Finmia Skrevet 9. februar #1 Del Skrevet 9. februar Skal begynne på Letrozol pga uregelmessige sykluser. Noen som har erfaring med det? Fikk dere noen bivirkninger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladekosmos Skrevet 9. februar #2 Del Skrevet 9. februar Hadde ingen bivirkninger, fikk tidligere eggløsning og mer stabile sykluser, ble gravid på tredje måned med dobbel dose ✨ Håper du får like god effekt som meg, lykke til 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #3 Del Skrevet 10. februar Gikk på letrozol i ca 9 mnd. Ingen bivirkninger, fikk eggløsning både på enkel og dobbel dose. Dog ingen graviditet. Anonymkode: f4398...6e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #4 Del Skrevet 10. februar Ble gravid med toeggede tvillinger i 2. pp på Letrozol, normal dose. Skal sies at jeg hadde regelmessige sykluser med eggløsninger, men fikk Letrozol "for sikkerhets skyld" siden vi hadde prøvd veldig lenge uten å oppnå graviditet. Lykke til 😊🤞🏻 Anonymkode: 54cc3...e1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #5 Del Skrevet 10. februar Hadde regelmessige sykluser, men fikk beskjed om at det kunne gjøre at livmoren min var enda bedre rustet for ett befruktet egg. Og at jeg skulle få «bedre eggløsninger». Gikk på enkelt dose å ble gravid 1PP etter jeg startet å bruke den. Eneste bivirkningen min var at jeg fikk litt hodepine. Men ser varte bare ett par dager. Anonymkode: aba4a...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruspulver Skrevet 10. februar #6 Del Skrevet 10. februar Blitt gravid på andre runde med enkel dose letrozol begge ganger. Er 6+5 uker på vei med nummer to, så fortsatt tidlig. Har pcos og gikk også på metformin når jeg tok letrozol. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #7 Del Skrevet 10. februar Oppnådde ingen graviditet selv etter 8mnd, men fikk vanncyster av letrozol, så sluttet å bruke dem. Anonymkode: f1cd3...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar #8 Del Skrevet 10. februar Du finner mange forskningsartikler om letrozol og kan se at rundt 30% oppnår graviditet med det ved PCOS. Jeg ble gravid 4. pp med letrozol, men mistet. Anonymkode: dd401...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #9 Del Skrevet 11. februar Hadde ikke veldige uregelmessige uker, ca +/-10 dager kunne det variere med. Fikk Letrozol, og merket ikke bivirkninger. Ble gravid på 4. brettet. Anonymkode: a334c...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #10 Del Skrevet 11. februar Jeg har PCOS og få sykluser på et år. Fått dobbel dose Letrozol i kombinasjon med Metformin og ble gravid på første runde i 2018. Satte også Ovitrelle for å ha kontroll på eggløsning og det tror jeg er viktig. Vellykket svangerskap og fødsel. Kjørte samme oppskrift som forrige svangerskap nå i jula, og er i dag 6+4. Veldig tidlig enda men so far so good. Anonymkode: 43327...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har PCOS og få sykluser på et år. Fått dobbel dose Letrozol i kombinasjon med Metformin og ble gravid på første runde i 2018. Satte også Ovitrelle for å ha kontroll på eggløsning og det tror jeg er viktig. Vellykket svangerskap og fødsel. Kjørte samme oppskrift som forrige svangerskap nå i jula, og er i dag 6+4. Veldig tidlig enda men so far so good. Anonymkode: 43327...b05 Det er nok ikke viktig hvis man får eggløsning på letrozol alene. Da trenger man jo ikke å ha mer kontroll enn det eggløsningstestene tilsier. Jeg ble altså gravid uten otrivelle, fordi jeg får eggløsning på letrozol alene. Anonymkode: dd401...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #12 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er nok ikke viktig hvis man får eggløsning på letrozol alene. Da trenger man jo ikke å ha mer kontroll enn det eggløsningstestene tilsier. Jeg ble altså gravid uten otrivelle, fordi jeg får eggløsning på letrozol alene. Anonymkode: dd401...17e Jeg er ikke enig. Eggløsningstester trenger ikke være nøyaktig når man har PCOS og veldig mange kan få ganske sen eggløsning ved bruk av Letrozole, noen får ikke eggløsning i det hele tatt. Det er større fare for opplevelse av pliktsex også dersom man skal babydance annenhver dag over en lengre periode, fremfor å stimulere til en kontrollert tidspunkt for eggløsning. Det er definitivt uheldig for parforholdet. Helt ok å være uenige så skal ikke overbevise noen, men dette er min mening. Anonymkode: 43327...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar #13 Del Skrevet 12. februar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er ikke enig. Eggløsningstester trenger ikke være nøyaktig når man har PCOS og veldig mange kan få ganske sen eggløsning ved bruk av Letrozole, noen får ikke eggløsning i det hele tatt. Det er større fare for opplevelse av pliktsex også dersom man skal babydance annenhver dag over en lengre periode, fremfor å stimulere til en kontrollert tidspunkt for eggløsning. Det er definitivt uheldig for parforholdet. Helt ok å være uenige så skal ikke overbevise noen, men dette er min mening. Anonymkode: 43327...b05 For våres del trenger vi ikke ha sex over en lengre periode selv om jeg ikke bruker otrivelle. Hos meg er eggløsningstestene pålitelig og syklus stabil på letrozol. Jeg får også en del smerter i dagene før EL + masse EL-slim, så jeg vet den kommer egentlig uten å ta eggløsningstester. Så vi er forskjellige. Det handler ikke om å være uenig eller å overbevise noen, fordi din kropp er bare ikke som min og hos meg er otrivelle helt unødvendig siden egget slippes av seg selv. Anonymkode: dd401...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå