Gå til innhold

Ubehagelig kåt under eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler at dette er litt pinlig problem.  Føler så stor trang til å gnikke meg inn på setet ( gjør selvfølgelig ikke dette i praksis).  Er det noe jeg kan gjøre for å unngå kjenne på dette ubehaget?

Anonymkode: bddd2...971

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvis du er det, må du enten vurdere å ikke ha eggløsning eller bare slute å syte. eller bare ha samleie hele tiden for å få det til å gå bort.

Anonymkode: 3e55a...18b

huff da :( 

Skrevet

Føler at dette er litt pinlig problem.  Føler så stor trang til å gnikke meg inn på setet ( gjør selvfølgelig ikke dette i praksis).  Er det noe jeg kan gjøre for å unngå kjenne på dette ubehaget?

Jeg er helt lik som deg, er nå 35 år, forlovet og vi har 4 barn. 
Løsningen for oss er å ha ekstra mye sex sammen de dagene dette pågår; mannen min klager ikke for å si det slik. 
Vi har mye sex ellers også, men det tar helt av under eggløsning. 

Det eneste som hjelper for meg med andre ord; det er å ha masse deilig sex med han jeg elsker, da roer «kåtheten» seg litt og jeg klarer å tenke på annet enn sex på jobb og i andre daglige gjøremål.😂👍

Han har klippet strengen da, for vi har bidratt nok til samfunnet med 4 skjønne barn tenker vi.😅❤️

Anonymkode: 3b345...3af

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er helt lik som deg, er nå 35 år, forlovet og vi har 4 barn. 
Løsningen for oss er å ha ekstra mye sex sammen de dagene dette pågår; mannen min klager ikke for å si det slik. 
Vi har mye sex ellers også, men det tar helt av under eggløsning. 

Det eneste som hjelper for meg med andre ord; det er å ha masse deilig sex med han jeg elsker, da roer «kåtheten» seg litt og jeg klarer å tenke på annet enn sex på jobb og i andre daglige gjøremål.😂👍

Han har klippet strengen da, for vi har bidratt nok til samfunnet med 4 skjønne barn tenker vi.😅❤️

Har dessverre ingen partner nå.  Men kjenner du ikke likevel på kåthet utenom det?  Problemet er når jeg sitter  ned, da kjenner jeg en veldig sterk lyst til å onanere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg er mer sexgal i den tiden. Han jeg treffer litt for tiden for eks, vil bare hoppe på han og ha sex med han dagen lang😱🙉

Anonymkode: edfaa...67f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

hvis du er det, må du enten vurdere å ikke ha eggløsning eller bare slute å syte. eller bare ha samleie hele tiden for å få det til å gå bort.

Hva er dette slags svar da? 
Med mindre du er en kvinne med samme problematikk basert på hormoner som er fysisk betinget og som man ikke kan noe for, så må da TS for pokker få lov til å synes at det er forstyrrende å ha det slik flere ggr i mnd?

Hva er det med sånne surpomper/misogynister/negativt lada mennesker (uavhengig av hvilket kjønn du selv er) som deg? 

Typisk en eller annen miserabel person å skrive nedlatende til en kvinne på et kvinneforum hvor TS ber om synspunkter eller råd på et reelt «kvinneproblem»…

Forøvrig enig i dette med å ha masse sex for å døyve driften. 

Hilsen anonym dame 35 som svarte TS med en litt hyggeligere tone lengre oppe i tråden.

• Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Jeg er mer sexgal i den tiden. Han jeg treffer litt for tiden for eks, vil bare hoppe på han og ha sex med han dagen lang😱🙉

Også er jeg ekstremt manne gær'n i den tiden. K36

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har dessverre ingen partner nå.  Men kjenner du ikke likevel på kåthet utenom det?  Problemet er når jeg sitter  ned, da kjenner jeg en veldig sterk lyst til å onanere. 

Joda, det gjør jeg, men vet hva jeg får når jeg kommer hjem igjen fra jobb f.eks, eller etter familiemiddagen osv. Da blir det mer positivt ladet og klarer liksom å la være å tenke for mye over det. 

Men kan se den at det er vanskelig om man ikke har fast partner eller en mann med like høye drifter som en selv har. 

Følte mye skam over å være såpass kåt da jeg var yngre. Men så traff jeg mannen med stor M da. En bra match rett og slett, så jeg har vel hatt litt flaks sånnsett. 

• Nyttig 1
Skrevet

Kan du ikke onanere?? 

Skrevet
svartkatt skrev (13 minutter siden):

Kan du ikke onanere?? 

jo absolutt, men ikke på biblioteket og lesesal .  Problemet er at jeg føler mer ubehag etterpå.  Det blir ubehagelig å sitte. 

• Hjerte 1
Skrevet

Du kan onanere på toalettet. Ha med deg pute, kanskje smultringpute, hvor enn du går. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ubehag?? Ubehag du liksom.. du har ikke hatt trang til å gnikke deg, hadde det ikke vært for den hærlige kribling i underlivet ditt.. Ubehagelig kåt? det må være et nytt uttrykk🥰 Å finne tid og sted for å onanere, er nok det minste problemet for å fjerne "riene"🙈

Btw.. det finnes ingen "motgift" for kåthet.. kåtheten må få utløp, ellers blir du gul i øynene😉

• Nyttig 1
Skrevet

Det er jo bare deilig å kjenne på kåtheten, jeg elsker de periodene jeg har eller har hatt det slik😊 

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Ubehag?? Ubehag du liksom.. du har ikke hatt trang til å gnikke deg, hadde det ikke vært for den hærlige kribling i underlivet ditt.. Ubehagelig kåt? det må være et nytt uttrykk🥰 Å finne tid og sted for å onanere, er nok det minste problemet for å fjerne "riene"🙈

Btw.. det finnes ingen "motgift" for kåthet.. kåtheten må få utløp, ellers blir du gul i øynene😉

Gul i øynene 🤯.

Nei fysj det kan vi ikke ha noe av......

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg blir også helt vanvittig kåt, og kan i teorien ligge med «hvem som helst». Får lyst på alle menn jeg ser omtrent

Anonymkode: 331ab...73d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg blir også helt vanvittig kåt, og kan i teorien ligge med «hvem som helst». Får lyst på alle menn jeg ser omtrent

Anonymkode: 331ab...73d

Jeg og, kunne pult alle på kontoret 😂

Anonymkode: 9f6ac...282

• Nyttig 1
Skrevet

Samme her, blir helt dyrisk under eggløsning, eller rett før eggløsning? Usikker. Det er i alle fall ganske så vått fra før i den fasen. 😬

Onanering og kalde dusjer 😂 

Heldigvis liker jeg ikke å omgås masse folk, for det blir jo rent pinlig.

Anonymkode: 3a580...592

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

dette er sannheten, kanskje du ikke klarer og innse det. dere kvinner har lett for å bli veldig sure, og hører kanskje ikke på oss men som oftest har rett.

Din sannhet mener du.😂👍💯

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...