AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Uåpnet selvfølgelig. På kaldt khøkken OK,eller best i kjøleskapet?🤔 Dato er mai 2024,skal spises om 2 uker. Kjøpt 2 uker siden,ligget på kjøkken....men er det lurt legge i kjøleskapet?? Anonymkode: 938e0...93b
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Putt det i fryseren enn så lenge! Anonymkode: 8eb82...b93 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Oppbevares i romtemperatur til du skal vanne det ut. Anonymkode: 3e274...23d 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå