AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Svar gjerne kun på det jeg spør om uten å grave videre rundt det, på forhånd takk Spør fordi jeg har nedsatt luktesans: - Lukter kokt kylling noe? - Begynner kokt kylling å lukte dersom det står fremme en arbeidsdag? Anonymkode: 6ca73...06f
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #2 Skrevet 12. februar 2024 Jeg syntes kokt kylling lukter rart, dersom den ikke kokes i buljong eller lignende. Kjøtt generelt kokt i vann alene lukter spesielt. Ferdig kokt kylling syntes jeg ikke lukter så veldig, ei hvis det har ligget framme. Med mindre den var kokt mot slutten av utløpsdatoen, da kan jeg syntes dey lukter litt funky.. Anonymkode: 5c88d...cec
Aqila Skrevet 12. februar 2024 #3 Skrevet 12. februar 2024 Ja, kokt kylling lukter veldig. Lukten reduseres kraftig hvis du koker med buljong ☺️
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #4 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg syntes kokt kylling lukter rart, dersom den ikke kokes i buljong eller lignende. Kjøtt generelt kokt i vann alene lukter spesielt. Ferdig kokt kylling syntes jeg ikke lukter så veldig, ei hvis det har ligget framme. Med mindre den var kokt mot slutten av utløpsdatoen, da kan jeg syntes dey lukter litt funky.. Anonymkode: 5c88d...cec Aqila skrev (10 timer siden): Ja, kokt kylling lukter veldig. Lukten reduseres kraftig hvis du koker med buljong ☺️ Skal gis til en katt, så kan ikke koke i buljong Anonymkode: 6ca73...06f
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 Hvis du har på vifta på full, og kok med lokk så går det helt fint ❤️ gjør det ofte da jeg selv ikke kan spise salt, og lukta går relativt fort bort. Evt kan du jo bare si til eve tuelle gjester:"beklage hvis det lukte litt spesielt her, har kokt kylling til katten og det vet jeg kan lukte litt rart" 😅 Ps: finnes saltfri buljong hvis du e billig til å bruke litt ekstra penger på det Anonymkode: 5c88d...cec
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Skrevet 13. februar 2024 Kjøtt må oppbevares i kjøleskap. Det kan ikke være i romtemperatur i mange timer Anonymkode: 2bfe8...3a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå