AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Skrevet 12. februar 2024 Har intervju på en jobb jeg virkelig har lyst på i morgen men kom hjem fra jobb i dag og var dårlig, er nå skikkelig syk med feber, kvalme og føler meg elendig. Kan jo alltids be om å få utsatt intervjuet men er et gruppeintervju så er nok bare den ene sjansen ser jeg for meg. Hvis jeg ikke kan komme på intervju i morgen, tror dere jeg ødelegger alle mine sjanser på den arbeidsplassen fremover? Dette er så uflaks! Anonymkode: 48987...99d
Daria Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Jeg tror sjansen er større for å ødelegge sjansene dine hvis du møter opp syk og fenbril og potensielt smittefarlig enn hvis du ringer i morgen tidlig og forklarer saken. En arbeidsgiver som ikke har forståelse for at sykdom kan oppstå vil du helst ikke jobbe hos uansett. 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 Jeg hadde bare tatt Paracet og/eller Ibux og stilt opp hvis du klarer. Har selv fått jobbe når jeg har vært syk på intervju, og tror det var fordi jeg ikke hadde overskudd til å være nervøs eller stresset under intervjuet. Anonymkode: be697...e81 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 Sånn er livet av og til. Jeg ville ringt og beklaget, og sagt at du er sengeliggende, og kan derfor ikke møte, men håper at de ønsker å møte deg senere om det er aktuelt. Anonymkode: e6982...e57 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har intervju på en jobb jeg virkelig har lyst på i morgen men kom hjem fra jobb i dag og var dårlig, er nå skikkelig syk med feber, kvalme og føler meg elendig. Kan jo alltids be om å få utsatt intervjuet men er et gruppeintervju så er nok bare den ene sjansen ser jeg for meg. Hvis jeg ikke kan komme på intervju i morgen, tror dere jeg ødelegger alle mine sjanser på den arbeidsplassen fremover? Dette er så uflaks! Anonymkode: 48987...99d med mindre det er diare og omgangssyke så hadde jeg gått uansett. Dytta i meg noen doc halslinser og en ibux og kjørt på, klarer å konse i 45 min/1 time. resten av dagen kan man tross alt være i senga. Husk munnbind om du er forkjøla. Anonymkode: 41750...df4 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå