AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Jeg tar i mot tips, gjerne fra menn. klesstil, attitude, måte å bevege seg på, flørte på? Anonymkode: 4cd0e...d6f
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg tar i mot tips, gjerne fra menn. klesstil, attitude, måte å bevege seg på, flørte på? Anonymkode: 4cd0e...d6f Flørt med blikket, kle deg elegant med kort skjørt, undertøy strømper, rød lebestift, vrikk på rumpa når du går, høye hæler og vær smilende og imøtekommende, da har du vunnet mange😅 Anonymkode: 1f040...dc8 3
Bamseklemmer Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Sexy er så mangt kjære bruker, jeg kunne ha skrevet ei hel bok om å være sexy.. Visste du forresten at du kan være super sexy i varmkjeldress? mens andre synes du er usexy? Så du vil nok få mange forskjellige svar😅 men ok.. Jeg er en av disse mennene som liker at kvinner er feminin, jeg er litt avhengig av det faktisk. Det kommer av at jeg er 100% hetero, det er jeg ganske sikker på. Er du feminin, er du også sexy i varmkjeldress, tur klær, party klær, busyness klær.. til og med strisekk og naken. Du er da også sexy, selv når du er sint🥰 Feminin er jo også så mangt, feminin av utseende, væremåte og talemåte. Altså, du kan være alt eller en kombinasjon av disse 3.. Men husk.. dette er min måte å se "sexy" på.. og har du i tillegg sex-appel, overgår det alt🤭
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #4 Skrevet 11. februar 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Flørt med blikket, kle deg elegant med kort skjørt, undertøy strømper, rød lebestift, vrikk på rumpa når du går, høye hæler og vær smilende og imøtekommende, da har du vunnet mange😅 Anonymkode: 1f040...dc8 Hjelper jo ikke så mye det om man ikke er seksuelt attraktiv i utgangspunktet. Anonymkode: 61132...0b6 2
Irak Skrevet 11. februar 2024 #5 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hjelper jo ikke så mye det om man ikke er seksuelt attraktiv i utgangspunktet. Anonymkode: 61132...0b6 Attraktivitet kommer an på øyet som ser, og hva man ser med 👌. 1 1 2
Elaine Marley Skrevet 11. februar 2024 #6 Skrevet 11. februar 2024 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #7 Skrevet 11. februar 2024 Det finnes nok ikke en fasit på sexy, og visst du ikke føler deg sexy i utgangspunktet så skal du være forsiktig med å gjøre altfor store forandringer. Dette på grunn av at du selv må føle deg komfortabel i rollen som sexy, så begynn i det små og opparbeid selvtiliten i denne rollen. Dette rådet som ble gitt tidligere i tråden, vil jeg ikke anbefale å ta helt ut med mindre du føler at det er deg. "Flørt med blikket, kle deg elegant med kort skjørt, undertøy strømper, rød lebestift, vrikk på rumpa når du går, høye hæler og vær smilende og imøtekommende, da har du vunnet mange" Om du er jenta med sneakers og joggebukse og plutselig skal se ut som du er på catwalken, så blir det i beste fall komisk, men humor kan jo selvsagt være sexy det også, men det krever at du har masse selvironi og kan le av det selv. Begynn med å bli mer selvsikker, ta litt mer plass i rommet, ikke med å være brautende, men smil og vær imøtekommende, ikke prøv å skjul deg, men stå frem som den du er, rett deg opp i ryggen og vær stolt av deg selv. Så mitt råd er vis deg frem fra din beste side, ikke gjør deg til, men vær deg selv på en trygg måte. Om du viser at du er stolt av deg selv, så øker du din attraktivitet, du kan faktisk klatre flere divisjoner. Det er slik det blir match mellom par som omverdenen vil se på som odd match. På klesfronten må du velge klær som du føler deg komfortabel i, du kan forandre stil, men ikke for raskt og drastisk, det vil gjøre deg ukomfortabel og mindre selvsikker. Bygg på stilen din til å begynne med, få hjelp med å finne klær innenfor det du er komfortabel med, la den nye garderoben få frem de kroppdelene som du er mest stolt av og dempe de du er mindre fornøyd med. Jeg skrev også innlegg om sexy i jeans, der jeg listet opp hvilke små forandringer som magisk kan forandre det visuelle inntrykket. Og en attraktiv rumpe er en viktig faktor når vi snakker om sexy, for det handler om å gjøre seg seksuellt attraktiv, og rumpen og puppene er en av de mest visuelle blikkfang, om vi ser bort ifra hår og ansikt. Så om du ikke er helt fornøyd med ansiktet så kan en annen kroppsdel kompensere for dette, og omvendt. Anonymkode: ed32f...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #8 Skrevet 11. februar 2024 9 hours ago, Irak said: Attraktivitet kommer an på øyet som ser, og hva man ser med 👌. Om du lar 1000 menn rangere en haug med kvinner fra 1-10 så kan jeg garantere deg at kvinnene havner sånn ca rundt omkring samme plass. Det er ikke sånn at noen som er en 2’er plutselig er en 8’er i andres øyne. Nå snakker vi om fysisk attraktivitet her. Anonymkode: 61132...0b6 1
Irak Skrevet 11. februar 2024 #9 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om du lar 1000 menn rangere en haug med kvinner fra 1-10 så kan jeg garantere deg at kvinnene havner sånn ca rundt omkring samme plass. Det er ikke sånn at noen som er en 2’er plutselig er en 8’er i andres øyne. Nå snakker vi om fysisk attraktivitet her. Anonymkode: 61132...0b6 Det forstår jeg ikke poenget med.... Blir overfladisk i mine øyne..... Utstråling kommer innenfra, og det er det som er attraktivt og avgjørende for meg, når jeg er på utkikk etter en partner in crime 👌. Resten er evt bare en bonus 👌. Er jo litt samme prinsipp "The Voice" dommerne gjør når de bedømmer en sang utifra klang, dyktighet og fremføring.... Er de interessert utifra hva de hører, så snur de seg for å se helheten 👌. Synes det er en veldig bra innfallsvinkel 👌. Jeg synes indre verdier er veldig viktig. Noe musikk gjenspeiler ofte... Er sjelen som snakker det 👌. Veldig morsomt hvor fort dommerene snudde seg her... Så kan du lure på hvordan musikk og seksualitet henger sammen i denne sammenheng.... Det handler om utstråling, energi og tiltrekningskraft. 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #10 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Om du lar 1000 menn rangere en haug med kvinner fra 1-10 så kan jeg garantere deg at kvinnene havner sånn ca rundt omkring samme plass. Det er ikke sånn at noen som er en 2’er plutselig er en 8’er i andres øyne. Nå snakker vi om fysisk attraktivitet her. Anonymkode: 61132...0b6 Det kan nok stemme om vi snakker om en rangering kun basert på det visuelle, for eksempel på et bilde. Men attraktivitet kan være mer situasjonsbetinget og omfatte mer en kun fysisk tiltrekning. Selv har jeg ofte tenkt i enkelte situasjoner, hun var veldig skjønn, dette gjelder i situasjoner der du omgåes personen. Personlig utstråling kan telle veldig mye. Så mye at en fysisk åtter kan bli rangert veldig mye lavere om personlighet og utsråling er helt feil, så feil at du ikke finner personen attraktiv på tross av et veldig flott utseende. Ekesmpel: Rangert 8: men finner ut at hun er en typisk bimbo med null antenner og har lagt all sin verdi i utseendet alene, hun vil i mine øyne ikke være særlig attraktiv. Men kanskje hun kunne blitt vurdert for ONS blant mange. Rangert 5: Middels utseende men har den lille x-faktoren når det gjelder oppførsel og utstråling som gjør at du finner henne veldig attraktiv selv om hun ikke er den peneste kun basert på utseende. En jente du synes det er komfortabelt å ommgåes og kanskje har lyst til å bli bedre kjent med. Anonymkode: ed32f...f9c
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2024 #11 Skrevet 11. februar 2024 Langt fint hår. Moderat sminket. ha på en fin kjole eller skjørt og topp. Anonymkode: 67f3a...db7
Irak Skrevet 11. februar 2024 #12 Skrevet 11. februar 2024 Denne sangen synes jeg er kul, og får fram den flørtende siden i meg ..... Synes ofte det hjelper med musikk for å komme i det rette humøret 😆😉. Bare en tanke... Mulig det hjelper for å at du kan slappe litt mer av, og føle deg litt mer komfortabel med noe som du evt muligens er litt ukomfortabel med..... Ellers er det jo deilig med en varm dusj i forkant....Da føler jeg meg veldig avslappet ihvertfall 👌. Er du avslappet så vil jeg tro det er lettere å nyte sexen, og evt oppnå en orgasme eller to hvis du er heldig 😉. Så mitt tips er å prøve å bli litt mer kjent og bevisst på deg selv. Øv med deg selv i forkant før du evt gjør det med partner.... Det er ikke gøy å være veldig nervøs ihvertfall.... Øvelse gjør mester 👌.
Irak Skrevet 11. februar 2024 #13 Skrevet 11. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hjelper jo ikke så mye det om man ikke er seksuelt attraktiv i utgangspunktet. Anonymkode: 61132...0b6 Dette her synes jeg var en flåsete kommentar. Alle kan.... Dog faller det ikke like naturlig for alle.... Så føler man seg uattraktiv så er første bud å jobbe med selvbildet sitt, og prøve å bli trygg på seg selv 👌. Det i seg selv er veldig attraktivt når mennesker er trygge på seg selv, og ikke redde for å tørre å stå for meningene sine 👌. Eksempelvis kan jeg nevne mannfolk som Tom Jones og Rune Rudberg. Synes ikke de er spesielt attraktive jeg da. Ikke min kopp te kan du si.... Dog har det vært tydeligvis mange andre damer som evt ville vært uenige. Tom Jones har veldig mange gode sanger da. Mange damer som har falt for sjarmen hans 😆. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå