Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har intervju på en jobb jeg virkelig har lyst på i morgen men kom hjem fra jobb i dag og var dårlig, er nå skikkelig syk med feber, kvalme og føler meg elendig. Kan jo alltids be om å få utsatt intervjuet men er et gruppeintervju så er nok bare den ene sjansen ser jeg for meg. Hvis jeg ikke kan komme på intervju i morgen, tror dere jeg ødelegger alle mine sjanser på den arbeidsplassen fremover? Dette er så uflaks! :(

Anonymkode: 48987...99d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror sjansen er større for å ødelegge sjansene dine hvis du møter opp syk og fenbril og potensielt smittefarlig enn hvis du ringer i morgen tidlig og forklarer saken. En arbeidsgiver som ikke har forståelse for at sykdom kan oppstå vil du helst ikke jobbe hos uansett. 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde bare tatt Paracet og/eller Ibux og stilt opp hvis du klarer. Har selv fått jobbe når jeg har vært syk på intervju, og tror det var fordi jeg ikke hadde overskudd til å være nervøs eller stresset under intervjuet.

Anonymkode: be697...e81

• Liker 2
Skrevet

Sånn er livet av og til. Jeg ville ringt og beklaget, og sagt at du er sengeliggende, og kan derfor ikke møte, men håper at de ønsker å møte deg senere om det er aktuelt. 

Anonymkode: e6982...e57

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har intervju på en jobb jeg virkelig har lyst på i morgen men kom hjem fra jobb i dag og var dårlig, er nå skikkelig syk med feber, kvalme og føler meg elendig. Kan jo alltids be om å få utsatt intervjuet men er et gruppeintervju så er nok bare den ene sjansen ser jeg for meg. Hvis jeg ikke kan komme på intervju i morgen, tror dere jeg ødelegger alle mine sjanser på den arbeidsplassen fremover? Dette er så uflaks! :(

Anonymkode: 48987...99d

med mindre det er diare og omgangssyke så hadde jeg gått uansett. Dytta i meg noen doc halslinser og en ibux og kjørt på, klarer å konse i 45 min/1 time. resten av dagen kan man tross alt være i senga. Husk munnbind om du er forkjøla.

Anonymkode: 41750...df4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...