Gå til innhold

47 og 18 år...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Æsj, æsj, æsj! 🤮

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. Jeg er 42, datteren min 19. syntes det er sykt at du tenker tanken.

Anonymkode: aa1b7...bed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

At du fantaserer om far/datter får være opp til deg, men det synes jeg du bør holde for deg selv. Og egentlig ikke tenke på en gang.

Anonymkode: 703c4...250

morsom du! Det er nok du som seksualiserer noen som kunne ha vært din datter aldersmessig! 

Skrevet
Hmmmmmm skrev (17 timer siden):

morsom du! Det er nok du som seksualiserer noen som kunne ha vært din datter aldersmessig! 

Hva mener du? Det var jo du som skrev: "Fin far og datter alder må jeg si".

At du synes det er fint skal jeg ikke si noe om, men du bør holde det for seg selv! Hvorfor i all verden mener du at jeg seksualiserer noen ved å skrive dette?!?

Anonymkode: 703c4...250

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 20.55):

Hva synes folk om dette? Har møtt på denne skjønnheten i et sammenheng jeg ikke ønsker å gå inn på, og vi har flørtet en god del. Gir henne ofte skyss hjem og hun har et flørtende blikk og tone. Hun har skikkelig sprettrompe og kler seg ofte i provoserende klær der rompeballene tyter ut, ser også at hun har "gap". Har så lyst å knulle henne. 🤤

Hun spurte meg om Snap og vi sender bilder ofte. Er sikker på at hun ønsker å være mer enn kun venn med meg.

Til helga skal vi møtes igjen i forbindelse med jobb/aktivitet, og jeg planlegger å invitere henne hjem til meg.

-M 47.

Anonymkode: a0eda...576

hva er gap?

Anonymkode: faf69...6ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Menn bør forstå hvor unge, umodne og uerfarne såpass unge kvinner er. Vi har ikke engang lært oss å være skikkelig på vakt og sette kloke grenser i den alderen, men vi har ganske nylig oppdaget spenningen ved å flørte litt og påvirke menn (og egne fantasier) litt. 

SAMTLIGE kvinner jeg kjenner son flørtet litt spennende med eldre menn i den alderen, hvor mannen ikke skjønte hvor uskyldig og uerfarent dette egentlig er ment å være, mye fordi mannen føltes trygg i at han var (BURDE VÆRT!) voksen nok til å skjønne hvilken naiv flørt dette egentlig var, som så handlet på dette som om hun var moden nok til å forutse konsekvenser av slikt, de endte opp som traumatiske hendelser i disse kvinnenes liv. De fikk den unge kvinnen på egenhånd, trodde kanskje oppriktig at hun ville ha sex, men da det utviklet seg slik ble jentene så livredde og fortvilet over å ha satt seg i en slik situasjon at de gikk i freeze. Mannen fullførte, uten protester siden hun ikke våget å protestere, men det ble opplevd som voldtekt. DET er minnet slike unge kvinner ofte ender opp ned i slik situasjon, OG enorm skam over at de satte seg i den situasjonen selv, ved å "leke" litt med flørt og det å føle seg litt voksen. De skjønte ikke konsekvensene, og at tillit til en såpass voksen mann at han er på fars alder ikke nødvendigvis har grunnlag i at han er klok og god nok til å forstå at såpass unge kvinner gjerne kan teste ut litt flørting og late som de er modne, men ikke er det. 

Voksne menn har et ansvar i slike situasjoner. Bør forstå hvor unge og uerfarne slike unge kvinner er, og være klok nok til å la seg smigre, men la det bli med det. Ellers innleder du gjerne den unge kvinnens seksuelle liv med det hun føler som voldtekt, og det kan ødelegge hele hennes seksuelle liv i verste fall. For noen få minutters nytelse for ham kan hun bli skadet for livet.

Det er toppen på egoisme. Det er kun voldelig voldtekt og drap som overgår slik egoisme egentlig. Din orgasme mot hennes trygghet og mulighet til å innlede sitt seksuelle liv på ok måte nok til å føle seg trygg angående menn og sex videre. 

Godt voksne menn som utnytter så unge kvinners naivitet og lek med å flørte er direkte ondskapsfulle egentlig. De unnskyldninger de skaper for seg selv er å tenke med pikken. En mann i 40- 50 årene, ja selv i 30 årene, VET egentlig at det er svært galt av dem å ha sex med en kvinne i tenårene. Når de likevel gjør det handler de mot bedre viten, av ren egoisme og kåthet. Det kan ikke unnskyldes! De få unntak som kanskje kan finnes i at kvinnen vet nøyaktig hva hun gjør og ønsker er så marginale at det kan man ikke lene seg til.

Ønsker mannen å ødelegge en ung kvinne, og det er hans tenning i dette, nytter det imidlertid ikke å be noen tenke seg godt om. Ondskap er trossalt ondskap. Er man midlertidig dum av kåthet bør man imidlertid klare å ta seg selv i det, og styre unna. 

Anonymkode: df375...705

Unnskyld meg...

Dette handler ikke om alder....

Det handler om modenhet 👌.

Jeg synes du generaliserer eldre menn her, og tar alle under en kam!

Det er ikke rettferdig.....

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 20.55):

Hva synes folk om dette? Har møtt på denne skjønnheten i et sammenheng jeg ikke ønsker å gå inn på, og vi har flørtet en god del. Gir henne ofte skyss hjem og hun har et flørtende blikk og tone. Hun har skikkelig sprettrompe og kler seg ofte i provoserende klær der rompeballene tyter ut, ser også at hun har "gap". Har så lyst å knulle henne. 🤤

Hun spurte meg om Snap og vi sender bilder ofte. Er sikker på at hun ønsker å være mer enn kun venn med meg.

Til helga skal vi møtes igjen i forbindelse med jobb/aktivitet, og jeg planlegger å invitere henne hjem til meg.

-M 47.

Anonymkode: a0eda...576

Kjør på. Bare å invitere, men se etter tydelig tegn på hva hun vil. 
Hvis hun også vil, er det ikke noe galt i litt aldersforskjell. Bare søtt det. :)

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brukerangrep, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
Skrevet
Irak skrev (9 timer siden):

Unnskyld meg...

Påstanden om at jeg generaliserer alle menn faller på sin urimelighet, da svært mange voksne menn er såpass kloke at de styrer unna slikt helt selv. Jeg har på ingen måte skrevet at alle menn er slik. 

Selvfølgelig handler dette om modenhet. Det var hele poenget, og de fleste 18 åringer er ikke særlig modne. De fleste menn skjønner faktisk det. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Påstanden om at jeg generaliserer alle menn faller på sin urimelighet, da svært mange voksne menn er såpass kloke at de styrer unna slikt helt selv. Jeg har på ingen måte skrevet at alle menn er slik. 

Selvfølgelig handler dette om modenhet. Det var hele poenget, og de fleste 18 åringer er ikke særlig modne. De fleste menn skjønner faktisk det. 

Det er det inntrykket jeg får utifra hvordan du ordlegger deg, og i forhold til hva du skriver.....

Ingenting er en selvfølge....

Hadde det vært det så hadde vi ikke trengt lover og regler i samfunnet....noe vi i aller høyeste grad gjør opplever jeg...

Ingen regel uten unntak tenker jeg....

Har opplevd det motsatte jeg faktisk...

Opplever at modenhet ikke henger sammen med alder...

En sannhet det virker som at mange tar for gitt, og det synes jeg personlig er skummelt....

Har møtt unge reflekterte mennesker som viser seg å være langt mer modne enn flere i den feks eldre generasjonen..

Det er for meg et tankekors....

Så i forhold til seksualitet så synes jeg det hadde vært fint om den trygge eldre generasjonen kunne ta på seg ansvar, og lære opp den yngre for de det passer for 👌.

Jeg opplever at unge utstyrlige gutter fulle av testosteron kan vel så godt påføre traumer på jenter seksuelt som eldre....

Så ikke ta alle under en kam er min oppfordring.......

• Hjerte 1
Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (12 timer siden):

Kjør på. Bare å invitere, men se etter tydelig tegn på hva hun vil. 
Hvis hun også vil, er det ikke noe galt i litt aldersforskjell. Bare søtt det. :)

Denne er jeg enig i 👌.

Og hvis man er i tvil så vær litt modig, og spør 👌.

Verste som kan skje er at hun sier nei, og da er det jo opplagt forhåpentligvis....

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (14 timer siden):

Unnskyld meg...

Ja - mangel på modenhet hos mannen på nesten 50 sådan. Med mindre han har redusert intelligens pga hjerneskade eller lignende som gjør at han har samme kognitive funksjon som en 18-åring. Men da vil neppe 18-åringen være interessert?

Alle vet at 47+18 år er ren og egoistisk utnytting, og kan være skadelig for 18-åringen. 

Anonymkode: f47c0...f79

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er menn på 47 så dårlig til å stave og utrykke seg riktig...trodde det var mer 17 åringer som hadde sånn språk.

Anonymkode: 08dfd...1e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja - mangel på modenhet hos mannen på nesten 50 sådan. Med mindre han har redusert intelligens pga hjerneskade eller lignende som gjør at han har samme kognitive funksjon som en 18-åring. Men da vil neppe 18-åringen være interessert?

Alle vet at 47+18 år er ren og egoistisk utnytting, og kan være skadelig for 18-åringen. 

Jeg merker jeg sliter litt med å godta det du skriver her.....

Synes det du skriver faller på sin egen urimelighet....

Såvidt jeg vet utifra det jeg har lært så er det vel ingen paralleller mellom modenhet og seksuelle preferanser?

Finnes noen få unntak som jeg vet om....

Beklager jeg klarer ikke å ta noen av dine innspill seriøst merker jeg....

"Å hevde at menn er hjerneskada pga at de har lyst til å ligge med yngre kvinner".....

Blir helt absurd for meg dette her....

Så da føler jeg for å spørre deg om noe, for jeg senser at det ligger en underliggende bitterhet her....

Har noen skadet deg på noen måte?

Mulig jeg tar feil.....

Bare følte for å spørre ❤️

Hvis ikke du har lyst til å svare så er selvfølgelig det ok....

Bare tenk litt over hva du faktisk skriver er min oppfordring til deg ❤️

Håper du har det bra ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For noe vas.

Det er ikke noen ensidig utnyttelse fra mannens side. Det kan like godt være jenta som utnytter mannen. Jeg pleide selv få spandert masse fra eldre menn og da var det jo ofte jeg var med de hjem etterpå  

Det finnes mange unge jenter som foretrekker godt voksne menn når det bare er snakk om sex. De har erfaring og er som regel mer opptatt av å gi nytelse. 
Dessuten er det noe sexy og rampete med stor aldersforskjell. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 21.10):

Da jeg var 19, hadde jeg en ff på 41. Følte han lærte meg opp seksuelt. Min nåværende mann vet lite om denne mannen, men vi møttes flere helger en sommer og hadde sex både inne og ute🥰 Likte at en voksen mann dominerte meg og var så tålmodig med meg. 

Anonymkode: 011c4...86d

Samme her...jeg var 20, uerfaren men lysten. Møtte en mann via nettet for anonym sex, fordi jeg ville bare prøve. Endte opp med et halvt års "sex forhold" der han lærte meg opp skikkelig, ville aldri vært uten den erfaringen. Ble trygg på meg selv, slapp å ha et kjæreste forhold. Hadde sex 1-2 ganger i uken, møttes kun for treffene. Han var 44år, 24år eldre...men tenkte ikke på det.

Sex og kjærlighet er to forskjellige ting, man kan kombineres med godt resultat :) Samtidig kan man KUN ha fantastisk sex med noen...ikke noe mer enn det :) Viktigste jeg har lært, kåthet er livets drivkraft.

Anonymkode: d9f6d...df4

• Hjerte 2
Skrevet

Nei

Anonymkode: a8b45...565

Skrevet
Irak skrev (10 timer siden):

Det er det inntrykket jeg får utifra hvordan du ordlegger deg, og i forhold til hva du skriver.....

Ingenting er en selvfølge....

Hadde det vært det så hadde vi ikke trengt lover og regler i samfunnet....noe vi i aller høyeste grad gjør opplever jeg...

Ingen regel uten unntak tenker jeg....

Har opplevd det motsatte jeg faktisk...

Opplever at modenhet ikke henger sammen med alder...

En sannhet det virker som at mange tar for gitt, og det synes jeg personlig er skummelt....

Har møtt unge reflekterte mennesker som viser seg å være langt mer modne enn flere i den feks eldre generasjonen..

Det er for meg et tankekors....

Så i forhold til seksualitet så synes jeg det hadde vært fint om den trygge eldre generasjonen kunne ta på seg ansvar, og lære opp den yngre for de det passer for 👌.

Jeg opplever at unge utstyrlige gutter fulle av testosteron kan vel så godt påføre traumer på jenter seksuelt som eldre....

Så ikke ta alle under en kam er min oppfordring.......

Irak skrev (10 timer siden):

Denne er jeg enig i 👌.

Og hvis man er i tvil så vær litt modig, og spør 👌.

Verste som kan skje er at hun sier nei, og da er det jo opplagt forhåpentligvis....

Irak skrev (9 timer siden):

Jeg merker jeg sliter litt med å godta det du skriver her.....

Synes det du skriver faller på sin egen urimelighet....

Såvidt jeg vet utifra det jeg har lært så er det vel ingen paralleller mellom modenhet og seksuelle preferanser?

Finnes noen få unntak som jeg vet om....

Beklager jeg klarer ikke å ta noen av dine innspill seriøst merker jeg....

"Å hevde at menn er hjerneskada pga at de har lyst til å ligge med yngre kvinner".....

Blir helt absurd for meg dette her....

Så da føler jeg for å spørre deg om noe, for jeg senser at det ligger en underliggende bitterhet her....

Har noen skadet deg på noen måte?

Mulig jeg tar feil.....

Bare følte for å spørre ❤️

Hvis ikke du har lyst til å svare så er selvfølgelig det ok....

Bare tenk litt over hva du faktisk skriver er min oppfordring til deg ❤️

Håper du har det bra ❤️

Nå er jeg faktisk skuffet her. Du har alltid virket så sex- positiv og som en klok stemme angående at kvinner skal kunne nyte OG oppleve det seksuelle positivt, men her virker du naiv på grensen til å ignorere hvilken grad av trygghet kvinner trenger for å faktisk få dette. Jeg har sittet som skulder å gråte på for altfor mange unge kvinner, hvor det de trodde var å være høflig og grei, eller var fra deres side en veldig naivt og umoden forsøk på å øve/leke seg litt med å flørte av godt voksne menn ble tatt som at hun ønsket sex, men hvor det utartet seg til situasjon kvinnen ikke klarte å forutse eller takle godt, og hvor innledningen til hennes seksuelle erfaringer derfor ble noe forferdelig vondt og vanskelig å bære. Skyldfølelse over at hun ikke skjønte alvoret og hva hun rotet seg inn i, at hun ikke taklet det og ikke klarte å sette grenser da dette utartet seg til at mannen trodde hun ønsket sex, og at hun lot det skje, fordi hun følte at det var mye hennes skyld at han trodde..., og det ble vanskelig å trekke seg ut av det, og så ble opplevelsen helt forferdelig for henne. For hun ønsket gjerne å være hyggelig, hun ønsket å føle litt spenning med å flørte, men hun var ikke mentalt moden nok til verken at det faktisk var et ønske om å bli sex, eller til å si "Nei beklager, jeg mente ikke at dette skulle gå så langt, så nå vil jeg ikke gå videre. "

Jeg havnet selv i den situasjonen da jeg var tenåring, uten at jeg egentlig flørtet eller mente å flørte, og uten forstå at den voksne mannen kunne oppfatte det at jeg var hyggelig og høflig mot ham som flørt. Jeg slapp heldigvis unna mest med skrekken (ikke helt, ble antastet før jeg kom meg unna, men slapp unna før et samleie jeg absolutt ikke ønsket), for jeg klarte å komme på en unnskyldning og løp der fra, men dessverre er ikke det tilfellet for alle unge kvinner som havner i en slik situasjon. 

Mange unge kvinner er såpass naive at en slik situasjon er hyggelig og kanskje spennende, uten at de skjønner at mannen tar det som ønske om sex, og så såpass umodne og usikker at de ikke klarer å stoppe situasjonen fra å eskalere ut av det de ønsket når mannen tror at hun har kontroll over hvordan han oppfattet ting, mens hun egentlig var rett frem veldig naiv, og ikke voksen nok for å takle ting når han tar det videre. 

Voksne menn bør derfor være veldig forsiktige, og ikke tro at en tenåring er like bevandret i å flørte og skjønne hvordan ting oppfattes av en kåt mann. Han er kanskje vant til kvinner som vet hva de gjør og hvordan det får menn til å oppfatte ting, mens å være ung er å være ung og uerfaren/uvitende. 

Selvfølgelig kan noen unge kvinner også ønske at det utvikler seg til sex, men om mannen tar unge kvinners naive flørt/hyggelighet, som hun bare synes var litt spennende/høflighet som invitasjon til sex, uten å gå forsiktig nok frem i forhold til hennes erfaringer med slikt, som ren seksuell oppmuntring, så kan dette fort eskalere til en situasjon kvinnen ikke takler o sin uerfarenhet, og som innleder hennes seksuelle liv på en helt forferdelig måte. Blir et traume for henne, istedenfor en god opplevelse. Fryktelig skam ved dette også, fordi hun føler at det var hennes skyld at alt ble så galt. Hun burde ikke sagt, burde ikke gjort, burde ikke vært der, burde ha forstått... men det gjorde hun ikke, fordi hun var naiv og uerfaren. 

Unge kvinner har selvfølgelig seksuelle tanker, følelser og fantasier, men disse innebærer sjelden at mannen plutselig skal kaste seg over henne som om de begge har lengtet etter å knulle hverandre sønder og sammen, og når mannen plutselig er der, og hun ikke har erfaringer, går dette fort veldig galt. 

Unge kvinner bør menn gå så forsiktig frem ovenfor at han hele tiden er 100% sikker på at hun ønsker det som skjer. For en uerfaren svært ung kvinne er ikke bevandret i det spillet. Kanskje hun tester ut og leker seg med sin kvinnelighet, kanskje er hun egentlig mest bare hyggelig mot en mann hun til han "tar av" oppfattet som svært hyggelig, og trygg, og oppfører mannen seg da som om hun er en moden kvinne som vet nøyaktig hva hun gjør og hvordan hun påvirket ham kan det gå så galt at han blir traumer hun aldri virkelig kan komme seg helt over. 

Menn må trå varsomt ovenfor unge kvinner, fordi de er akkurat unge. Naive. Uten erfaringer. Om han er den voksne i situasjonen har han et ansvar for å skjønne det, og trå varsomt frem. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå er jeg faktisk skuffet her. Du har alltid virket så sex- positiv og som en klok stemme angående at kvinner skal kunne nyte OG oppleve det seksuelle positivt, men her virker du naiv på grensen til å ignorere hvilken grad av trygghet kvinner trenger for å faktisk få dette. Jeg har sittet som skulder å gråte på for altfor mange unge kvinner, hvor det de trodde var å være høflig og grei, eller var fra deres side en veldig naivt og umoden forsøk på å øve/leke seg litt med å flørte av godt voksne menn ble tatt som at hun ønsket sex, men hvor det utartet seg til situasjon kvinnen ikke klarte å forutse eller takle godt, og hvor innledningen til hennes seksuelle erfaringer derfor ble noe forferdelig vondt og vanskelig å bære. Skyldfølelse over at hun ikke skjønte alvoret og hva hun rotet seg inn i, at hun ikke taklet det og ikke klarte å sette grenser da dette utartet seg til at mannen trodde hun ønsket sex, og at hun lot det skje, fordi hun følte at det var mye hennes skyld at han trodde..., og det ble vanskelig å trekke seg ut av det, og så ble opplevelsen helt forferdelig for henne. For hun ønsket gjerne å være hyggelig, hun ønsket å føle litt spenning med å flørte, men hun var ikke mentalt moden nok til verken at det faktisk var et ønske om å bli sex, eller til å si "Nei beklager, jeg mente ikke at dette skulle gå så langt, så nå vil jeg ikke gå videre. "

Jeg havnet selv i den situasjonen da jeg var tenåring, uten at jeg egentlig flørtet eller mente å flørte, og uten forstå at den voksne mannen kunne oppfatte det at jeg var hyggelig og høflig mot ham som flørt. Jeg slapp heldigvis unna mest med skrekken (ikke helt, ble antastet før jeg kom meg unna, men slapp unna før et samleie jeg absolutt ikke ønsket), for jeg klarte å komme på en unnskyldning og løp der fra, men dessverre er ikke det tilfellet for alle unge kvinner som havner i en slik situasjon. 

Mange unge kvinner er såpass naive at en slik situasjon er hyggelig og kanskje spennende, uten at de skjønner at mannen tar det som ønske om sex, og så såpass umodne og usikker at de ikke klarer å stoppe situasjonen fra å eskalere ut av det de ønsket når mannen tror at hun har kontroll over hvordan han oppfattet ting, mens hun egentlig var rett frem veldig naiv, og ikke voksen nok for å takle ting når han tar det videre. 

Voksne menn bør derfor være veldig forsiktige, og ikke tro at en tenåring er like bevandret i å flørte og skjønne hvordan ting oppfattes av en kåt mann. Han er kanskje vant til kvinner som vet hva de gjør og hvordan det får menn til å oppfatte ting, mens å være ung er å være ung og uerfaren/uvitende. 

Selvfølgelig kan noen unge kvinner også ønske at det utvikler seg til sex, men om mannen tar unge kvinners naive flørt/hyggelighet, som hun bare synes var litt spennende/høflighet som invitasjon til sex, uten å gå forsiktig nok frem i forhold til hennes erfaringer med slikt, som ren seksuell oppmuntring, så kan dette fort eskalere til en situasjon kvinnen ikke takler o sin uerfarenhet, og som innleder hennes seksuelle liv på en helt forferdelig måte. Blir et traume for henne, istedenfor en god opplevelse. Fryktelig skam ved dette også, fordi hun føler at det var hennes skyld at alt ble så galt. Hun burde ikke sagt, burde ikke gjort, burde ikke vært der, burde ha forstått... men det gjorde hun ikke, fordi hun var naiv og uerfaren. 

Unge kvinner har selvfølgelig seksuelle tanker, følelser og fantasier, men disse innebærer sjelden at mannen plutselig skal kaste seg over henne som om de begge har lengtet etter å knulle hverandre sønder og sammen, og når mannen plutselig er der, og hun ikke har erfaringer, går dette fort veldig galt. 

Unge kvinner bør menn gå så forsiktig frem ovenfor at han hele tiden er 100% sikker på at hun ønsker det som skjer. For en uerfaren svært ung kvinne er ikke bevandret i det spillet. Kanskje hun tester ut og leker seg med sin kvinnelighet, kanskje er hun egentlig mest bare hyggelig mot en mann hun til han "tar av" oppfattet som svært hyggelig, og trygg, og oppfører mannen seg da som om hun er en moden kvinne som vet nøyaktig hva hun gjør og hvordan hun påvirket ham kan det gå så galt at han blir traumer hun aldri virkelig kan komme seg helt over. 

Menn må trå varsomt ovenfor unge kvinner, fordi de er akkurat unge. Naive. Uten erfaringer. Om han er den voksne i situasjonen har han et ansvar for å skjønne det, og trå varsomt frem. 

Beklager hvis jeg har skuffet deg....

Så lenge jeg ikke skuffer meg selv så er jeg fornøyd 👌. Jeg står for meningene mine, og respekterer at du ikke er enig.

Å kalle meg naiv basert på vår diskusjon har du ingen grunnlag for å gjøre.....

De som kjenner meg ville sagt det helt motsatte faktisk....Tror du skal lete lenge etter en mer skeptisk dame enn meg, dog lar jeg meg ikke farge av MINE tidligere erfaringer.....

Og det er det som er hele poenget mitt ❤️.

Det er vondt å lese at mange blir utsatt for det som i mine øyne virker som nærmest overgrep er....Så tenker jeg vi må prøve å skille litt....

Det virker på meg som om du legger det fulle ansvaret over på mennene....

Jeg er enig i at det er personen som er eldst som bærer et ekstra ansvar i relasjonen...

Sex eller ei....Det mener jeg burde være en gjengs oppfatning (naiv holdning), dog vet vi at slik fungerer det ikke i praksis ofte....

Betyr ikke at det må fordømmes selv om...

Gjør det det da?

Ja nå bare spør jeg for jeg lurer oppriktig merker jeg.....

Så hvis eldre herremenn trår varsomt, er respektfulle overfor den unge damen...

Er det ok da hvis begge to ønsker samtykkende sex tross aldersforskjellen? 

Jeg føler jeg må spørre for jeg opplever at jeg får ikke helt tak i meningene dine...

Opplever at svaret ditt kan være litt selvmotsigende, dog forstår jeg veldig godt din bekymring og dine tanker rundt et tema jeg selv opplever som litt tabu (om det er lov å si)......

Jeg er ikke naiv...

Jeg er frisinnet 👌.

Er en stor forskjell på her mener jeg...

Jeg takker og bukker for at du utfordrer meg, og setter stor pris på responsen på innlegget mitt...

Så vil jeg oppfordre deg til å være litt forsiktig med å definere mennesker du ikke kjenner....

Er lov å spørre om hva jeg mener hvis det er usikkerhet rundt det. 

Null stress for min del ihvertfall 👌.

Ta vare på deg og dine ❤️.

Mange varme tanker sendes din vei ❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 21.42):

Hun er 18. Hun aner ikke noenting om noenting enda. Du er voksen, du bør vite bedre. Ikke vær den som skaper timevis med materiale for henne i terapirommet i fremtiden. For det er det som skjer etter de fleste av den typen relasjoner. Og det at du tror det kan være greit på noe nivå er egentlig bare tegn på at du er en mann som virkelig bør holde deg unna unge jenter. Og dessverre er det nettopp sånne som deg som ikke gjør det. 

Anonymkode: bd3e1...623

Aner ikke noenting om noenting?

Hun kan godt ha hatt et seksualliv i 4-5 år allerede, for alt du vet.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...