Gå til innhold

Mannlig venn som runka på badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere damer brydd dere hvis dere hadde en mannlig venn på besøk som tok seg en kjappis på badet?

Anonymkode: f9b7d...803

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det lå igjen spor etter at han hadde tatt seg en kjappis, hadde det brydd meg. Eller tenker jeg «det jeg ikke vet, har jeg ikke vondt av»🤷‍♀️

• Liker 18
  • Nyttig 3
Skrevet

..eller hadde du vist, hadde du bare hatt godt av det🤷‍♂️

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde absolutt ikke likt det om han etterlot spor eller lagde lyder. Han får holde sin seksualitet for seg selv, og ikke tvinge den på meg.

Anonymkode: 21d12...854

• Liker 8
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde absolutt ikke likt det om han etterlot spor eller lagde lyder. Han får holde sin seksualitet for seg selv, og ikke tvinge den på meg.

Anonymkode: 21d12...854

Enig. Og ut fra måten ts spør på så er dette tydeligvis noe som tenner ham, noe han ønsker at venninner skal vite at han gjør.

Dermed er dette en form for seksuell trakassering.

Ingen mannlige venner gjør slikt med venninner! Det viser at mannen mangler helt avgjørende sosiale antenner, mangler totalt respekt for venninnene og mangler normale grenser. Det å gjøre dette og tydelig ønske at venninnene skal høre ham, det er en form for blotter- og overgrepsmentalitet.

Ts - søk hjelp, det du beskriver er såpass alvorlig at du bør få hjelp til å sortere noen tanker før du ødelegger for deg selv (og andre). I beste fall vil du få et dårlig rykte som en ekkel type man bør unngå - i verste fall kan du risikere anmeldelse og dom.

Anonymkode: ab737...31f

• Liker 6
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Btw1 .. MeToo er muntlig, visuelt eller fysisk berøring.. Så det er bare overtenking av bilder man ser for seg, som gjør dette til seksuell trakkasering.

Btw 2.. det er vel ingen mann som går til ei MeToo venninne å ronker, det er jo "selvmord" for vennkapet🤗

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

..eller hadde du vist, hadde du bare hatt godt av det🤷‍♂️

Hvis du viser det så er det absolutt ikke innafor, nei. 

Anonymkode: 92c73...efb

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg hadde syns det hadde vært veldig rart om noen som helst både mann eller kvinne onanerte i huset mitt når de er på besøk,? Om det var fest og personen hadde vært full kunne jeg kanskje forstått hvorfor men i edru tilstand syns jeg det er ganske rart.

Anonymkode: fa1ca...a38

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde ventet til han kom ut igjen og sagt høyt foran alle: «Karl, har du runkelunket på badet mitt?» 

Anonymkode: 491f8...9bb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det hadde vært veldig merkelig om en venn eller en venninne onanerte på badet. Samtidig har jeg ikke vondt av hva jeg ikke vet. Men om jeg hadde merket det i form av lyder eller andre "spor", da hadde jeg syntes det hadde vært utrolig ekkelt.

Er dette en hypotetisk situasjon, eller noe du har opplevd?

Anonymkode: a420b...900

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tenkt at den personen må være litt hjernedød, mangle litt antenner for å si det sånn. Man må vel klare å vente til man kommer hjem til seg selv?

Anonymkode: 7b881...063

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du viser det så er det absolutt ikke innafor, nei. 

Anonymkode: 92c73...efb

Nei.. er du gærn.. jeg har aldri kunne gjordt dette😇

Men det spørs hvem det er da.. med tanke på at det finnes kvinner som tenner på det. Da blir det jo urettferdig å ikke legge igjen et hint🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enig. Og ut fra måten ts spør på så er dette tydeligvis noe som tenner ham, noe han ønsker at venninner skal vite at han gjør.

Ingen mannlige venner gjør slikt med venninner! Det viser at mannen mangler helt avgjørende sosiale antenner, mangler totalt respekt for venninnene og mangler normale grenser. Det å gjøre dette og tydelig ønske at venninnene skal høre ham, det er en form for blotter- og overgrepsmentalitet.

Ts - søk hjelp, det du beskriver er såpass alvorlig at du bør få hjelp til å sortere noen tanker før du ødelegger for deg selv (og andre). I beste fall vil du få et dårlig rykte som en ekkel type man bør unngå - i verste fall kan du risikere anmeldelse og dom.

Anonymkode: ab737...31f

Vet du hva? Dere kvinner har sluppet billig unna i diskrimineringsdebatten. Å tillegge andre meninger på den måten er også trakasering! Hør på deg selv.

Jeg har én venninne som jeg av og til pleier å onanere hos for å holde følelsene i sjakk. Jeg ønsker ikke at hun skal høre det, men jeg lurer på hvordan det hadde blitt reagert hvis hun fant det ut. Venbskap slutt?

Så bare skjerpings! Ikke tilkegg andre sånne meninger. Søk hjelp!

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet du hva? Dere kvinner har sluppet billig unna i diskrimineringsdebatten. Å tillegge andre meninger på den måten er også trakasering! Hør på deg selv.

Jeg har én venninne som jeg av og til pleier å onanere hos for å holde følelsene i sjakk. Jeg ønsker ikke at hun skal høre det, men jeg lurer på hvordan det hadde blitt reagert hvis hun fant det ut. Venbskap slutt?

Så bare skjerpings! Ikke tilkegg andre sånne meninger. Søk hjelp!

Å tillegge andre meninger er ikke trakassering. Det er en uting, men trakassering er det ikke. 

Synes onanering er noe man kan la være å gjøre i andres hjem. Jeg hadde opplevd stort ubehag dersom jeg fant ut av at en venn hadde gjort dette hjemme hos meg. Vennskapet hadde nok ikke tatt slutt, men jeg hadde reagert. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (22 minutter siden):

Nei.. er du gærn.. jeg har aldri kunne gjordt dette😇

Men det spørs hvem det er da.. med tanke på at det finnes kvinner som tenner på det. Da blir det jo urettferdig å ikke legge igjen et hint🙈

Dette er ønsketenking. ÆSJ

Anonymkode: 0caf9...62e

• Liker 2
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Å tillegge andre meninger er ikke trakassering. Det er en uting, men trakassering er det ikke. 

Synes onanering er noe man kan la være å gjøre i andres hjem. Jeg hadde opplevd stort ubehag dersom jeg fant ut av at en venn hadde gjort dette hjemme hos meg. Vennskapet hadde nok ikke tatt slutt, men jeg hadde reagert. 

Med viten å vilje å tillegge andre så tvilsomme moralske verdier er trakasering. Ingen får meg til å endre mening om den saken!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Dette er ønsketenking. ÆSJ

Anonymkode: 0caf9...62e

Enig.. dette er ønsketenking, for dette har skjedd før.. Men som avtalt spill, da onanerte hun utenfor døra.. Såpass høylytt at jeg skulle høre henne, dette var en ting vi begge tente på.

Men æsj ja.. dette er jo ikke noe jeg gjør, uten å vite om hennes fetish🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..
Skrevet

Hadde reagert mer på om det var en kvinnelig venn som hadde runka på badet.

Anonymkode: ea6f1...a03

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

😂😂😂 Syk ting å skrive, men det er vel KG i et nøtteskall 

Anonymkode: 12979...c66

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

😂😂😂 Syk ting å skrive, men det er vel KG i et nøtteskall 

Anonymkode: 12979...c66

Hvis du tror det er sykt, ja da er du så naïv at du burde ha verge i hverdagen. Jordkloden er ikke Disneyland....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...