Gå til innhold

Laserskriver til hjemmebruk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har to ulike printere hjemme, begge blekk. Nå er jeg så utrolig lei av at det er trøbbel med blekket og at det rekker å tørke inn mellom hver gang jeg printer, at jeg blir gal 😄

Tror det er på tide å kjøpe en laserskriver. Er det noen som har erfaringer? Vil helst ha noe som ikke koster altfor mye. Printer kanskje 500 ark i året.

Anonymkode: 858e7...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min omgangskrets er vi flere som har helt enkle svart-hvitt laserskrivere fra Brother. Det fungerer kjempebra. Min er over 10 år gammel nå, og det har aldri vært noen problemer. Skal aldri mer ha blekkskriver. 

Anonymkode: 91427...e7a

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med post over, Brother skrivere for mye for pengene med grei pris på toner/trommel. Hp er eksperter på å ta over betalt for rekvisitter samt sperrer for uoriginalt.

Anonymkode: 18995...ed7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare fortsette med å anbefale å se på Brother. Byttet ut en blekkskriver (multifunksjon) med en ganske billig svart/hvit laser for noen år siden og den har vært problemfri uten tonerbytte så langt. Jeg valgte en ren skriver. Har senere kjøpt en separat scanner (Epson) - er ferdig med multifunksjonsmaskiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, skrue said:

Kan bare fortsette med å anbefale å se på Brother. Byttet ut en blekkskriver (multifunksjon) med en ganske billig svart/hvit laser for noen år siden og den har vært problemfri uten tonerbytte så langt. Jeg valgte en ren skriver. Har senere kjøpt en separat scanner (Epson) - er ferdig med multifunksjonsmaskiner.

Jeg hadde en multifunksjonsskriver en gang i tiden. Både fargeprint i bildekvalitet, scanner og litt andre ting. Den sendte tilogmed scannet bilde til epost trådløst. Tror det var Epson. Ble rimelig irritert en gang da scanner-funksjonaliteten ikke fungerte fordi én av blekkpatronene var tomme. Og den kjørte test av dysene hver gang den ble slått på, så tilslutt var alle blekkpatronene tomme eller hadde størknet blekk i dysa. Så om jeg ønsket å bruke den som scanner måtte jeg jevnlig kjøpe blekkpatroner, som sikkert kostet 150-200kr pr stk. Og det var 5 av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...