Gå til innhold

hvor mye jobber dere?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

rett og slett hvor mye jobber dere , og føler dere at dere jobber nok i forhold til at pengene strekker til ?

jeg jobber 60% men tar på meg ekstravakter slik at det nok er 100%, og enda føler jeg at jeg burde ha jobba mYYYYe mer av og tiul med tanke på å få pengene til å strekke til ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber 100% og jeg synes jeg bruker alt for mye tid på jobben. :-? Etterhvert går jeg nok over til å jobbe deltid og studere deltid. Akkurat nå passer det meg best. Ang pengene så skulle jeg jo selvfølgelig hatt mer, men de strekker nå til :) Selvfølgelig må jeg tenke litt hva jeg bruker penger på, men har det ok. :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber 50 % og føler at det er mer enn nok...da jeg har to barn. Ønsker å være mye hjemme med dem. :)

Når det gjelder penger er ikke d noe problem...mannen tjener godt i Nordsjøen.

Ønsker av og til å ikke jobbe i det hele tatt...men i og med at jeg har tatt en fagutdannelse så er det ikke så lurt å være helt borte fra fagmiljøet over lengre tid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100% i en godt betalt jobb som jeg trives med. Men hvem drømmer vel ikke om en sluttpakke fra Norsk Tipping???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en 100 %-stilling, men det blir mye mer enn det. Er heldig og har fått mulighet til å koble meg opp mot jobben her hjemme, så jeg slipper å sitte på kontoret på kvelder og i helger. All overtid tar jeg ut i avspasering.

Er nok nødt til å jobbe fullt ett par år tid mens mannen min sin bedrift tar seg skikkelig opp - men da skal det redusereres - jeg har ikke tenkt å jobbe full tid særlig lenge, nei ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet godt over 100% inntil ganske nylig. Men det ble et forferdelig slit siden mannen min også jobber veldig mye, så jeg trappet ned til 50 % (blir av og til litt mer likevel). Han tjener en god del mer enn meg og dessuten trives han med jobben, mens jeg derimot var drittlei. Derfor passet det godt å gjøre det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange timer pr uke er 100%? 37,5?

Jeg jobber jevnt over ca 40 timer pr uke + noen timer overtid i min daglige jobb. Ekstrajobbene mine tar mellom 0 og 20 timer pr uke.

Jobber mye nå, fordi jeg sparer penger. Men om noen år kunne jeg tenke meg en 70% stilling et eller annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber 100% og studerer fullt ved siden av , det er ikke ideelt ...

men etter jul skal jeg jobbe 60 % og det tror jeg skal gå greit med hensyn til penger.. av og til føler jeg at jeg burde jobbe enda litt mer for å få litt ekstra penger av og til men det er vel sånn de fleste av oss føler en gang i blant.. har det egentlig ganske bra jeg tror jeg :D

:P sola :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på skole på deltid og jobber fram til jul en dag i uken med diverse kontorarbeid, men er NØDT til å få mere jobb. Har søkt fire steder nå og venter spent på svar (nå har det gått noen uker....). Sambo har heller ikke jobb så mye lengre, vi får se an hvor mye oppdrag firmaet får. Får jeg ikke jobb, blir det labert med julegaver i år :( Vi har akkurat råd til husleie, regninger og mat og sitter ikke igjen med noe overskudd. Målet er jobbe 2 - 3 dager i uken/helgen i tillegg til skolen. Må skaffe meg vinterkåpe snart.....

HÅPER, HÅPER . . . . . .

Klem, Kattepus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 80% akkurat nå, men har prøvd de fleste andre varianter også :D

Om pengene strekker til? Jo mer jeg har, jo mer bruker jeg!!!!! Har klart meg med mindre (mye mindre), men hadde absolutt ikke hatt problemer med å bruke mer!

Syntes det er altfor mange som sitter i kjempestore hus, med flotte biler og masse sydenreiser, som klager over dårlig råd. :roll: Klager vel selv også avogtil :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 80% akkurat nå, men har prøvd de fleste andre varianter også :D

Om pengene strekker til? Jo mer jeg har, jo mer bruker jeg!!!!! Har klart meg med mindre (mye mindre), men hadde absolutt ikke hatt problemer med å bruke mer!

Syntes det er altfor mange som sitter i kjempestore hus, med flotte biler og masse sydenreiser, som klager over dårlig råd. :roll: Klager vel selv også avogtil :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber 100%, og synes noen ganger jeg er for mye på jobben. Drømmen min er å ha råd til å gå ned til 80% stilling med fri hver onsdag... Men slik situasjonene våre er nå, har vi ikke råd til dette. Om jeg hadde vunnet masse fra Norsk Tipping, så ville jeg likevel ikke slutte å jobbe, fordi jeg synes det blir kjedelig å gå hjemme for lenge om gangen. Men jeg ville nok gått ned til en 50% stilling, da, gitt... Kanskje får jeg mer lyst til å være hjemme mer når jeg har et liten unge etterhvert også, men da har vi iallfall ikke råd.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gurimalla

Jeg jobber 100 prosent + 10-12 timer overtid i uken (gjennomsnitt). Pengene strekker til, jeg har lang utdanning og tjener godt. Håper at jeg snart kan jobbe bare full stilling for pengene betyr ikke så mye.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jobber i 100% stilling og det er det jeg får betalt for, men siden det er bare jeg som kontrollerer hvor mye jeg jobber, blir det til tider ganske mye mer enn 100 %, for jeg må jo jobbe til oppgaven er ferdig.

Og jeg har stort sett jobbet i 100 stillinger - også da jeg hadde små barn.

Og jeg har tatt videreutdanning mens jeg har jobbet 100% - men da har jeg studert 50%. Jo, det er tøft, og uten arbeidsdeling mellom gemalen og meg hadde det ikke godt.

Jeg har jobbet mest fordi jeg trives i jobben, og trives med å jobbe, men også fordi jeg har ønsket å være økonomisk uavhengig. Og langt baki bakhodet har opptjening av pensjonspoeng ligget på lur. Jeg vil ha full pensjon når jeg blir pensjonist, slik at jeg også forblir økonomisk uavhengig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg jobber ca 70% nå.....har ei lita jente som vi får kontantstøtte for, så da går det rundt økonomisk også! Takk og pris for kontantstøtte!!! (Både mannen min og jeg jobber skift, så en av oss er ALLTID hjemme hos henne!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kor mykje er eigentleg 100%? Varierer ikkje det fra bransje til bransje? Eg jobbar veldig variert, kjem an på kor mykje det er å gjere på jobben. Forrige månad jobba eg 200 timar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber som webdesigner for to firmaer. Jeg jobber da 3 dager hjemmenfra med hjemmekontor for det ene firmaet, og to dager på kontor hos det andre firmaet. Veldig kjekt også blir det fin avveksling. Deilig å jobbe hjemmenfra. Blir ikke så mye mas fra andre.

I tillegg blir det i blant litt overtid på hjemmekontoret i helger og ferier. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...