AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Lune, modne menn med masse humor. Det kanskje viktigste for å vekke min interesse er humor. En mann som smiler/ler mye og får de rundt seg til å le, er en mann som kan vekke min interesse. Om han samtidig bruker blikket, altså holder øyekontakt, så kan det skje ting raskt 😅 jeg faller dermed rett inn i alle studiene som sier at de viktigste tingene for å vekke en kvinnes interesse er humor og blikk. Anonymkode: c3896...55e 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Lune, modne menn med masse humor. Det kanskje viktigste for å vekke min interesse er humor. En mann som smiler/ler mye og får de rundt seg til å le, er en mann som kan vekke min interesse. Om han samtidig bruker blikket, altså holder øyekontakt, så kan det skje ting raskt 😅 jeg faller dermed rett inn i alle studiene som sier at de viktigste tingene for å vekke en kvinnes interesse er humor og blikk. Anonymkode: c3896...55e Selv om utseendet hans ikke er i nærheten av Chris Hemsworth? Anonymkode: 16138...86e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 Pent smil og glimt i øyet Anonymkode: b2e4d...401 3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 Intelligens, først og fremst. God humor, selvsikkerhet, lekenhet, og at han tør å vise at han vil ha meg. At han kan være en «trygghet», en armkrok å krype inn i når jeg trenger det. Litt ambisjon, reflektere over verden og seg selv. Og at han også tør å si ifra når jeg tar feil. utseende er faktisk ikke SÅ viktig - kjemien derimot.. Anonymkode: d7653...730 3 1
Irak Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 Jeg tenner på en mann som forstår meg... Trenger ikke å forstå alt siden jeg forstår meg selv meget godt 👌. Humor er viktig 👌. At han er ærlig og oppriktig i det han uttrykker til meg 👌. Hvordan han ser på meg med blikket sitt. Det forteller meg alt jeg trenger å vite ❤️. All form for sarkasme humor gjør at jeg mister tenning på han.... 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #7 Skrevet 12. februar 2024 Modne menn som er avslappa og trygge på seg selv. Utseendemessig er det meste greit, jeg har virkelig ikke preferanser på høyde, vekt, hår, hudfarge eller annet men jeg synes smilerynker, snille øyne og store smil er nydelig. Mannen min er sikkert både feit og stygg i noens øyne, han har den berømmelige pappakroppen. I mine er han blandt de kjekkeste i verden. Jeg kan bli så rørt at jeg nesten gråter av å se han le fordi han er så vakker. Når han kommer gående i bar overkropp og ikke har kneppa igjen jeansen blir jeg mo i beina. Anonymkode: 6a93a...8b8 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #8 Skrevet 12. februar 2024 Han må være sterk, på eller annen måte. Han må være en som ikke alltid lystrer min pipe, har meninger og ikke alltid gjør ting på min måte eller snakker meg etter munnen. Dette har jeg måttet annerkjenne med årene. Det skaper irritasjon ja, men det blir ikke kjedelig. Ellers er det ikke å komme i fra at han må ta vare på seg selv. Ikke bare fordi det har noe å si reint fysisk, men fordi det viser at det er en mann som er opptatt av å holde seg i form og å være aktiv. Det er veldig attraktivt. Det motsatte, ølmage, mye stillesitting signaliserer en tafatt mann... Og det blir på sikt veldig fort kjedelig og ikke så mye å ta seg til sammen. Men ingenting av dette betyr noe med mindre vi også liker de samme tingene, er opptatt av det samme, kan ha meningsfulle samtaler, utfordre hverandre osv. Det høres klisje ut, men det er helt essensielt. Det er i hodet den virkelige spenningen ligger. Anonymkode: 90e2e...f3b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #9 Skrevet 12. februar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Han må være sterk, på eller annen måte. Han må være en som ikke alltid lystrer min pipe, har meninger og ikke alltid gjør ting på min måte eller snakker meg etter munnen. Dette har jeg måttet annerkjenne med årene. Det skaper irritasjon ja, men det blir ikke kjedelig. Ellers er det ikke å komme i fra at han må ta vare på seg selv. Ikke bare fordi det har noe å si reint fysisk, men fordi det viser at det er en mann som er opptatt av å holde seg i form og å være aktiv. Det er veldig attraktivt. Det motsatte, ølmage, mye stillesitting signaliserer en tafatt mann... Og det blir på sikt veldig fort kjedelig og ikke så mye å ta seg til sammen. Men ingenting av dette betyr noe med mindre vi også liker de samme tingene, er opptatt av det samme, kan ha meningsfulle samtaler, utfordre hverandre osv. Det høres klisje ut, men det er helt essensielt. Det er i hodet den virkelige spenningen ligger. Anonymkode: 90e2e...f3b Gjelder å være en smule kranglete og ikke for medgjørlig. Anonymkode: 16138...86e
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #10 Skrevet 12. februar 2024 Intelligente og trygge menn. Men så har jeg og en greie for høye/veltrente/ skalla menn med skjegg😆 Anonymkode: efcfe...f7c
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #11 Skrevet 12. februar 2024 Smarte, store menn, som har masse humor, men er alvorlig på soverommet. Anonymkode: bfbd8...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #12 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gjelder å være en smule kranglete og ikke for medgjørlig. Anonymkode: 16138...86e Ja, det gjør desverre det. Kjedelig å innrømme at jeg er så enkel. Samtidig er det jo litt godt å møte noen man må bryne seg litt på. Noen som kanskje kan få meg til å se ting på andre måter. Anonymkode: 90e2e...f3b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #13 Skrevet 12. februar 2024 Intelligent men mest lenende mot empatisk, trygg, morsom, glimt i øyet. Aktiv tilstedeværelse. Anonymkode: 723be...126 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #14 Skrevet 13. februar 2024 3 hours ago, Irak said: Jeg tenner på en mann som forstår meg... Trenger ikke å forstå alt siden jeg forstår meg selv meget godt 👌. Humor er viktig 👌. At han er ærlig og oppriktig i det han uttrykker til meg 👌. Hvordan han ser på meg med blikket sitt. Det forteller meg alt jeg trenger å vite ❤️. All form for sarkasme humor gjør at jeg mister tenning på han.... Hvor mange menn føler du oppfyller disse preferansene? Anonymkode: 16138...86e
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #15 Skrevet 13. februar 2024 Trygge, omsorgsfulle, intelligente og morsomme menn tenner meg🤩 Jeg prøvde å komme på noe med utseende, men så lenge de andre punktene ikke er oppfylt skal det mye til, og et dårligere utseende er ikke nok til å slukke lysten, så jeg tror jeg må droppe ting som har med utseende å gjøre. Anonymkode: 14b63...e93 1
Irak Skrevet 13. februar 2024 #16 Skrevet 13. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor mange menn føler du oppfyller disse preferansene? Anonymkode: 16138...86e Bare en som jeg vet om. Aldri opplevd noe lignende. I forhold til tenning ihvertfall... Så tenker jeg at det er en grunn for at jeg tenner så på han... Endret 13. februar 2024 av Irak 1 2
Frkego Skrevet 13. februar 2024 #17 Skrevet 13. februar 2024 Utseende spiller en rolle, men mindre enn en skulle tro! Utseendet er det første som trekker meg mot en, men hvorvidt jeg ser på mannen som attraktiv i sin helhet kommer an på sjarm og personlighet. Jeg tenner på selvsikre menn med sjarm og humor. Han må være lun, trygg og imøtekommende. Intelligens og empati er også viktig. Selvgode menn er noe av det verste jeg vet. Også kan jeg tenne på en mann helt til vi kommer til sengs. Hvis han er egoistisk, ikke fokuserer på felles nytelse og ikke evner å lytte til mine signaler, så forsvinner tenningen raskere enn den kom. 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #18 Skrevet 13. februar 2024 Utseendemessig slik som mannen min: ca 190, håndtverker, 3 dagers stubber, rufsete hår og glimt i øyet. Liker det maskuline. Det indre må være godhet, empati og kjærlighet. Humor og omgjengelig. Kjemi har alt å si. Anonymkode: b5615...2d9
Bamseklemmer Skrevet 13. februar 2024 #19 Skrevet 13. februar 2024 (endret) Jeg tror menn som har "draget" eller "sex-appeal", er slik du ser menn på.. og kvinner og menn er ikke så ulik.. Jeg ser etter sex-appeal foran et vakkert ansikt, men har hun sex-appeal så er hun også vakker. Det virker som vi ser etter de samme tingene, selv om du er kvinne og jeg mann.. Kvinner som har "draget" er ofte det jeg ser etter, for de har jo ofte god sex-appeal.. Finner du noen sammenheng og mening i det jeg skriver, synes du? 🫠🤞 Endret 13. februar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #20 Skrevet 14. februar 2024 Menn med svær kølle. Sånn SSK type svær. Anonymkode: e054c...926
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå