katties Skrevet 10. februar 2024 #1 Skrevet 10. februar 2024 Har noen opplevd slikt før? Kjøleskapet har luktet mugg i 2 måneder nå. Vi har ikke funnet noe som helst der som har vært muggent... Det står ikke for mye ting det - vanligvis er det 30-70% fyllt opp. Mannen har tatt ut alt og vasket hele innsiden, og alt der inne er på glass, i plastemballasje eller absolutt ikke ødelagt. Ingen av oss skjønner hva som kan lukte!
Delia Peabody Skrevet 10. februar 2024 #2 Skrevet 10. februar 2024 Er det dreneringsrenne i bakkant på skapet deres?? Egen erfaring her lært meg at der kan det samle seg skit. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #3 Skrevet 10. februar 2024 Delia Peabody skrev (Akkurat nå): Er det dreneringsrenne i bakkant på skapet deres?? Egen erfaring her lært meg at der kan det samle seg skit. Enig! Dette var min første tanke også. Ellers kan det kanskje være noe som har falt under/bak grønnsaksskuffen og ligger og lukter Anonymkode: fcfe5...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #4 Skrevet 10. februar 2024 Sjekk dreneringen som nevnt over her. Ellers så kan dere sette inn et brukt kaffefilter med kaffe i, bytt ut daglig, i noen dager. Det trekker til seg dårlig lukt. Anonymkode: 27f35...a37
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2024 #5 Skrevet 10. februar 2024 Dreneringen, som flere sier. I tillegg ville jeg vasket godt i kriker og kroker, tatt av kanter på hyllene og slike ting. Anonymkode: ed63e...2d7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå