Gå til innhold

Staff og LP


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som enten har egen eller har sett staff konkurrere i LP?

Har selv aldri sett noen konkurrere med det, men jeg titter litt på rasen selv og har lyst til å fortsette med LP så jeg er litt usikker på hvordan de egner seg til det.

Anonymkode: 7dd27...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har heller ikke sett noen i LP, men ser jo en del som gjør det svært bra i rally, så helt umulig er det sikkert ikke. Litt avhengig av hvor høyt du setter målet 😊

Anonymkode: a90f3...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har heller ikke sett noen i LP, men ser jo en del som gjør det svært bra i rally, så helt umulig er det sikkert ikke. Litt avhengig av hvor høyt du setter målet 😊

Anonymkode: a90f3...8e3

Jeg har også sett noen i rally og det er jo mye pirk der og.  Lurte litt på om det var noen som avlet litt mer brukslinjer, men det er vanskelig å navigere i jungelen av en så populær rase.

Anonymkode: 7dd27...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i hundeklubben her trener Lp med sine 2 staffer, de er skikkelig gode og er nøyaktige i alle øvelser. Han starter ikke da det ikke interesserer han.

Anonymkode: 58822...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

En i hundeklubben her trener Lp med sine 2 staffer, de er skikkelig gode og er nøyaktige i alle øvelser. Han starter ikke da det ikke interesserer han.

Anonymkode: 58822...946

Så gøy å høre! Regner med det er forskjell på hva folk avler av linjer her også, har forstått det sånn at utstillingsstaffene er litt mer stutte og uatletiske enn "bruksstaffer" om man kan bruke det uttrykket. I og med at jeg ikke har funnet noen som driver med LP med staff har det vært litt vanskelig å finne et sted å starte. 

Anonymkode: 7dd27...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norsk TerrierKlubb har egen hjemmeside hvor det vanker heder og ære til staffer som gjør det bra i forskjellige hundesporter. Jeg vet om 3 staffer som har fått championat i LP. Så muligheten er der så absolutt 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, TulleTall said:

Norsk TerrierKlubb har egen hjemmeside hvor det vanker heder og ære til staffer som gjør det bra i forskjellige hundesporter. Jeg vet om 3 staffer som har fått championat i LP. Så muligheten er der så absolutt 👍

Skal sjekke, takk :) 

Anonymkode: 7dd27...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 11.05):

Så gøy å høre! Regner med det er forskjell på hva folk avler av linjer her også, har forstått det sånn at utstillingsstaffene er litt mer stutte og uatletiske enn "bruksstaffer" om man kan bruke det uttrykket. I og med at jeg ikke har funnet noen som driver med LP med staff har det vært litt vanskelig å finne et sted å starte. 

Anonymkode: 7dd27...2ae

Mener at han sa en gang at han hadde kjøpt begge sine hunder i Sverige, de er litt «lettere» i kroppen og ikke så klumpete synest jeg😄

Anonymkode: 58822...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...