Gå til innhold

Feber og bhg

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kommer ann på barnehagen. Mange barnehager har en regel på det, andre ikke.

Men ren LOGIKK tilsier at når et barn har feber i kroppen, så er barnet sykt. Når et barn er sykt, så bør det være hjemme hvor de får ro, hvile og nærhet til mamma/pappa som barn trenger når de er syke.

Det de ikke trenger er full gass på avdelingen med barn på alle kanter som dytter deg, roper deg i øret, gråter, løper deg ned, slår deg med en leke, tar en leke fra deg, voksne som rusher deg fra rutine til rutine, voksne som kanskje ikke har et fang ledig til deg når du trenger det mest fordi formen ikke er på topp og gråten presser seg frem fordi du er så sliten, så sliten -- i 8 til 9 timer, med kanskje bare 1-2 timers sovepause.

Foreldre som ikke skjønner såpass, bør kanskje ikke ha barn.

Anonymkode: d28ef...66e

Nå var det snakk om feberfri dag, da har man jo ikke feber lenger

Anonymkode: ca09b...3b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nope det er ingen regel på det

Anonymkode: ca09b...3b9

Er det i vår barnehage 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det trengs jo tydeligvis når foreldre har lyst å sende syke barn i barnehagen. Da må faktisk de voksne i rommet ta ansvar ovenfor foreldre og si at nei, syke barn har ikke noe i barnehagen å gjøre.

Jeg gjentar, noen foreldre bør kanskje ikke ha barn.

Nå ble mine alltid dårlige og slappe av feber, så jeg holdt de alltid hjemme dagen derpå. Men jeg synes det er dårlig av deg å si at alle som ikke holder barnet hjemme dagen etter, er dårlige foreldre som ikke skulle ha hatt barn. Noen har ofte feber, og det er ganske vanlig at barn er i grei form igjen dagen etter. 

Anonymkode: 97f12...949

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nå ble mine alltid dårlige og slappe av feber, så jeg holdt de alltid hjemme dagen derpå. Men jeg synes det er dårlig av deg å si at alle som ikke holder barnet hjemme dagen etter, er dårlige foreldre som ikke skulle ha hatt barn. Noen har ofte feber, og det er ganske vanlig at barn er i grei form igjen dagen etter. 

Anonymkode: 97f12...949

Jeg  snakker om barn MED feber, ikke barn uten feber dagen etter.

Skrevet

Jeg blir så sint når jeg leser slike idiotiske innlegg, hvorfor blir man foreldre om man ikke klarer å passe på barna sine når dem er syke!? 
Hva søren skal den ungen i bhg for når hen har feber?! Feber er tilstede fordi det er en sykdom i kroppen som gir feber. 
De fleste barn er i god form trass i sykdom, det betyr ikke at du skal sende ungen din og smitte hele avdelinga fordi du tilsynelatende ikke orker å ivareta eller vil spare jobben for en sykt barn dag. 

Det florerer av sykdom i bhg, alle klager på det og det er kun pga sånne mennesker som deg at vi sliter med kontinuerlig sykdom i småbarnstiden. 

Ta ansvar når ungen din er syk, og ikke bruk bhg som en avlastningsplass. 

Anonymkode: 1bea9...f4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...