Gå til innhold

Nytt bredbåndabonnement


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt bredbåndsabonnemet fra telenor, og i går fikk jeg brev om tilkoblingsdato -1. mars! Er det virkelig vanlig at man må vente så lenge? De har satt opp at bredbåndpatruljen (som jeg ikke ba om...) kommer den dagen, kan det være derfor? *utålmodig* Tenkte det ville ta maks en uke jeg, fra bestilling til tilkobling, men det kan jo være jeg som har uralistiske forventninger... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte vente ganske lenge da jeg skulle ha bredbånd fordi det var ferietid, tror det var 6 uker da. Men jeg måtte ha montør pga linje. Tror ikke det er uvanlig med en månedsventetid, nei. Men du kan jo ringe dem og høre om ikke du kan få gjør-del-selv-pakke tilsendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger kan det ha å gjøre med at sentralen man skal kobles til ikke har mer kapasitet og må oppgraderes. Denne oppgraderingen skjer ikke nødvendigvis pr. kunde. Ellers er det ganske sikkert en gjør-det-selv pakke det som tar kortest tid om alt annet er i orden siden man slipper å få en montør hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, er du utolmodig nå ja!

Du, det her er overhodet ikke unormalt. Vi bestilte jo bredbånd hit med EN gang vi kjøpte huset, og allikevel var vi uten nett en god stund selv om vi brukte nesten to måneder på å flytte inn også. Samme da vi flyttet til Oslo. Husker ikke (har fortrengt...) nøyaktig hvor lenge vi ventet, men at det i alle fall var to måneder begge gangene er helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel jeg som har urealistiske forventinger da... :sjenert: Men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor det tar sånn tid... (og det var forøvrig ikke ment som et spørsmål, jeg vil sannsynligvis ikke forstå svaret uansett... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men, nå har du jo fått paraboooooooooooooooooooool :danse:

Jepp :hoppe: Så da skal jeg nok klare å slå ihjel ventetiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...