AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #21 Skrevet 12. februar 2024 Gregarious skrev (1 time siden): Det er jo ytringer som "Så har man skallede menn med ølvom på 50 med all verden av selvtillit som tror de har sjans på 20 år yngre damer. " som er med på å opprettholde et "liga" system. Utenfor din liga- usannsynlig Mange ferre som ønsker noen som er 20 år eldre. Så den ligaen opprettholder segselv. For meg er menn 20 år eldre ikke i min liga, for jeg vil aldri bli interisert i noen så mye eldre. De er ikke dårligere, bare lengre frem i livet. Anonymkode: ea21a...eae 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #22 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange ferre som ønsker noen som er 20 år eldre. Så den ligaen opprettholder segselv. For meg er menn 20 år eldre ikke i min liga, for jeg vil aldri bli interisert i noen så mye eldre. De er ikke dårligere, bare lengre frem i livet. Anonymkode: ea21a...eae Det går da begge veier. Den eldre personen, for alt du vet, har ikke lyst på deg som mye yngre heller. Derved er du også under deres league 😮 Anonymkode: b1ffc...1c6
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #23 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det går da begge veier. Den eldre personen, for alt du vet, har ikke lyst på deg som mye yngre heller. Derved er du også under deres league 😮 Anonymkode: b1ffc...1c6 Det er det jeg vil høre om jeg må høre noe fra dem relatert til meg. Blir ukonfortabel med dem som tror det er en selvfølge at vi kan finne tonen. Anonymkode: ea21a...eae
Gregarious Skrevet 12. februar 2024 #24 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men du får ha din mening, jeg mister ikke mitt poeng selv om ditt er annerledes. Helt fair at eldre og overvektige menn prøver seg på ungdamene for varig forhold, så lenge de tar nei for et nei. Uansett har jeg troa på en mellomting av å være realistisk og helt i skyene. Anonymkode: b714a...d47 Der ligger vel også problemet, at din definisjon av "helt i skyene" ikke nødvendigvis er den samme som andres.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #25 Skrevet 12. februar 2024 Det er jo alltid den samme tralten... Kvinner skal aldri senke utseendekrav, og alle har krav på forhold med høye, kjekke, store, bredskuldrede, maskuline menn med store hender. Og de som måtte si noe på dette er "bitter incel". Menn derimot må ikke våge å ha noen preferanser 😏 Anonymkode: 5fdf3...151 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #26 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er jo alltid den samme tralten... Kvinner skal aldri senke utseendekrav, og alle har krav på forhold med høye, kjekke, store, bredskuldrede, maskuline menn med store hender. Og de som måtte si noe på dette er "bitter incel". Menn derimot må ikke våge å ha noen preferanser 😏 Anonymkode: 5fdf3...151 Ha preferanser men ikke gjør dem til andre sitt problem om de ikke er den preferansen. Å ingen hverken kvinner eller menn kan tvinge noen av preferansen sin til å like seg, så jo mindre sannsynlig det er at det vil skje, ha innsikt om det og ikke begynn å skap problemer for andre fordi du er ensom. Det gjelder alle. Men snakk om ensomhet ja. Bare ikke på en bitter måte, for du skapte ditt eget problem, det er ikke samfunnet sin skyld. Anonymkode: ea21a...eae 1 1
herzeleid Skrevet 13. februar 2024 #27 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Alt dette pratet om "leagues" blir så slitsomt. Du skal, og du må finne deg noen på samme nivå i utseendet for eksempel. Beklager, men jeg tar meg ikke til takke med noen jeg ikke synes har et attraktivt utseendet. Er det slik du selv velger å leve? Du dikteres av et system som noen på internett har kokt opp? Anonymkode: b1ffc...1c6 Det handler nok ikke så mye om "skal" eller "må" men om at en stort sett finner andre som er omtrent like ettertraktede.
ClausSaus Skrevet 13. februar 2024 #28 Skrevet 13. februar 2024 Gregarious skrev (19 timer siden): Det er jo ytringer som "Så har man skallede menn med ølvom på 50 med all verden av selvtillit som tror de har sjans på 20 år yngre damer. " som er med på å opprettholde et "liga" system. Strengt tatt er det vel en direkte innrømmelse av at "liga-systemet" henviser til noe helt reelt... 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå