mammaemma Skrevet 11. februar 2024 #1 Skrevet 11. februar 2024 (endret) Vi har to barn. Hvor er det best å bo? Fordeler og ulemper? Eller er det et av stedene noen vil anbefale eller absolutt ikke?💫 Vi bor i Vestby nå og har ikke lyst til å bli boende her. (Min mor og stefar flyttet nylig til Kristiansand. Foreldrene til mannen bor i Hvitsten.) Endret 11. februar 2024 av mammaemma
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #2 Skrevet 11. februar 2024 Hvorfor vil du ikke bli boende her? Er jo fint i moss da, om du blir for landelig i vestby:) Anonymkode: 54361...496
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #3 Skrevet 11. februar 2024 mammaemma skrev (1 time siden): Vi har to barn. Hvor er det best å bo? Fordeler og ulemper? Eller er det et av stedene noen vil anbefale eller absolutt ikke?💫 Vi bor i Vestby nå og har ikke lyst til å bli boende her. (Min mor og stefar flyttet nylig til Kristiansand. Foreldrene til mannen bor i Hvitsten.) Jeg bor i Moss og trives i jobben min. Hvis jeg ikke hadde likt jobben så godt, hadde jeg nok flytta til Fredrikstad eller Kristiansand fordi det er litt varmere der, sånn rent temperaturmessig. Anonymkode: 4454a...2c6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 Vil dere bo på østlandet eller på sørlandet. Sørlandet er fint det, men henger litt etter når det gjelder kvinnesyn, utdanningsnivå og synet på pride og homofile. Jeg ville nok bosatt meg i Moss, fordi det er kort vei til oslo, noe som betyr mye for meg. Av dine alternativer. Anonymkode: 3ffe4...911 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå