AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #1 Del Skrevet 12. februar 2024 I knew it… Jeg måtte rekke opp igjen strikketøyet mitt pga en mistet maske. Startet på nytt og har kommer godt i gang. Men nå jeg at jeg har vridd det! Da er det vel bare å rekke opp igjen? Jeg så en video på YouTube der en bare løsnet masker nedover, snudde strikketøyet riktig vei og fisket maskene opp igjen. Noen som har prøvd det? Er det håp eller må jeg starte på nytt for andre gang? Anonymkode: 227cc...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Del Skrevet 12. februar 2024 Du får ta det som læring jeg har gjort mange feil oppover, og det er like surt hver gang. Anonymkode: 7b746...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #3 Del Skrevet 12. februar 2024 Ja, takk for svar. Jeg har startet på nytt enda en gang. Det trikset jeg hadde sett på YouTube funket ikke, jeg tror jeg hadde kommet for langt. ts Anonymkode: 227cc...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg svarte deg i den første tråden din. Jeg har alltid måttet rekke opp når jeg har vridd arbeidet slik. Min erfaring er at dette som regel skjer på første omgang. Kom faktisk på i går at jeg kunne ha minnet om at det er viktig å ikke vri arbeidet, men gikk ikke tilbake i tråden for å skrive det da, det var liksom ikke det du spurte om Om du legger opp på rundpinne og skal strikke rundt, da bruker jeg alltid å sjekke både en og to ganger når jeg starter første omgang, at maskene ligger riktig, at maskene du har lagt opp ikke har snodd seg på pinnen. Om det er større arbeider så sjekker jeg gjerne først at det ligger riktig, så strikker jeg de to første maskene, og så sjekker jeg igjen for å være helt sikker på at det er rett. Dette er blitt en vane å gjøre, og jeg bruker ikke lenger noe særlig tid på det - men det er sånne småvaner som sparer for tid, for som du har opplevd nå, så tar det mye mer tid når man må begynne å rekke opp. Som jeg skrev i den første tråden din så har du allerede lært veldig mye av disse feilene, så de har ikke vært bortkastet Lykke til med resten av arbeidet Anonymkode: 0d822...b39 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #5 Del Skrevet 12. februar 2024 Jeg syns det er enklest å bare rekke opp og starte på nytt. Et tips for å unngå vridning på strikketøy er å strikke noen omganger frem og tilbake før du begynner å strikke rundt. Splitten som blir er enkel å sy igjen Anonymkode: 01d75...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Del Skrevet 13. februar 2024 Takk for svar! Jeg er i gang igjen nå, og har kommer like langt som da jeg oppdaget vrien. Nå er alt riktig 😁 Krysser fingrene for at ikke noe mer går galt må ( men hvis det gjør det, har jeg jo dere 🥰) Anonymkode: 227cc...bb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #7 Del Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for svar! Jeg er i gang igjen nå, og har kommer like langt som da jeg oppdaget vrien. Nå er alt riktig 😁 Krysser fingrene for at ikke noe mer går galt må ( men hvis det gjør det, har jeg jo dere 🥰) Anonymkode: 227cc...bb2 Lykke til! Det er i frustrasjonen lærdommen ligger, har jeg funnet ut av. Mye frustrasjon = mye læring. Føles kanskje ikke sånn der og da, men 😂 Anonymkode: 8e9f1...fc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå