Gå til innhold

Love is Blind - USA (ny sesong 14/2)

MissStiles

Anbefalte innlegg

Nikea skrev (4 timer siden):

Jeg har bare sett den første episoden, men er det bare jeg som synes det er urovekkende å ha med folk som har barn? 🙈 "Hei igjen lille venn, her er den nye stefaren din du aldri har møtt"?! 

Helt enig. Veldig spesielt. Håper ikke hun blir med videre av hensyn til barnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy søren så mye drama det blir i slike serier 🤭 

Jeg ble såå skuffet over Kenneths mobilbruk, hvordan han forsvant i den og ikke brydde seg om dama si. Hun fikk jo ingenting fra ham, så ikke rart de ikke klarte seg. Hun ventet tålmodig på oppmerksomhet og fysisk kontakt, men fikk bare steinansikt i retur. Fysj sier jeg! 

Og Jimmy den DOTTEN, så umoden og dum. Han vet ikke hvordan man behandler en dame. Du skryter IKKE av andre damer foran dama di på det viset. Og dersom han hadde vært mer kjærlig og oppmerksom til henne hadde hun ikke trengt å etterlyse noe. Han virker ikke engasjert nok, og det er jo sånn som kan skje at man ikke falt nok for en, og vi ser jo på klipp for kommende episoder at han roter seg borti Jessica. 

Roter seg borti andre gjorde sannelig Jeramy også, som flørtet med Sarah Ann en natt. 

AD og Clay... De virker ikke gode noen av dem. Hun er kåt på seg selv og kroppen sin, og han har ikke troen på monogamt ekteskap. Får vibber av at hun føler hun er bedre enn Clay. Men familien til Clay var helt borti natta spør du meg 😬😬 

Amy vil ikke bruke ppiller og sier fyren kan sterilisere seg? Samtidig som de sier de vil ha barn om 5 år? Vet de ikke at sterilisering er permanent? 🤔 Og hvorfor kan de ikke bruke kondom? 

Er spent på hvem som blir gift ja, men vi har sett store overraskelser i alle sesongene, så tør ikke spå 😅

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantemor skrev (4 timer siden):

Fy søren så mye drama det blir i slike serier

😬😬Amy vil ikke bruke ppiller og sier fyren kan sterilisere seg? Samtidig som de sier de vil ha barn om 5 år? Vet de ikke at sterilisering er permanent? 🤔 Og hvorfor kan de ikke bruke kondom? 

Er spent på hvem som blir gift ja, men vi har sett store overraskelser i alle sesongene, så tør ikke spå 😅

Er nokså vanlig å reversere det hos menn. I tillegg kan man fryse sperm

Er også veldig spent på hvem som blir gift denne sesongen 🙈 men syns det er mer drama denne gangen, og det er litt synd egentlig. Liker det når det er mer autentisk og koselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla skrev (På 23.2.2024 den 8.21):

Det er pga klipping :)  Så de slipper å følge med på hvor folk er i drinken og kan klippe ting sammen mest mulig dramatisk e.l. uten å tenke på at de hopper litt frem og tilbake i tid, eller spoler over store deler.

Mange togkræsj som er med i år. Chelsea og Jimmy er jo HELT sjanseløst. Hun er så uskker at hun ikke burde vært i et forhold, og han prøver hardt men det var nok litt slag i trynet at hun ikke lignet på Megan Fox likevel 😂 Jeg tror han spiller skuespill og prøver å lure både seg selv og alle andre, og Chelsea plukker det vel opp og blir enda mer clingy. 

Jeg hadde litt troa på det kristne paret, men pluselig var visst det over så fort han fikk tilbake mobilen sin. Ikke troen på AD og han kjekkasen hennes heller. Han som ikke vet om det i det hele tatt er mulig å være i et monogamt forhold og ikke være utro. Om du ikke vet det, så er det nok ikke mulig for deg, nei 😅 Og hun satt jo og så på han som han var verdens største tulling da han spiste, og lagde en krangel av ingenting etterpå, og kranglet vel litt foran foreldrene også. Jeg likte henne best i starten, men nå er hun jo helt ute. 

Jeg har vel bare troen på det kjedeligste paret, han med rødt hår og hun brunetten.

That makes sense ang glassene, så langt tenkte jeg ikke.

For øvrig enig i dine betraktninger. Jeg ble direkte skuffet over at Chelsea valgte Jimmy, hun skulle gått for Trevor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

caskerette skrev (17 minutter siden):

That makes sense ang glassene, så langt tenkte jeg ikke.

For øvrig enig i dine betraktninger. Jeg ble direkte skuffet over at Chelsea valgte Jimmy, hun skulle gått for Trevor.

Ikke tenkt så langt jeg heller før jeg tilfeldigvis leste det et sted :) 

Jeg tenker også at Trevor hadde vært en bedre match, han hadde trygget henne bedre. Hun hadde vel kanskje til og med sagt ja til han dersom han fikk spørre først og ikke Jimmy (produsentene visste vel hva de gjorde her). 

Når det er sagt så er jo word on the street at Trevor allerede hadde kjæreste da han meldte seg på og er en skikkelig player, så det virker ikke som han heller er man of the year 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (8 timer siden):

Er nokså vanlig å reversere det hos menn. I tillegg kan man fryse sperm

Er også veldig spent på hvem som blir gift denne sesongen 🙈 men syns det er mer drama denne gangen, og det er litt synd egentlig. Liker det når det er mer autentisk og koselig. 

Hm vet ikke om jeg er enig i at det er nokså vanlig. Den prosenten tenker jeg er veldig lav, og prosenten som lykkes med å bli fertil igjen er vel enda lavere. Ergo er dette en tullete ting å gjøre om man faktisk ønsker barn i fremtiden. 

🤔

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tantemor skrev (18 minutter siden):

Hm vet ikke om jeg er enig i at det er nokså vanlig. Den prosenten tenker jeg er veldig lav, og prosenten som lykkes med å bli fertil igjen er vel enda lavere. Ergo er dette en tullete ting å gjøre om man faktisk ønsker barn i fremtiden. 

🤔

Det er nå ganske så vanlig i usa i det minste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla skrev (9 timer siden):

Ikke tenkt så langt jeg heller før jeg tilfeldigvis leste det et sted :) 

Jeg tenker også at Trevor hadde vært en bedre match, han hadde trygget henne bedre. Hun hadde vel kanskje til og med sagt ja til han dersom han fikk spørre først og ikke Jimmy (produsentene visste vel hva de gjorde her). 

Når det er sagt så er jo word on the street at Trevor allerede hadde kjæreste da han meldte seg på og er en skikkelig player, så det virker ikke som han heller er man of the year 😂

Det er så mye grums om deltakerne denne sesongen, lurer på om Netflix screenet dem i det hele tatt..? Trevor hadde kjæreste mens de filmet. Jereamy hadde nylig gått ut av seriøst forhold der de eide hus sammen uten at det ble sagt i serien. Ble bare sagt at han hadde solgt huset sitt. Det er rykter om at Jimmy hadde hemmelig kjæreste under filmingen osv. 

skjønte heller ikke samtalen mellom Kenneth og Brittanny der det ble slutt. Det virket som Kenneth var helt distansert og sa at det var guds vilje. Han var mer opptatt av telefonen sin enn henne. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JennieB skrev (12 timer siden):

Det er så mye grums om deltakerne denne sesongen, lurer på om Netflix screenet dem i det hele tatt..? Trevor hadde kjæreste mens de filmet. Jereamy hadde nylig gått ut av seriøst forhold der de eide hus sammen uten at det ble sagt i serien. Ble bare sagt at han hadde solgt huset sitt. Det er rykter om at Jimmy hadde hemmelig kjæreste under filmingen osv. 

skjønte heller ikke samtalen mellom Kenneth og Brittanny der det ble slutt. Det virket som Kenneth var helt distansert og sa at det var guds vilje. Han var mer opptatt av telefonen sin enn henne. 

Jeg vet! Men Netflix jo ha sjekket sosiale medier til deltakerne før de blir med. Og kanskje bare ikke brydd seg, hvem vet. Så lenge det blir bra TV? 

Stakkars søte Brittany, Kenneth var jo iskald. At det ble slutt var liksom bare et skuldertrekk og hadebra, fremdeles med hodet i telefonen mens hun gråter. For fem minutter siden var han fyren som gikk ute av sitt gode skinn for å være oppmerksom på henne, og trekke frem stoler og sette frem sko. Det må jo ha skjedd noe - eller? Noen mener jo at AD ødela alt med å spørre han om dette med hudfarge, han hadde jo aldri datet en hvit dame før og husket kanskje plutselig hvorfor. 

Når det er sagt syntes jeg alltid de var søte sammen, men de virket aldri å ha helt eksplosiv kjemi heller.

Endret av Cuntzilla
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth ble jeg bare kvalm over, hva er galt med mannen?

Og stakkars, stakkars hun blonde som er sammen med han som traff Sarah ann. Håper hun dumper hele dritten. På alteret. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siljes_tanker skrev (7 minutter siden):

Kenneth ble jeg bare kvalm over, hva er galt med mannen?

Og stakkars, stakkars hun blonde som er sammen med han som traff Sarah ann. Håper hun dumper hele dritten. På alteret. 

Ryktes at han er i skapet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (3 minutter siden):

Aaaaahhhaaa, det kan forklare en hel del ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herregud Chelsea 😳 "elsker du meg, tviler du, tviler du ikke på noe, er du sikker, elsker du meg?" Og hele den krangelen, "Jeg ble såra av at du prata med noen" og han beklaga og hun bare fortsatte, "men jeg ble såra, det var vondt for meg" og han beklaga og forklarte og hun fortsatte bare. Skjønner ikke hva hun vil ha fra ham! Neste krangel også, "jeg føler ikke at du elsker meg, du har ikke kyssa meg i dag" og han kom med tre eksempler på ganger han hadde kyssa henne den dagen 😂 men så fortsatte hun bare helt til han sa hun var klengete og da brøt helvete løs 🤪

Og kenneth, herregud. Når hun sa hun ikke er så tiltrukket av ham virka det som han ble kjempeglad for en unnskyldning til å slå opp. Og så følelsesløs, klarte ikke slippe mobilen for å slå opp en gang 😳

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dragonfly84 skrev (14 timer siden):

Åh herregud Chelsea 😳 "elsker du meg, tviler du, tviler du ikke på noe, er du sikker, elsker du meg?" Og hele den krangelen, "Jeg ble såra av at du prata med noen" og han beklaga og hun bare fortsatte, "men jeg ble såra, det var vondt for meg" og han beklaga og forklarte og hun fortsatte bare. Skjønner ikke hva hun vil ha fra ham! Neste krangel også, "jeg føler ikke at du elsker meg, du har ikke kyssa meg i dag" og han kom med tre eksempler på ganger han hadde kyssa henne den dagen 😂 men så fortsatte hun bare helt til han sa hun var klengete og da brøt helvete løs 🤪

Og kenneth, herregud. Når hun sa hun ikke er så tiltrukket av ham virka det som han ble kjempeglad for en unnskyldning til å slå opp. Og så følelsesløs, klarte ikke slippe mobilen for å slå opp en gang 😳

Ja, hun virker helt utrolig usikker på seg selv. Sånne mennesker får aldri nok bekreftelse uansett hvor mye man prøver. Det er veldig synd, når de har det fint så virker de bra sammen. 

Kenneth virker jo helt amøbe 🙈 Lurer på hva som skjedde der, han virka jo investert i det helt til han kom hjem til telefonen sin 😝

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

adele34 skrev (1 time siden):

Er det ikke i dag dem slipper ut resten av episodene? Eventuelt hvilket klokkeslett?

Litt usikker på om det er 09 tiden? 🥹 bryllupsdagen er vel ikke idag? J kommer bare 2 episoder idag 😅

Endret av Nonish91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
adele34 skrev (1 time siden):

Er det ikke i dag dem slipper ut resten av episodene? Eventuelt hvilket klokkeslett?

Den er ute nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuntzilla skrev (På 23.2.2024 den 8.21):

...

Mange togkræsj som er med i år. Chelsea og Jimmy er jo HELT sjanseløst. Hun er så uskker at hun ikke burde vært i et forhold, og han prøver hardt men det var nok litt slag i trynet at hun ikke lignet på Megan Fox likevel 😂 Jeg tror han spiller skuespill og prøver å lure både seg selv og alle andre, og Chelsea plukker det vel opp og blir enda mer clingy. 

...

Jeg skjønner ikke at hun turte å sammenligne seg med Megan Fox i den konteksten! Det er jo helt vilt! Altså... Er ikke hun kåret til verdens peneste og mest sexy kvinne flere ganger/av flere?!? Du må jo være rimelig "delulu" om du går rundt og oppriktig tror/tenker at du ligner på en av de peneste/deiligste damene i VERDEN, og hvordan i alle dager tenker hun liksom... Jaja, om det var et trekk for å prøve å bli valgt...? Men skjønner hun ikke dertil hvor ENORM da skuffelsen blir etter å ha lagt opp til DE forventningene?!? Jeg ser ikke at hun ligner det minste på henne heller, jeg... Liksom, i det hele tatt. Hun er jo også en del større enn Megan (?), og det er jo også noe jeg ville tenkt kan skape MYE fallhøyde, sammen med resten. Altså, jeg tenker liksom: Om de ikke hadde snakket noe om utseende/skapt noen forventninger, så kunne han jo sikkert syns hun var pen... Men, når hun på forhånd har skapt en forventning om at hun skal ligne på/være noe i nærheten av verdens peneste dame (men så tenker jeg jo litt på Jimmy og da - altså, han er jo rimelig "delulu" han også om han faktisk forventet at hun skulle være SÅ pen som Megan Fox/om det ikke ihvertfall streifet han at det sannsynligvis er overdrevet (det er jo vanlig at en del damer overvurderer eget utseende, og også kan ha en tendens til å f. eks. overdrive for å "lokke til seg" menn i datingsammenheng), særlig fordi at om hun hadde vært SÅ pen skulle man jo tro hun også var verdenskjent fra før/jobbet som modell/hadde gjort karriere på utseendet, og ihvertfall ikke trengte hjelp med dating..?) er det eneste hun har oppnådd å lage massiv fallhøyde for seg selv. Jeg tenker jo faktisk at det er helt på make it/break it-nivå... Uten forventninger kunne han til og med blitt positivt overrasket for alt vi vet, men når hun har skapt en sånn massiv forventning er det jo bare et eneste mulig utfall: Skuffelse. Jeg tror hun virkelig ødelagte for seg selv der, og det fremgår vel egentlig også... Syns jo egentlig reaksjonen hans også når hun sa det var et slags varsel om den kommende "katastrofen". Med det sagt syns jeg jo også det er overraskende at en voksen mann er SÅ grunn... At han liksom blir så satt ut av å bare høre hun si at hun lignet på henne... Slik det ble fremstilt iallefall virket det jo som det hadde betydelig påvirkning på valget hans. Jeg skjønner ikke at han ikke MÅ ha skjønt at det var svært urealistisk/ulogisk at hun faktisk skulle være særlig lik henne (men det fremstår jo som han faktisk trodde/forventet det også da)?!

Tantemor skrev (På 24.2.2024 den 2.24):

...

Amy vil ikke bruke ppiller og sier fyren kan sterilisere seg? Samtidig som de sier de vil ha barn om 5 år? Vet de ikke at sterilisering er permanent? 🤔 Og hvorfor kan de ikke bruke kondom? 

...

Det syns jeg også var rart... Altså, snakk om å lage problemer av "ingenting" (nesten). Aldri vært borti at noen lar en sånn... egentlig bagatell... ta seriøst stor plass i et forhold... Men, viben jeg får er at det kanskje at det er mer underliggende her, og at det at de liksom "henger seg opp i" og "blåser opp" dette på en måte bare blir en konkretisert form for mer underkommuniserte/andre problemer... Altså, si at det er noe de enten ikke klarer å sette fingeren på som føles feil/mangler eller hva enn, alternativt noe de ikke ønsker å si høyt/dele, eller evt. engang ikke er helt klar over selv muligvis, og at dette med prevensjon bare er noe andre/flere ting manifesterer seg som... Eller liksom at det med prevensjonen heller blir mer et utrykk for andre/flere/mer underliggende "feil" som man enten ikke innser, vil si/ta opp/innrømme/vedkjenne seg eller noe sånt... Jeg føler ikke det gir mening at prevensjon skulle kunne være et SÅ stort problem at et helt forhold blir vanskelig liksom/noe så banalt skal jo ikke kunne rokke ved det hvis det liksom er "ekte kjærlighet" da. 

miss summers skrev (På 25.2.2024 den 21.35):

Hva mener du med ryktes (i denne sammenhengen)/hvor har du sett det liksom? 🤓

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flaut, hun Chelsea er emo-full og urettferdig i episode 10 altså. Stakkars fyr som får kjeft for å «dra på byen» i halvannen time for å gratulere en venn med dagen. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke at hun turte å sammenligne seg med Megan Fox i den konteksten! Det er jo helt vilt! Altså... Er ikke hun kåret til verdens peneste og mest sexy kvinne flere ganger/av flere?!? Du må jo være rimelig "delulu" om du går rundt og oppriktig tror/tenker at du ligner på en av de peneste/deiligste damene i VERDEN, og hvordan i alle dager tenker hun liksom... Jaja, om det var et trekk for å prøve å bli valgt...? Men skjønner hun ikke dertil hvor ENORM da skuffelsen blir etter å ha lagt opp til DE forventningene?!? Jeg ser ikke at hun ligner det minste på henne heller, jeg... Liksom, i det hele tatt. Hun er jo også en del større enn Megan (?), og det er jo også noe jeg ville tenkt kan skape MYE fallhøyde, sammen med resten. Altså, jeg tenker liksom: Om de ikke hadde snakket noe om utseende/skapt noen forventninger, så kunne han jo sikkert syns hun var pen... Men, når hun på forhånd har skapt en forventning om at hun skal ligne på/være noe i nærheten av verdens peneste dame (men så tenker jeg jo litt på Jimmy og da - altså, han er jo rimelig "delulu" han også om han faktisk forventet at hun skulle være SÅ pen som Megan Fox/om det ikke ihvertfall streifet han at det sannsynligvis er overdrevet (det er jo vanlig at en del damer overvurderer eget utseende, og også kan ha en tendens til å f. eks. overdrive for å "lokke til seg" menn i datingsammenheng), særlig fordi at om hun hadde vært SÅ pen skulle man jo tro hun også var verdenskjent fra før/jobbet som modell/hadde gjort karriere på utseendet, og ihvertfall ikke trengte hjelp med dating..?) er det eneste hun har oppnådd å lage massiv fallhøyde for seg selv. Jeg tenker jo faktisk at det er helt på make it/break it-nivå... Uten forventninger kunne han til og med blitt positivt overrasket for alt vi vet, men når hun har skapt en sånn massiv forventning er det jo bare et eneste mulig utfall: Skuffelse. Jeg tror hun virkelig ødelagte for seg selv der, og det fremgår vel egentlig også... Syns jo egentlig reaksjonen hans også når hun sa det var et slags varsel om den kommende "katastrofen". Med det sagt syns jeg jo også det er overraskende at en voksen mann er SÅ grunn... At han liksom blir så satt ut av å bare høre hun si at hun lignet på henne... Slik det ble fremstilt iallefall virket det jo som det hadde betydelig påvirkning på valget hans. Jeg skjønner ikke at han ikke MÅ ha skjønt at det var svært urealistisk/ulogisk at hun faktisk skulle være særlig lik henne (men det fremstår jo som han faktisk trodde/forventet det også da)?!

Det syns jeg også var rart... Altså, snakk om å lage problemer av "ingenting" (nesten). Aldri vært borti at noen lar en sånn... egentlig bagatell... ta seriøst stor plass i et forhold... Men, viben jeg får er at det kanskje at det er mer underliggende her, og at det at de liksom "henger seg opp i" og "blåser opp" dette på en måte bare blir en konkretisert form for mer underkommuniserte/andre problemer... Altså, si at det er noe de enten ikke klarer å sette fingeren på som føles feil/mangler eller hva enn, alternativt noe de ikke ønsker å si høyt/dele, eller evt. engang ikke er helt klar over selv muligvis, og at dette med prevensjon bare er noe andre/flere ting manifesterer seg som... Eller liksom at det med prevensjonen heller blir mer et utrykk for andre/flere/mer underliggende "feil" som man enten ikke innser, vil si/ta opp/innrømme/vedkjenne seg eller noe sånt... Jeg føler ikke det gir mening at prevensjon skulle kunne være et SÅ stort problem at et helt forhold blir vanskelig liksom/noe så banalt skal jo ikke kunne rokke ved det hvis det liksom er "ekte kjærlighet" da. 

Hva mener du med ryktes (i denne sammenhengen)/hvor har du sett det liksom? 🤓

Er det bare jeg som faktisk synes at de er litt like? 😄

Altså, ikke dobbeltgjenger like, men at de kunne vært søstre eller søskenbarn. 

Chelsea ligner kke på nye bilder av Megan Fox da...Megan ligner ikke seg selv engang. Synes Chelsea ligner mer på Transformers-Megan enn det Megan Fox gjør selv i dag.

image.png.e7b79b67244bce46fdf9a9b47bebf669.png

Og Sarah ligner på Miley Cyrus! 😄

image.png

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...