifht hvor lojal han er i stand til å være mot sin mor/kvinne. Det faren gjorde med å dra han direkte inn i utroskapen, var nok svært mye mer skadelig enn om han bare hadde fått vite at faren var utro. Moren sin samtale med faren var høydepunktet i hele sesongen for meg! Faren er så tydelig ikke i stand for å ta ansvar for seg selv og det var bare trist å se på hvordan han ikke evnet å ta innover seg hvordan hans handlinger har påvirket barnet hans. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå