Gå til innhold

Typisk samtale på dating app

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvinne: Hei, fin hund/ fisk/ sted... 😄 lyst til å bli bedre kjent? 

Mann: Takk☺️😙, har du flere bilder? 

Kvinne: Jeg har og kankje du kan få litt senere.  

Mann: Senere, når? 

Kvinne: Jeg ønsker å bli likt for min personlighet og den jeg er. 

Samtale slutt.

Stillhet...

Mye slik det går. Eller man snakker lenge og mann begynner mase om kroppsbilder.. eller kutter deg plutselig ut uten forklaring. 

Anonymkode: d34aa...ddc

• Liker 1
  • Nyttig 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes

Anonymkode: 7fb7f...a44

Skrevet

Mann: hei så søt du var på bildet 😊

Dame: hehe takk 🙂

Mann: det ser ut som du er aktiv?

Dame: ja, hender det.

Mann: hvilke andre hobbyer har du?

Dame: musikk tur og venner.

Mann: åja, ja det er jo solide hobbyer.

Dame: ja.

Mann: jeg liker også musikk tur og venner.

Dame: oja ok hehe.

Mann: hva hører du på?

Dame: Taylor Swift og ABBA.

Mann: god smak 😉

Dame: ja 🙂

Anonymkode: af9f3...1fb

• Liker 2
Skrevet

Herlighet så hjernedøde samtaler. Hater å få ja nei svar.. og måtte bygge videre. Sånn er det på foreldremøtee. jeezz

Anonymkode: bd164...d56

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Mann: hei så søt du var på bildet 😊

Dame: hehe takk 🙂

Mann: det ser ut som du er aktiv?

Dame: ja, hender det.

Mann: hvilke andre hobbyer har du?

Dame: musikk tur og venner.

Mann: åja, ja det er jo solide hobbyer.

Dame: ja.

Mann: jeg liker også musikk tur og venner.

Dame: oja ok hehe.

Mann: hva hører du på?

Dame: Taylor Swift og ABBA.

Mann: god smak 😉

Dame: ja 🙂

Anonymkode: af9f3...1fb

Er du mannen? Hadde gått videre der. For en slitsom samtale. 

Anonymkode: e1ef4...36f

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Samtale slutt.

Stillhet...

Mye slik det går. Eller man snakker lenge og mann begynner mase om kroppsbilder.. eller kutter deg plutselig ut uten forklaring. 

Har fått mange av dem selv. Syns det er ufattelig skremmende at så mange menn ikke forstår at kvinner ikke vil bli sett på som et objekt de kan runke til, men at vi faktisk vil prate litt og snakke litt med noen, at det skal bygge seg opp kjemi og kiling i magen

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Vil bare påpeke at jeg mener ikke alle menn, men det er noen menn som er fullstendig håpløse. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Typisk samtale på tinder, manneversjon:

Alle stammer fra match med profiler fra damer 42 til 52, omtrent tilsvarende interesser og at de ser etter noe seriøst:

Alt 1:

Meg : "Hei. Så fine bilder du har. Det ser ut som vi har en del til felles. Har du lyst å bli kjent?" 

Match:  (stillhet) 

Alt 2: 

Meg : "Hei. Fin profil. Jeg ser du driver med <interesse>. Men hvilken <gren/variant>? Jeg trenger detaljer. Fortell mer! 😉"

Match : 🤔

Meg : "😅 Er bare nysgjerrig. Jeg driver også med det. Har du lyst å bli kjent, da?" 

Match : (stillhet) 

.. 

Sånn går dagene... 🤣 

Neida. Jeg ender opp med dates også. De koker alltid ut etter et par treff. Ikke kjemi...  Men jeez hvor mange damer som matcher og ghoster.  La heller være å matche, da, tenker jeg, hvis de ikke gidder å svare overhodet. 

Anonymkode: f1f1f...db8

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Ja, samtalene mine er ikke alltid då hjernedøde og kjedelige, men poenget er at de avsluttes slik. 

Nå har jeg hatt en morsom samtale men en mann i flere uker. Jeg begynte å plutselig høre mindre fra han og kun i korte setninger. Så jeg antok han mistet interessen. Plutselig hører jeg fra han igjen etter en dag eller to. Jeg indikerer at jeg liker han, men vi trenger ikke tenke på forhold eller noe lignende. Så indikerer han at han kan tenke seg noe videre og jeg gir inntrykk av at det er jeg glad for, men vi får se. Så blir han kald igjen, hører bare litt her og der ser at han ikke følger med, men er aktiv. Nå har han ikke åpnet den siste meldingen fra meg på en uke. Skal jeg droppe han nå? Regner med gan fant noe annet han ble mer interessert i???

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Match : 🤔

😂 Brutalt

Anonymkode: f4b82...196

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, samtalene mine er ikke alltid då hjernedøde og kjedelige, men poenget er at de avsluttes slik. 

Nå har jeg hatt en morsom samtale men en mann i flere uker. Jeg begynte å plutselig høre mindre fra han og kun i korte setninger. Så jeg antok han mistet interessen. Plutselig hører jeg fra han igjen etter en dag eller to. Jeg indikerer at jeg liker han, men vi trenger ikke tenke på forhold eller noe lignende. Så indikerer han at han kan tenke seg noe videre og jeg gir inntrykk av at det er jeg glad for, men vi får se. Så blir han kald igjen, hører bare litt her og der ser at han ikke følger med, men er aktiv. Nå har han ikke åpnet den siste meldingen fra meg på en uke. Skal jeg droppe han nå? Regner med gan fant noe annet han ble mer interessert i???

Kan virke som han i en periode enten ble usikker på om dette er noe vits å fortsette, eller at han chattet med flere, eller.. masse annet.  Så lenge dere bare er i det initielle chattestadiet har du ikke grunn til å være hårsår. Det er en del av opplegget å hilse litt rundt. Hvis dere begynner å date så kan du ha litt høyere forventninger til konsistens og intensjon (synes jeg) 

Skrevet

Mann: hei☺️

Dame:hei☺️

ferdig samtale….

Anonymkode: 7ae98...243

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Samtale slutt.

Stillhet...

Har du kun ansiktsbilde, hvis ja forstår jeg han. Hvis nei vil han bare ha nudes 😅

Anonymkode: 2a46a...bb3

Skrevet

Mann: hei☺️

Dame:hei☺️

ferdig samtale….

Anonymkode: 7ae98...243

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Er du mannen? Hadde gått videre der. For en slitsom samtale. 

Eh. Var det "slitsomt"? Dama gidder bare å svare med enkeltord, og det er slitsomt? 

Fint om du utdyper

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Eh. Var det "slitsomt"? Dama gidder bare å svare med enkeltord, og det er slitsomt? 

Fint om du utdyper

Det er vel slitsomt i den forstand at man er den eneste aktive i samtalen. Da kan man like godt ha en samtale med seg selv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, imagineme said:

Det er vel slitsomt i den forstand at man er den eneste aktive i samtalen. Da kan man like godt ha en samtale med seg selv.

Ok. Skjønner hva du mener nå. Ja, hvis jeg var mannen er (og jeg har opplevd det der flere ganger) så hadde jeg satt strek omtrent der, ja. 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Samtale slutt.

Stillhet...

Hos meg blir samtalen slik: 

Jeg: Hei, fin hund/fisk/sted.. lyst til å bli bedre kjent?  

Han: Takk Har du flere bilder? 

Jeg sletter matchen og blokkerer slik at han ikke opptar plass i letingen min. 

• Nyttig 2
Skrevet

Han: Hei

Han: Hei har du en fin dag?

Han : Svarer du ikke????

Han: Hallo?!

Han : Dårlig at du ikke svarer!!!!!

Han : Hei

Hun : Hei

Anonymkode: 33b0d...f59

• Liker 1
Skrevet

Sånn er de fleste menn på Tinder. Desperate fitteprinser som er ute etter å tømme seg i flest mulig damer. Kvalmt er det. Eller så er de slemme og skriver ting som "Litt søtt at du er på Tinder, så schtøgg som du er". Menn ELSKER å hetse damer på Tinder, tror de har som mål å ødelegge flest mulig damer psykisk. Så det man har å velge mellom er de som er kåte eller slemme :( 

Anonymkode: c358a...3ee

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...