Gå til innhold

Hva er det beste med din partner?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Nevn kun èn ting. :nigo:  Jeg er singel, så da sender jeg stafettpinnen videre til neste gode person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det virkelig ikke flere mennesker med bra partner her inne? Eller er det det som er bra
at "på lørdagen er hun/han med meg i ørten butikksentre og handler/bærer/betaler uten å mukke?* :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Er det virkelig ikke flere mennesker med bra partner her inne? Eller er det det som er bra
at "på lørdagen er hun/han med meg i ørten butikksentre og handler/bærer/betaler uten å mukke?* :fnise: 

Du vet, dette er KG Hoppe, her finnes det ingenting bra med partneren, har du ikke lest trådene på samliv 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (1 time siden):

Du vet, dette er KG Hoppe, her finnes det ingenting bra med partneren, har du ikke lest trådene på samliv 🤣

     Ehh, vel...av visse grunner prøver jeg å ikke gjøre det der. :fnise:  Ok, jeg var litt optimistisk der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Er det virkelig ikke flere mennesker med bra partner her inne? Eller er det det som er bra
at "på lørdagen er hun/han med meg i ørten butikksentre og handler/bærer/betaler uten å mukke?* :fnise: 

Jeg likte tråden, likte å tenke på det beste med min kjære på morgenen i dag🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Er det virkelig ikke flere mennesker med bra partner her inne? Eller er det det som er bra
at "på lørdagen er hun/han med meg i ørten butikksentre og handler/bærer/betaler uten å mukke?* :fnise: 

Er vel en del single her på Sosioprat.

Men det er litt rart, de beste folka på KG henger jo her.

Mange skjulte skatter som venter på å bli oppdager og sånn 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høyt han elsker meg må jeg vel si. Eller hvor lojal han er mot at han elsker meg. Som i hele meg, uansett. Ja litt vanskelig å sette ord på, men han er en litt merkelig skrue i det. Tror så inderlig på den ene store kjærligheten at jeg innimellom lurer på om han skjønner at det finnes alternativer til å akseptere absolutt alt ved meg. Han blir bare litt oppgitt innimellom, og så tenker/sier han "Ja ja, det er slik kvinnen jeg elsker er, og ingen er perfekt."

Altså, dette er ikke en kontrakt på å finne seg i alt mulig og akseptere absolutt alt 100%, men han ser det nok litt slik. Bare ikke om jeg svikter ham/er utro, kanskje, men det tenker jeg ikke å teste ut. 😆

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Fin tråd, men jeg er singel, så værsegod neste :sol:

Samme 😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er flink til å være stille og usynlig. Han gjør ingenting for å irritere meg ass. 🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (6 timer siden):

Han er flink til å være stille og usynlig. Han gjør ingenting for å irritere meg ass. 🤣

De på dating apper? 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (På 10.2.2024 den 20.51):

Hvor høyt han elsker meg må jeg vel si. Eller hvor lojal han er mot at han elsker meg. Som i hele meg, uansett. Ja litt vanskelig å sette ord på, men han er en litt merkelig skrue i det. Tror så inderlig på den ene store kjærligheten at jeg innimellom lurer på om han skjønner at det finnes alternativer til å akseptere absolutt alt ved meg. Han blir bare litt oppgitt innimellom, og så tenker/sier han "Ja ja, det er slik kvinnen jeg elsker er, og ingen er perfekt."

Altså, dette er ikke en kontrakt på å finne seg i alt mulig og akseptere absolutt alt 100%, men han ser det nok litt slik. Bare ikke om jeg svikter ham/er utro, kanskje, men det tenker jeg ikke å teste ut. 😆

Akkurat dette er som min mann er, så jeg hadde tenkt å skrive noe likt. Vi har vært gift i mer enn 20 år, og vi har fortsatt et så godt forhold. 

Han elsker meg nesten uansett, eller hvor lojal han er mot at han elsker meg, som du beskriver godt.

Jeg har mange feil og mangler, men det ser ikke ut til å bry han særlig. Han elsker meg visst med alle mine mangler. Og det har jo vært noen i løpet av 20 år. Jeg ble ufør, og det påvirket jo forholdet vårt. Men ikke negativt. Og det samme hos han, han har også sine feil og mangler. Ting vi begge har gjort, og som vi har tilgitt.

Vi har begge tilgitt hverandre ganske store ting, ikke utroskap her, men andre ting som påvirket forholdet. Så vi har begge gitt og fått.

Jeg elsker han også, så vi er to om å holde det vedlike. Vi spiller hverandre god, som det er sagt i fotball. Støtter hverandre, og vil hverandre det beste. Det tror jeg er det viktigste man gjør i et forhold. Alltid være der for hverandre, begge to. Si fra om noe er galt, men gjøre sitt beste sammen etter det. Det har vi alltid hatt i vårt forhold. At vi er vi to i lag. Sammen. 

Men det fordrer at begge er med, og at begge deltar i den prosessen. Den er ikke alltid fin, 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bare en ting? Oi... Da vil jeg si at han stiller opp for både meg, sønnen min og foreldrene mine når det enn trengs. ❤️

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...