AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #81 Skrevet 16. februar 2024 Irak skrev (2 timer siden): Beklager hvis jeg har skuffet deg.... Så lenge jeg ikke skuffer meg selv så er jeg fornøyd 👌. Jeg står for meningene mine, og respekterer at du ikke er enig. Å kalle meg naiv basert på vår diskusjon har du ingen grunnlag for å gjøre..... De som kjenner meg ville sagt det helt motsatte faktisk....Tror du skal lete lenge etter en mer skeptisk dame enn meg, dog lar jeg meg ikke farge av MINE tidligere erfaringer..... Og det er det som er hele poenget mitt ❤️. Det er vondt å lese at mange blir utsatt for det som i mine øyne virker som nærmest overgrep er....Så tenker jeg vi må prøve å skille litt.... Det virker på meg som om du legger det fulle ansvaret over på mennene.... Jeg er enig i at det er personen som er eldst som bærer et ekstra ansvar i relasjonen... Sex eller ei....Det mener jeg burde være en gjengs oppfatning (naiv holdning), dog vet vi at slik fungerer det ikke i praksis ofte.... Betyr ikke at det må fordømmes selv om... Gjør det det da? Ja nå bare spør jeg for jeg lurer oppriktig merker jeg..... Så hvis eldre herremenn trår varsomt, er respektfulle overfor den unge damen... Er det ok da hvis begge to ønsker samtykkende sex tross aldersforskjellen? Jeg føler jeg må spørre for jeg opplever at jeg får ikke helt tak i meningene dine... Opplever at svaret ditt kan være litt selvmotsigende, dog forstår jeg veldig godt din bekymring og dine tanker rundt et tema jeg selv opplever som litt tabu (om det er lov å si)...... Jeg er ikke naiv... Jeg er frisinnet 👌. Er en stor forskjell på her mener jeg... Jeg takker og bukker for at du utfordrer meg, og setter stor pris på responsen på innlegget mitt... Så vil jeg oppfordre deg til å være litt forsiktig med å definere mennesker du ikke kjenner.... Er lov å spørre om hva jeg mener hvis det er usikkerhet rundt det. Null stress for min del ihvertfall 👌. Ta vare på deg og dine ❤️. Mange varme tanker sendes din vei ❤️. Hvis en mann er skikkelig herremann og trår varsomt frem ovenfor kvinner pleier det ikke skje så mye galt nei. OM vi bare kunne ta det som selvfølgelig at menn alltid var skikkelige herremenn som trådte frem med respekt ,omtanke, forståelse og varsomhet er det mye som kunne vært veldig annerledes her i samfunnet. Da skulle jeg pokker meg hatt sex med betydelig flere menn jeg også. Gjerne fra jeg var svært ung. Det hadde vært FANTASTISK om vi alltid kunne stole på at menn oppfører seg slik! Slik er det dessverre ikke. Mange kvinner blir ødelagt av det. 😔 Anonymkode: df375...705 1
Irak Skrevet 16. februar 2024 #82 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvis en mann er skikkelig herremann og trår varsomt frem ovenfor kvinner pleier det ikke skje så mye galt nei. OM vi bare kunne ta det som selvfølgelig at menn alltid var skikkelige herremenn som trådte frem med respekt ,omtanke, forståelse og varsomhet er det mye som kunne vært veldig annerledes her i samfunnet. Da skulle jeg pokker meg hatt sex med betydelig flere menn jeg også. Gjerne fra jeg var svært ung. Det hadde vært FANTASTISK om vi alltid kunne stole på at menn oppfører seg slik! Slik er det dessverre ikke. Mange kvinner blir ødelagt av det. 😔 Anonymkode: df375...705 Jeg skjønner hvor du vil hen, og jeg respekterer det 👌. Og nå opplever jeg at vi er mer enige 🥳😉. Men hvis ikke mennene kan oppføre seg så kan muligens kvinner lære å få mer bein i nesa? 🤔 Jeg har satt mange menn på plass jeg 🤣👌. Det jeg erfarer ofte i etterkant er at jeg oppfatter at jeg blir respektert mer.... Skal ikke være nødvendig dog er det ofte det er min erfaring.... Kvinner og for den saks skyld..... Jeg har stor tro på individet i de ulike sammenhengende, og oppfatter meg selv som kjønnsnøytral.... At vi har ulike holdninger basert på kjønn er jo ervervet fra vår kultur fra tidligere generasjoner, og er etter min oppfatning en foreldet tankegang..... Har tro og håper på forandring i samfunnet generelt.....(naive holdninger jeg vet 😂).
Irak Skrevet 16. februar 2024 #83 Skrevet 16. februar 2024 Irak skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner hvor du vil hen, og jeg respekterer det 👌. Og nå opplever jeg at vi er mer enige 🥳😉. Men hvis ikke mennene kan oppføre seg så kan muligens kvinner lære å få mer bein i nesa? 🤔 Jeg har satt mange menn på plass jeg 🤣👌. Det jeg erfarer ofte i etterkant er at jeg oppfatter at jeg blir respektert mer.... Skal ikke være nødvendig dog er det ofte det er min erfaring.... Kvinner og for den saks skyld..... Jeg har stor tro på individet i de ulike sammenhengende, og oppfatter meg selv som kjønnsnøytral.... At vi har ulike holdninger basert på kjønn er jo ervervet fra vår kultur fra tidligere generasjoner, og er etter min oppfatning en foreldet tankegang..... Har tro og håper på forandring i samfunnet generelt.....(naive holdninger jeg vet 😂). Sier som Jan Teigen 👌. Jeg er en optimist 👌.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #84 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 20.55): Hva synes folk om dette? Har møtt på denne skjønnheten i et sammenheng jeg ikke ønsker å gå inn på, og vi har flørtet en god del. Gir henne ofte skyss hjem og hun har et flørtende blikk og tone. Hun har skikkelig sprettrompe og kler seg ofte i provoserende klær der rompeballene tyter ut, ser også at hun har "gap". Har så lyst å knulle henne. 🤤 Hun spurte meg om Snap og vi sender bilder ofte. Er sikker på at hun ønsker å være mer enn kun venn med meg. Til helga skal vi møtes igjen i forbindelse med jobb/aktivitet, og jeg planlegger å invitere henne hjem til meg. -M 47. Anonymkode: a0eda...576 Syns det er like kvalmt som med hun kvinnlige politikeren som låg med en 17 åring. Anonymkode: 0720c...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #85 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 20.55): Hva synes folk om dette? Har møtt på denne skjønnheten i et sammenheng jeg ikke ønsker å gå inn på, og vi har flørtet en god del. Gir henne ofte skyss hjem og hun har et flørtende blikk og tone. Hun har skikkelig sprettrompe og kler seg ofte i provoserende klær der rompeballene tyter ut, ser også at hun har "gap". Har så lyst å knulle henne. 🤤 Hun spurte meg om Snap og vi sender bilder ofte. Er sikker på at hun ønsker å være mer enn kun venn med meg. Til helga skal vi møtes igjen i forbindelse med jobb/aktivitet, og jeg planlegger å invitere henne hjem til meg. -M 47. Anonymkode: a0eda...576 Helt normalt å ha en flott stram kropp fra 15-23 år, men man skal ikke få lyst på det for det? Skjønner det bare ikke. Ja dette er helt feil! Hun er ikke voksen enda. K34 Anonymkode: a3883...8c4 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #86 Skrevet 16. februar 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner hvor du vil hen, og jeg respekterer det 👌. Og nå opplever jeg at vi er mer enige 🥳😉. Men hvis ikke mennene kan oppføre seg så kan muligens kvinner lære å få mer bein i nesa? 🤔 Jeg har satt mange menn på plass jeg 🤣👌. Det jeg erfarer ofte i etterkant er at jeg oppfatter at jeg blir respektert mer.... Skal ikke være nødvendig dog er det ofte det er min erfaring.... Kvinner og for den saks skyld..... Jeg har stor tro på individet i de ulike sammenhengende, og oppfatter meg selv som kjønnsnøytral.... At vi har ulike holdninger basert på kjønn er jo ervervet fra vår kultur fra tidligere generasjoner, og er etter min oppfatning en foreldet tankegang..... Har tro og håper på forandring i samfunnet generelt.....(naive holdninger jeg vet 😂). Ja litt av poenget mitt er vel at kvinner pleier å få mer ben i nesa, men at tenåringer ikke nødvendigvis har utviklet dette ennå, så derfor bør menn trå varsomt ovenfor slike. Håper selvfølgelig jeg også. Hadde vært fantastisk det. Er dessverre ikke slik, altfor ofte. De fleste mennesker er og prøver å være ok mennesker, men så har man... en annen type mennesker. Ikke fortell meg at mannen som groomet en tenåringsjente til å komme på besøk, for så å ende med å slenge henne over et bord og peise på, mens han ivrig tok henne hardt bakfra mens han giret seg opp med "Jeg knuller jomfrufitte, jeg knuller jomfrufitte!" er en bra mann. Voldtekt kan man likevel vanskelig kalle dette, for hun var jo med på flørten, til han vel brått behandlet henne på en måte hun ble så satt ut av at hun ikke sa et ord i protest. Bare gråt stille tårer, og har måtte leve med det videre. Det er dessverre altfor mange slike menn også. OM menn alltid var opptatt av at kvinnen også skulle ha det fint hadde vi ikke særlig diskusjoner rundt verken alder eller annet som blir ugreit. Dessverre et det ofte de yngste kvinner som opplever mest ugreit, fordi de er unge og uerfarne, og ikke har fått ben i nesa ennå. Dermed starter altfor mange unge kvinner sitt seksuelle liv med vonde opplevelser. Det ødelegger mye for kvinner, men det ødelegger også mye for menn. En kvinne som begynner sitt seksuelle liv slik blir selvfølgelig skeptisk og redd, og kanskje også ødelagt. Anonymkode: df375...705 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #87 Skrevet 16. februar 2024 Hjernen er ferdig utviklet når man er 25. Gi henne 7 år. Problemet med det for din del er at hun som 25-åring aldri vil være interessert i en gammel mann på over 40 og det bør fortelle deg alt du trenger å vite. Anonymkode: cc3c8...212 1 3
Irak Skrevet 16. februar 2024 #88 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja litt av poenget mitt er vel at kvinner pleier å få mer ben i nesa, men at tenåringer ikke nødvendigvis har utviklet dette ennå, så derfor bør menn trå varsomt ovenfor slike. Håper selvfølgelig jeg også. Hadde vært fantastisk det. Er dessverre ikke slik, altfor ofte. De fleste mennesker er og prøver å være ok mennesker, men så har man... en annen type mennesker. Ikke fortell meg at mannen som groomet en tenåringsjente til å komme på besøk, for så å ende med å slenge henne over et bord og peise på, mens han ivrig tok henne hardt bakfra mens han giret seg opp med "Jeg knuller jomfrufitte, jeg knuller jomfrufitte!" er en bra mann. Voldtekt kan man likevel vanskelig kalle dette, for hun var jo med på flørten, til han vel brått behandlet henne på en måte hun ble så satt ut av at hun ikke sa et ord i protest. Bare gråt stille tårer, og har måtte leve med det videre. Det er dessverre altfor mange slike menn også. OM menn alltid var opptatt av at kvinnen også skulle ha det fint hadde vi ikke særlig diskusjoner rundt verken alder eller annet som blir ugreit. Dessverre et det ofte de yngste kvinner som opplever mest ugreit, fordi de er unge og uerfarne, og ikke har fått ben i nesa ennå. Dermed starter altfor mange unge kvinner sitt seksuelle liv med vonde opplevelser. Det ødelegger mye for kvinner, men det ødelegger også mye for menn. En kvinne som begynner sitt seksuelle liv slik blir selvfølgelig skeptisk og redd, og kanskje også ødelagt. Anonymkode: df375...705 Jeg har tro på at negative opplevelser kan snus til positive for seg selv dog krever det mye av individet..... Denne sangen har hjulpet meg ihvertfall ❤️. Jeg tror det kan skje med alle i bunn og grunn..... Tyranni kjenner ingen aldersgrense... Så jeg tenker som mamma til tre barn at jeg har en veldig viktig oppgave, og den tar jeg dønn seriøst.... 2
Irak Skrevet 16. februar 2024 #89 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hjernen er ferdig utviklet når man er 25. Gi henne 7 år. Problemet med det for din del er at hun som 25-åring aldri vil være interessert i en gammel mann på over 40 og det bør fortelle deg alt du trenger å vite. Anonymkode: cc3c8...212 Det vet man jo ikke da..... Er mange gitte sannheter ute og går føler jeg..... 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #90 Skrevet 16. februar 2024 Irak skrev (7 minutter siden): Jeg har tro på at negative opplevelser kan snus til positive for seg selv dog krever det mye av individet..... Denne sangen har hjulpet meg ihvertfall ❤️. Jeg tror det kan skje med alle i bunn og grunn..... Tyranni kjenner ingen aldersgrense... Så jeg tenker som mamma til tre barn at jeg har en veldig viktig oppgave, og den tar jeg dønn seriøst.... Du fikk et hjerte fra meg på den, og jeg har selv reist meg fra ett overgrep og to voldtekter, så mulig er dette heldigvis, for mange av oss, men det er likevel ikke greit, og folk er forskjellige. Ikke alle kvinner klarer å reise seg fra slikt, så for en orgasme kan en mann ødelegge hele kvinnens sexliv, og ta fra henne absolutt alle orgasmer hun egentlig kunne ha opplevd i livet. Det er en så enorm egoisme at man knapt kan beskrive det. Selvfølgelig må vi oppdra våre jenter til å bli sterke kvinner, men det står ikke mot at vi også må oppdra våre gutter til å forstå at sex alltid, uten unntak, skal være fint for begge. Mange voksne menn som trenger å forstå det også dessverre. Man er ingen ok mann, eller et ok menneske, om man tenker mest med pikken, og handler slik at kvinner opplever deres handlinger som traumatiske. Da er man en egoistisk og ond mann. Det hjelper ikke at man er grei mot sin mor, eller ellers ganske ok, for å handle så ugreit mot kvinner er ondskap, og da er det ond man er, ikke god. Anonymkode: df375...705 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #91 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 21.11): Hadde mitt barn kommet hjem med en 48 åring i en alder av 18 hadde hun/han fått i ræva slik som i gamle dager 😳😳 Anonymkode: c22de...b18 Så du hadde skambankt ungen din? Hva med grisen på 48 år? Eller kanskje tryggere å banke de som er mindre enn deg? Anonymkode: d629d...e14
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #92 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 20.57): Prøv å provosere enda litt mer.. feks 70 og 16? Anonymkode: 67ec5...636 Tja.. ikke urealistisk dette. Faren til en kompis er gift med en som er yngre enn kompisen min. Rart og ekkelt å tenke på at faren til en kompis er gift med barndomskjæresten min. De var 48 og 18 når de giftet seg. De begynte å rote rundt når hun var 16. Anonymkode: 71af0...418
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #93 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tja.. ikke urealistisk dette. Faren til en kompis er gift med en som er yngre enn kompisen min. Rart og ekkelt å tenke på at faren til en kompis er gift med barndomskjæresten min. De var 48 og 18 når de giftet seg. De begynte å rote rundt når hun var 16. Anonymkode: 71af0...418 Stakkars jente, hun ble fanget av en voksen, ikke bare det, noen som kommer i den alderen kroppen får flere livvstilsvasnker. Hun går kanskje glipp av en sunn, ung, frisk og rask mann. Ikke at 50 åringer er gamle, men en 16 åring og 18 åring burde jo oppleve noe mer i sin verden av ung. Mentalt også. Trist. Høres ut som grooming, får når du er 16 er du ikke klar over hva du vil. Anonymkode: 1d58a...dce 3
Sølvi Normalbakken Skrevet 17. februar 2024 #94 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Samme her...jeg var 20, uerfaren men lysten. Møtte en mann via nettet for anonym sex, fordi jeg ville bare prøve. Endte opp med et halvt års "sex forhold" der han lærte meg opp skikkelig, ville aldri vært uten den erfaringen. Ble trygg på meg selv, slapp å ha et kjæreste forhold. Hadde sex 1-2 ganger i uken, møttes kun for treffene. Han var 44år, 24år eldre...men tenkte ikke på det. Sex og kjærlighet er to forskjellige ting, man kan kombineres med godt resultat Samtidig kan man KUN ha fantastisk sex med noen...ikke noe mer enn det Viktigste jeg har lært, kåthet er livets drivkraft. Anonymkode: d9f6d...df4 Så herlig å se at jeg ikke er den eneste. Jeg hadde også en mentor fra jeg var 17 til 21. Han var 48 og godt gift når jeg traff han. Kona hans hadde helt sluttet å tilfredsstille hans lyster, så han trengte rett og slett litt kinky lek, og jeg trengte å bli lært opp på en skikkelig måte. Han lærte meg å kjenne kroppen min og mannenkroppen. Vi tøyet grenser og utfordret hverandre. Vi hadde 4 fantastisk år med lek før jeg reiste for å studere. Men denne erfaringa i bagasjen, ble det en fantastisk deilig studietid med andre partnere. Jeg har møtt han igjen senere, men ikke jevnlig sånn som i ungdommen.
Sølvi Normalbakken Skrevet 17. februar 2024 #95 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tja.. ikke urealistisk dette. Faren til en kompis er gift med en som er yngre enn kompisen min. Rart og ekkelt å tenke på at faren til en kompis er gift med barndomskjæresten min. De var 48 og 18 når de giftet seg. De begynte å rote rundt når hun var 16. Anonymkode: 71af0...418 For en vakker historie. 🥰
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #96 Skrevet 17. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 21.25): Kan du utdype? Gjerne kom med definisjon av pedofili. Og din samboer/kjæreste/ektemann kunne vært broren din. Anonymkode: a0eda...576 Vel.. teknisk sett er det ephebofilia men fortsatt en skadelig diagnose. For det unge mennesket du utsetter for din sykdom. Ettersom du spør her så VET du jo dette er galt. Håper du klarer å holde deg unna og spare denne unge jenta for skadene hun ville fått ved din involvering Anonymkode: cf610...26b
Bamseklemmer Skrevet 17. februar 2024 #97 Skrevet 17. februar 2024 Irak skrev (På 15.2.2024 den 16.24): Unnskyld meg... Dette handler ikke om alder.... Det handler om modenhet 👌. Jeg synes du generaliserer eldre menn her, og tar alle under en kam! Det er ikke rettferdig..... Njaa.. jeg tror det kommer av at de ikke har erfaring, men svarer likevel. Men de som kommer med en fæl opplevelse, får også respekt. Da støtter jeg gjerne den kvinnelige brukeren, for sex og sånt skal være hærlig og uten noen form for uhyggeligheter. Men samtidig ser jeg jo noen brukere tar generaliseringen personlig.. ja da har de jo bare avslørt seg selv som drittsekk. Så menn bør ha tunga på riktig sted, når de skriver med skarpe tunger😜 Personangrep blir noe annet, da støtter jeg både kvinner og menn.. Men heldigvis har vi kvinner og menn som støtter hverandre på KG.. slik som du og meg🥰 Det er sånn seksualforum skal se ut, for det er slik vi er i virkeligheten.. "Jeg har omsorg for deg".. "Jeg bryr meg virkelig om deg".. "Du er klok og sexy genuin".. "Jeg er glad for å bli kjent med deg" .. det er kjærlighet i hvert eneste ord"❤️ 1 1
Irak Skrevet 17. februar 2024 #98 Skrevet 17. februar 2024 Bamseklemmer skrev (8 minutter siden): Njaa.. jeg tror det kommer av at de ikke har erfaring, men svarer likevel. Men de som kommer med en fæl opplevelse, får også respekt. Da støtter jeg gjerne den kvinnelige brukeren, for sex og sånt skal være hærlig og uten noen form for uhyggeligheter. Men samtidig ser jeg jo noen brukere tar generaliseringen personlig.. ja da har de jo bare avslørt seg selv som drittsekk. Så menn bør ha tunga på riktig sted, når de skriver med skarpe tunger😜 Personangrep blir noe annet, da støtter jeg både kvinner og menn.. Men heldigvis har vi kvinner og menn som støtter hverandre på KG.. slik som du og meg🥰 Det er sånn seksualforum skal se ut, for det er slik vi er i virkeligheten.. "Jeg har omsorg for deg".. "Jeg bryr meg virkelig om deg".. "Du er klok og sexy genuin".. "Jeg er glad for å bli kjent med deg" .. det er kjærlighet i hvert eneste ord"❤️ Tusen takk for støttende ord..... Det setter jeg stor pris på 👌. 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2024 #99 Skrevet 17. februar 2024 Hvis du ikke kun er et troll, synes jeg du er en ekkel gris. Anonymkode: 05f30...f38 1
A_Cuckoldress Skrevet 20. februar 2024 #100 Skrevet 20. februar 2024 Hannah80 skrev (På 14.2.2024 den 1.00): Hvorfor tror du at det er bedre når en middelaldrende kvinne ligger med tenåringsgutter? Ingen forskjell på kjønnene her. Det er enorm forskjell på kjønn her. En voksen dame som forfører unge gutter får gjerne moralens pekefinger, voksenkjeft, fordømmelse og nedlatende meldinger. I tillegg til "det er en fri verden, de er myndige og bestemmer selv, hurra for frigjorte kvinner". En voksen mann forfører ikke unge jenter, han forgriper seg på dem, altså overgriper og får straffeforfølgelse, juling, mister jobben eller vervet, en i rekken av #metoo drittsekker (som fortjener å forsvinne/bli buret inne). Der har du forskjellen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå