AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 Vi er over 50, min elskerinne og meg. Nå får jeg besøk av henne, en av dagene. Noen forslag fra dere kvinner hvordan jeg bør kle meg ? Hva er det en kvinne liker og syns er sexy når det gjelder hvordan en mann kler seg ? Håper på ærlige og fornuftige svar. På førehand takk. Anonymkode: 2d67f...691
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Spør kona di hva hun synes er sexy da? Elskerinnen liker helt sikkert det samme. Anonymkode: b9ce8...5a9 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 Nydusjet og litt (ikke for mye) godlukt. Jeg ville like en ren og fin t- skjorte og en fin og behagelig bukse på hjemmedate. Se avslappet men ordentlig ut. Gjerne en t- skjorte uten tekst og tull på, for (håper jeg ikke er ufin nå, men...) menn liker ofte dekor på t- skjorter som ikke er særlig stilig/sexy. Anonymkode: 6d9c9...78e
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Spør kona di hva hun synes er sexy da? Elskerinnen liker helt sikkert det samme. Anonymkode: b9ce8...5a9 Han kan godt være singel og ha elskerinne… ts: jeg liker at mannen kler seg i jeans og en fin genser. Chinos kan også fungere. Jeans og skjorte er for meg ikke pent. Ei heller dress-sko og jeans. En fin genser, evt. collage-genser uten print og uten hette samt et par rene sneakers og en flatterende t-skjorte. Det er fint i alle aldre. Ren tettsittende boxer, helst ensfarget og hvite tennisstrømper under. Med mindre det er noen kinks involvert så ville jeg ha godt for rene og alminnelige klær og undertøy. Anonymkode: 10195...cfd 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han kan godt være singel og ha elskerinne… ts: jeg liker at mannen kler seg i jeans og en fin genser. Chinos kan også fungere. Jeans og skjorte er for meg ikke pent. Ei heller dress-sko og jeans. En fin genser, evt. collage-genser uten print og uten hette samt et par rene sneakers og en flatterende t-skjorte. Det er fint i alle aldre. Ren tettsittende boxer, helst ensfarget og hvite tennisstrømper under. Med mindre det er noen kinks involvert så ville jeg ha godt for rene og alminnelige klær og undertøy. Anonymkode: 10195...cfd Agh… gått* for… Anonymkode: 10195...cfd
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #6 Skrevet 12. februar 2024 En fin boxer, stram og med brei strikk. En bukse som passer, dette er vist vanskelig for mange menn. Jeg liker godt skjorte under en mykere pen genser. Da er det litt kledd, men ikke for pyntet. Anonymkode: 1e66c...c6a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #7 Skrevet 12. februar 2024 Om utro: Kjeledress, topplue, bøff/hals/skjerf, votter, ullundertøy tøy og undertøy, ullsokker og vintersko. Nå er du klar for å gå deg en lang tenke tur i kulden, hvor du kan fundere på hvordan du skal avslutte med kona på en fin måte. Anonymkode: 5cd2a...94d
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #8 Skrevet 12. februar 2024 Kun skrevet for å provosere. Antar at du ikke har vært sammen med en dame på mange år og bare henger på KG for å få et snev av kontakt med dem. Anonymkode: 045b7...c9b
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #9 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kun skrevet for å provosere. Antar at du ikke har vært sammen med en dame på mange år og bare henger på KG for å få et snev av kontakt med dem. Anonymkode: 045b7...c9b Hvorfor er det utenkelig at dette er en voksen mann med en elskerinne? Det er ganske så normalt at at en mann i 50-årene refererer til kvinnen han har uforpliktet sex med som «elskerinne» fremfor «fuck friend». Helt legit å spørre om tips til hvordan kle seg for et slikt treff. Selvfølgelig kan dette bare være tull eller en mann som er utro, men hvorfor hoppe til det verst tenkelige? Anonymkode: 10195...cfd
Bamseklemmer Skrevet 12. februar 2024 #10 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spør kona di hva hun synes er sexy da? Elskerinnen liker helt sikkert det samme. Anonymkode: b9ce8...5a9 Man kan ha en elskerinne eller elsker, hvis man er singel da.. så ikke overtenk så mye på at TS er utro🤫 Bruk kleskoder til enhver anledning.. da bommer man sjelden. Også hvis man vet kleskoden til den andre.. Hettegenser til en busyness kledd dame passer sjelden😅Men btw.. det enkleste er jo å prate om dette, hvis hun skal være der ei hel helg. "Husk å ta med turklær, for vi skal ned ved sjøen å koke kaffe og steke pannekaker på bål".. "Hvis vi bare blir sittende i hverandres armkrok, kan du jo ha med klær som er komfortabel.. men husk ekstra truseskift"🤭 Uansett.. diskuter hva dere har planlagt.. kvinner er mest opptatt av å holde korrekt kleskoder.. hun bruker masse tid, bare på å finne den rette toppen😉
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2024 #11 Skrevet 12. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor er det utenkelig at dette er en voksen mann med en elskerinne? Det er ganske så normalt at at en mann i 50-årene refererer til kvinnen han har uforpliktet sex med som «elskerinne» fremfor «fuck friend». Helt legit å spørre om tips til hvordan kle seg for et slikt treff. Selvfølgelig kan dette bare være tull eller en mann som er utro, men hvorfor hoppe til det verst tenkelige? Anonymkode: 10195...cfd Takk for et fornuftig svar. Du har helt rett, og det er faktisk slik som jeg har beskrevet. Er forundret hvor mange uerfarne individer som svarer uerfarent og barnslig. Har sett mange slike svar her på KG. Uansett, har fått greie svar på spørsmålet mitt, som jeg håpet på, og takker for det. Så kan jeg ønske de uerfarne som svarer etter fantasien, å finne en partner og få seg litt erotisk erfaring. Anonymkode: 2d67f...691 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå