Gå til innhold

Typisk samtale på dating app

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sånn er de fleste menn på Tinder. Desperate fitteprinser som er ute etter å tømme seg i flest mulig damer. Kvalmt er det. Eller så er de slemme og skriver ting som "Litt søtt at du er på Tinder, så schtøgg som du er". Menn ELSKER å hetse damer på Tinder, tror de har som mål å ødelegge flest mulig damer psykisk. Så det man har å velge mellom er de som er kåte eller slemme :( 

Anonymkode: c358a...3ee

Kan ikke du heller booke en time eller tjue hos en psykolog i stedet for å spamme alle trådene på KG med det bitre, kvalme oppgulpet ditt? 

Anonymkode: f1f1f...db8

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn er de fleste menn på Tinder. Desperate fitteprinser som er ute etter å tømme seg i flest mulig damer. Kvalmt er det. Eller så er de slemme og skriver ting som "Litt søtt at du er på Tinder, så schtøgg som du er". Menn ELSKER å hetse damer på Tinder, tror de har som mål å ødelegge flest mulig damer psykisk. Så det man har å velge mellom er de som er kåte eller slemme :( 

Har jeg også inntrykk av. 😔

Anonymkode: d34aa...ddc

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Kan virke som han i en periode enten ble usikker på om dette er noe vits å fortsette, eller at han chattet med flere, eller.. masse annet.  Så lenge dere bare er i det initielle chattestadiet har du ikke grunn til å være hårsår. Det er en del av opplegget å hilse litt rundt. Hvis dere begynner å date så kan du ha litt høyere forventninger til konsistens og intensjon (synes jeg) 

Neida ikke hårsår. Blir ikke knust, men syns det er litt rart og merkelig kommunikasjon..

Anonymkode: d34aa...ddc

• Nyttig 1
Skrevet

Uff ja… stakkars, stakkars kvinner som blir behandlet som om Tinder var en eller annen slags knulle-app… 😂

Anonymkode: d862d...052

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan ikke du heller booke en time eller tjue hos en psykolog i stedet for å spamme alle trådene på KG med det bitre, kvalme oppgulpet ditt? 

Hva er det du babbler om? Er du rusa? Høres ut som du trenger en god runde hos en psykolog iafall.. God bedring! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Uff ja… stakkars, stakkars kvinner som blir behandlet som om Tinder var en eller annen slags knulle-app… 😂

Anonymkode: d862d...052

MÅ du bruke det stygge ordet der? Det er så utrolig ekkelt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Typisk samtale på tinder, manneversjon:

Alle stammer fra match med profiler fra damer 42 til 52, omtrent tilsvarende interesser og at de ser etter noe seriøst:

Alt 1:

Meg : "Hei. Så fine bilder du har. Det ser ut som vi har en del til felles. Har du lyst å bli kjent?" 

Match:  (stillhet) 

Alt 2: 

Meg : "Hei. Fin profil. Jeg ser du driver med <interesse>. Men hvilken <gren/variant>? Jeg trenger detaljer. Fortell mer! 😉"

Match : 🤔

Meg : "😅 Er bare nysgjerrig. Jeg driver også med det. Har du lyst å bli kjent, da?" 

Match : (stillhet) 

.. 

Sånn går dagene... 🤣 

Neida. Jeg ender opp med dates også. De koker alltid ut etter et par treff. Ikke kjemi...  Men jeez hvor mange damer som matcher og ghoster.  La heller være å matche, da, tenker jeg, hvis de ikke gidder å svare overhodet. 

Det er altså VELDIG mange menn som sender første melding etter match som ikke gidder å svare når man svarer på deres første melding. Og ja, jeg har prøvd å både svare med et intetsigende "hei" på deres intetsigende "hei" og å svare mer intelligent, altså spørre om de har hatt en fin dag, nevne noe med interessene deres som vi har til felles osv. Men neida, kun stillhet. 

Anonymkode: ad6ea...b72

• Liker 4
Skrevet

Du er søt😘 

Snap?😍

Liker du å suge?

Eg gir opp.

Anonymkode: 2473e...f37

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du er søt😘 

Snap?😍

Liker du å suge?

Eg gir opp.

Mann her, kvinner er ikke mye bedre, men det er mer "Du kan få snappen min hvis du vil...?" Ikke så direkte.

Forleden begynte noen å snakke om seksuell kjemi, så sa jeg at det er vanskelig å beskrive, vil du prøve? (mente å beskrive det) og fikk "ja 😍". Misforstod og trodde jeg spurte hun ville prøve å ligge med meg. Menn er sikkert verre.

En gjenganger for meg som mann er at det minner mer om et jobbintervju enn en samtale. "Hva jobber du med? Hvor høy er du? Hvor mye tjener du? Hvorfor det og det?"

Anonymkode: 6e8d2...ea2

• Liker 1
Skrevet

Altså, dere må gjøre noe feil. Jeg har selvfølgelig opplevd noe ligende selv, men med ALLE? 

Det er mange menn som ikke svarer heller, eller bruker 1 uke på å svare. Da sier jeg som det er, at jeg ikke gidder å kaste bort tiden min.

møtte mannen der i fjor 🥰

Anonymkode: 52910...a58

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mann her, kvinner er ikke mye bedre, men det er mer "Du kan få snappen min hvis du vil...?" Ikke så direkte.

Forleden begynte noen å snakke om seksuell kjemi, så sa jeg at det er vanskelig å beskrive, vil du prøve? (mente å beskrive det) og fikk "ja 😍". Misforstod og trodde jeg spurte hun ville prøve å ligge med meg. Menn er sikkert verre.

En gjenganger for meg som mann er at det minner mer om et jobbintervju enn en samtale. "Hva jobber du med? Hvor høy er du? Hvor mye tjener du? Hvorfor det og det?"

Anonymkode: 6e8d2...ea2

Var gift i 10 år spurte aldri hva han tjente, så lenge man klarer å betale regninger så er det det samme.

Høyden på menn er jo bare tull å spør om.

Man liker personen for verdier, hvordan man er .

Om man har kjemi eller ei komme ikke ann på høyden.

• Liker 1
Skrevet

Han: Hei

Hun: Hei

Han: Har du lagt deg?

Hun: Nei

Han: Er du naken?

BLOKKERT

Anonymkode: 6e14d...9ee

• Liker 1
Skrevet

Lurer på om det var Dagens på Nrk P1 i går eller i dag. Der snakket de om hvordan folk som blir par treffer hverandre.

En person viste til forskning som viste at minst 70 % møtes via felles venner eller i sosiale situasjoner. Mener det var en kategori til før nettdating - med andre ord, det er en myte at folk flest som ender i langvarige forhold møtes via nett-dating!

Det viser også at dating-apper virkelig ikke er verdt hverken pengene man betaler, eller det å bli så desillusjonert som flere og flere av begge kjønn nå blir fordi slik nettdating ødelegger så mye!

La året 2024 heller bli året hvor dere hopper av date-apper, går ut i verden og søker nye interesser, nye nettverk, blir mer aktiv og på den naturlige måten treffer folk.

Anonymkode: 9ea60...4bc

• Liker 3
Skrevet

Faen, så typisk ass! Menn kan være så jævla overfladiske noen ganger. Det er så irriterende når de ikke kan respektere grensene dine og bare er ute etter bilder av kroppen din.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 6.15):

Mann: hei så søt du var på bildet 😊

Dame: hehe takk 🙂

Mann: det ser ut som du er aktiv?

Dame: ja, hender det.

Mann: hvilke andre hobbyer har du?

Dame: musikk tur og venner.

Mann: åja, ja det er jo solide hobbyer.

Dame: ja.

Mann: jeg liker også musikk tur og venner.

Dame: oja ok hehe.

Mann: hva hører du på?

Dame: Taylor Swift og ABBA.

Mann: god smak 😉

Dame: ja 🙂

Anonymkode: af9f3...1fb

Kjedelige spm,  men dama gå jo ingenting tilbake heller . 

Anonymkode: 7ecf2...56e

Skrevet

Hun: hei! 

Han: skjeeeer?

Hun: akkurat kommet hjem etter kino, du da,?

Han: chiller bare  

Hun: så digg da, fortell litt mer om deg selv da! 😊

Han: hmm..synes det er vanskelig å si noe om seg sjøl. Hva vil du vite?

Hun:  ...

Sånne menn orker ikke jeg . 

(Om samtalen går litt lengre så viser drt seg at han liker ham å chille, se Netflix,  burde sikkert ha trent ...og jobber mye.)

Anonymkode: 7ecf2...56e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Var gift i 10 år spurte aldri hva han tjente, så lenge man klarer å betale regninger så er det det samme.

Høyden på menn er jo bare tull å spør om.

Man liker personen for verdier, hvordan man er .

Om man har kjemi eller ei komme ikke ann på høyden.

La meg gjette, du er gjennomsnittshøyde eller lavere? 

Det er et poeng om du er kvinne på 177. Veldig mange menn som er «180» er egentlig fra 175 og oppover, og en del av dem er ekstremt såre på høyde og behandler ikke høye kvinner spesielt hyggelig….

Anonymkode: 38c94...01f

• Liker 2
Skrevet

"Lyst til å bli kjent" - så stivt og rart, jeg ville opplevd det som ønske om en slags forpliktelse fra et fremmed menneske. Er vel bare å begynne å skravle om hva man tenker og føler akkurat der og da, kanskje den andre er i samme modus?

Folk som svarer på et kontaktforsøk med at de vil ha flere bilder - de er vel ikke bedre eller verre enn de som skriver "pule?" som åpningsreplikk, bare å trekke på skuldrene og ignorere.

Anonymkode: bb9f5...ed0

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

"Lyst til å bli kjent" - så stivt og rart, jeg ville opplevd det som ønske om en slags forpliktelse fra et fremmed menneske. Er vel bare å begynne å skravle om hva man tenker og føler akkurat der og da, kanskje den andre er i samme modus?

Stivt og rart??? Mulig det. Men herregud. Kom i gjen. Spill litt ball dere og, da!! Forpliktelse?? Hvor kom det fra?

Skal jeg skravle om hva jeg tenker? Tipper det hadde blitt oppfattet som tomprat og havnet i kopi på denne tråden tvert. Jeg tenker forøvrig på jobben, krigen i Ukraina, rentebanen, regninger, tilstanden i demokratiet og samfunnsdebattens kår, Palestina, husvasken jeg trenger å ta, fremtiden og mye annet som hadde vært rimelig sjukt å ta opp på Tinder med en fremmed person. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...