Gå til innhold

Hva slags type menn tenner deg?

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 2/13/2024 at 8:54 AM, Bamseklemmer said:

Jeg tror menn som har "draget" eller "sex-appeal", er slik du ser menn på.. og kvinner og menn er ikke så ulik.. Jeg ser etter sex-appeal foran et vakkert ansikt, men har hun sex-appeal så er hun også vakker. Det virker som vi ser etter de samme tingene, selv om du er kvinne og jeg mann.. Kvinner som har "draget" er ofte det jeg ser etter, for de har jo ofte god sex-appeal.. Finner du noen sammenheng og mening i det jeg skriver, synes du? 🫠🤞

Jeg tror det. Jeg er mann forresten.

TS

Anonymkode: 16138...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.2.2024 den 21.21):

Selv om utseendet hans ikke er i nærheten av Chris Hemsworth? 

Anonymkode: 16138...86e

For meg, JA! 🤩 

Utseende er irrelevant. Den mest intetsigende mannen utseendemessig kan bli nydelig vakker når personligheten er fin og han er tilstedeværende i øyeblikket ❤️

Anonymkode: defe8...91b

Skrevet

Høy, brede skuldre, mørkt hår (gjerne halvlangt hår), litt ansiktshår, men ikke for mye, brune øyne, store/sterke armer, mørk stemme. 

Anonymkode: 23920...aff

Skrevet

En jeg har kjemi med. Som har humor og som jeg kan prate med. Utseendet er mindre viktig, men han må være velstelt og ikke være veldig overvektig eller veldig tynn. Har ofte likt aktive menn som liker en sporty livsstil og som gjerne også har en sporty kropp, men det kropp er ikke så viktig.

Anonymkode: cf93d...a00

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn med svær kølle. Sånn SSK type svær.

Anonymkode: e054c...926

Har vanskelig for å tro at det er ei dame som har skrevet dette! 

Anonymkode: a027c...b25

Skrevet

Jeg liker når en mann vet hva han vil og tør å vise det. En fyr som er selvsikker og lidenskapelig tenner meg virkelig. Det er noe med å være åpen om ens ønsker og lyster som virkelig setter fyr på meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Intelligens og driv, men ikke sånn quick-intelligens, mer sånn emosjonell intelligens. Ikke bifile tendenser, fordi jeg vil ha rumpehullet i fred, og fordi jeg ikke faller for feminine takter, uten at det er noe galt i at andre vil ha det. En som ikke snakker for mye, sier litt for mye om noe som en kan lese mellom linjene, empati, skader ikke andre, blir aldri tøffel, dilter etter. Vanlig følelsesregister. Kjekk, men ikke for pen. På samme alder, en jeg aldri har sett eller møtt. Politikk, ytre greier er ikke viktig for meg. Men menneskesynet er det, og selvfølgelig humor. Ikke åndsnobb, ikke snobb ellers heller. Sosial mot alle, ikke bare noen få.

Det er faktisk veldig dumt, for bifile menn er ofte veldig hyggelige, nesten med venninne-potensiale, men det mangler noe på sex-fronten, som en slags fornemmelse om at vedkommende trekker mot andre siden. 

Endret av Hoia
Skrevet

Intellekt, humor og gode refleksjonsevner er det viktigste. At vi matcher nogenlunde godt mtp politikk og verdigrunnlag.

Anonymkode: 1a3e6...e3d

Skrevet

Humor, gnist og evne til å spøke på egen bekostning. 

Jeg har en gang falt for mann av type veldig seriøs og gjør lite av seg. Veldig saklig. Det var krasj i humor og lekenhet, og ble ganske kleint. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...