Gå til innhold

Avlyse barnebursdag om foreldrene blir syke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Barnet har gledet seg voldsomt til bursdag. Kroppen føles som om den skal gå ned med sykdom av noe slag, feber og hodepine eller lignende. Avlyse barnebursdag i morgen?

Anonymkode: b5d06...a41

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føles som at du blir syk? Eller er du syk? 

Anonymkode: 4d2e2...79d

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde ikke avlyst.

Anonymkode: a1b99...5ca

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kraftig forkjølelse, nei. Omgangssyke/korona/influensa, JA.

Anonymkode: 54d74...f0b

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde ikke avlyst, men jeg hadde utsatt.

Anonymkode: 1b96a...9e0

Skrevet

Nei. Gønn på med ibux/paracet/drugs of your choice så klarer du et par timer. 

Anonymkode: 2a5fc...f7b

• Liker 4
Skrevet

Kanskje vite til du vet om du er syk før du avlyser?😊 God bedring.

Anonymkode: 32dd8...562

• Liker 3
Skrevet

Utsett en uke, men ikke avlys. 

Anonymkode: 8c64f...d78

Skrevet

Hadde utsatt den litt. 

Anonymkode: 1275a...f8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kraftig forkjølelse, nei. Omgangssyke/korona/influensa, JA.

Anonymkode: 54d74...f0b

kult å spre forkjølelse til hele klassen da 👍🏼

Anonymkode: a22d0...89f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Utsett det.. Ingen vits i å spre det fra deg

Anonymkode: e05c4...ef8

• Liker 1
Skrevet

Måtte vert ganske syk for å avlyse/utsette barnebursdag. Og jeg ville forstått det hvis jeg hadde komt i bursdag der en forelder var syk men stod på for barnet, ville tenkt om jeg ble smittet hadde det vert verdt det for barnet deres sin del. En bursdag betyr MYE for barna og en kan prøve å holde mest mulig avstand og la mannen fikse mat og div eventuelt kjøpe. 

Anonymkode: 60dc6...76c

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Måtte vert ganske syk for å avlyse/utsette barnebursdag. Og jeg ville forstått det hvis jeg hadde komt i bursdag der en forelder var syk men stod på for barnet, ville tenkt om jeg ble smittet hadde det vert verdt det for barnet deres sin del. En bursdag betyr MYE for barna og en kan prøve å holde mest mulig avstand og la mannen fikse mat og div eventuelt kjøpe. 

Anonymkode: 60dc6...76c

Det hadde ikke jeg tenkt. Jeg hadde tenkt at man var en egoist som inviterte folk til seg med sykdom. 

Anonymkode: 2cfec...fd1

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet

Hadde nok fortsatt hatt det, MEN hadde bedt om hjelp. Besteforeldre etc slik at jeg slapp å håndtere maten. 

som regel er det ikke foreldrene som er mest oppi barna uansett. Og det er verdt det å ha gjennomført det etter de to timene er ferdig

Anonymkode: 4a9d6...599

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det kommer an på hvordan man er syk. Hvis det er noe smittsomt hadde jeg avlyst, mens om det var noe annet hadde jeg tatt to paracet og holdt ut (og kanskje spurt et familiemedlem eller en forelder til en av de inviterte om å hjelpe til).

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk omgangssyken den dagen barnet hadde invitert til bursdag.

Far og tante tokk over arrangeringen og hadde det ute. Jeg ble inne og spøy. 

Anonymkode: 9f5fd...226

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det hadde ikke jeg tenkt. Jeg hadde tenkt at man var en egoist som inviterte folk til seg med sykdom. 

Anonymkode: 2cfec...fd1

Enig! Folk må slutte å være så forbanna egoister!!! Så forbanna lei sykdom.. Syke barn på skole og bhg hele tiden. Klarer ikke foreldre og ta ansvar?? Og syke folk på jobben som hoster og nesen renner og ikke i form..  VÆR HJEMME!!!

Anonymkode: b5383...a2f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Enig! Folk må slutte å være så forbanna egoister!!! Så forbanna lei sykdom.. Syke barn på skole og bhg hele tiden. Klarer ikke foreldre og ta ansvar?? Og syke folk på jobben som hoster og nesen renner og ikke i form..  VÆR HJEMME!!!

Anonymkode: b5383...a2f

Om alle skulle ha vært hjemme pga litt hosting/nese som renner uten at det påvirker deg fysisk eller psykisk så hadde Norge stoppet opp. 

Mange arbeidere som jobber ute på vinteren og som har rennende nese/hoste litt i ny og ned. Skal dem plutselig stoppe å bygge huset ditt, veien du kjører på e. L.  Bare fordi man snuser litt? Haha.. 

• Liker 2
Skrevet

Tilkall forsterkninger.

Anonymkode: 63f25...5c5

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kroppen føles som om den skal gå ned med sykdom av noe slag, feber og hodepine eller lignende. Avlyse barnebursdag i morgen?

Anonymkode: b5d06...a41

Nei. Dersom du hadde vært reelt syk, ikke bare følt at du kanskje blir syk, hadde saken vært annerledes.

Anonymkode: 27747...6e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...