Gå til innhold

Er jeg slank eller lubben?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hannah80 skrev (8 minutter siden):

Hehe, absurd å måtte forklare det🤭

Absurd? Jeg synes det var en helt grei måte å forklare det på. Er ikke det helt forståelig da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts vet nok helt selv at hun er slank, men trenger bekreftelse fordi hun er usikker og selvkritisk. 

Ja, TS, både BMI og randoms, alle, vil kalle deg slank. Ikke noe mer å lure på. 

Anonymkode: efb8b...f1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (2 minutter siden):

Absurd? Jeg synes det var en helt grei måte å forklare det på. Er ikke det helt forståelig da?

Du misforstår, brukeren mener at det å lure på det (slik at noen måtte forklare det) er absurd, ikke at noe var galt med forklaringen.

Anonymkode: 9f3e5...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (6 minutter siden):

Absurd? Jeg synes det var en helt grei måte å forklare det på. Er ikke det helt forståelig da?

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du misforstår, brukeren mener at det å lure på det (slik at noen måtte forklare det) er absurd, ikke at noe var galt med forklaringen.

Anonymkode: 9f3e5...0b8

Haha, unnskyld!! Jeg leste "absurd måte å forklare det på" - "absurd å måtte forklare" ... kan jeg skylde på at det er for seint en lørdagskveld? 🤣                                                             

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (10 minutter siden):

Absurd? Jeg synes det var en helt grei måte å forklare det på. Er ikke det helt forståelig da?

Veldig forståelig. Men absurd at du faktisk trengte å forklare det:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du misforstår, brukeren mener at det å lure på det (slik at noen måtte forklare det) er absurd, ikke at noe var galt med forklaringen.

Anonymkode: 9f3e5...0b8

Takk🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...