Gjest Gjest_Emy_* Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Jeg skal bestille ny trapp, 180 graders svingtrapp. Den skal være hvitmalt med lakkerte trinn. Men, så hvilken trappeleverandør skal man velge? Noen som har erfaring med Stryntrappa og/eller Nor-trapp? Emy
Gjest HB Skrevet 1. februar 2006 #2 Skrevet 1. februar 2006 Vi har trapp fra Nor-Trapp og er godt fonøyd med den. Men den er helt enkel altså. Den er i lakkert furu, 180 graders sving. Veldig god å gå i og knirker ikke. De tok den prisen de skulle, kom når de skulle og rotet ikke. Naboen har maken trapp, men i hvitmalt og med beisede trinn. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #3 Skrevet 1. februar 2006 Hva måtte dere betale for trappa og hva kostet montering i tillegg?
Gjest HB Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 Vi betalte ca. 21.000,- ferdig montert for snart 5 år siden. Tror det hadde gått opp noen tusen for naboen som monterte i fjor. Kanskje nærmere 30. Deres var i tillegg malt/beiset som nevnt over. Hilsen Lille meg
Grooo Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 Vi har trapp fra Nor-Trapp (og andre "småting" også siden vi kjenner sjefen/eieren av firmaet). Er veldig fornøyde, men jeg er kanskje litt inhabil her?? *ler*
Nitha Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 Stryntrappa her. Godt fornøyd og fikk utført service på en liten feil gratis og uten spørsmål. Har hvit med eiketrinn. Den kostet 32-33.000 mener jeg, ferdig montert. Fru Nitha
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå